Skocz do zawartości

yaromir

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yaromir

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yaromir

0

Reputacja

  1. no właśnie nie - grzałka miała jakiś tam opór więc coś tam pewnie ledwo grzała , sonda też tam niby coś pokazywała ale w VAG'u gość na ekranie laptopa widział tyle co by miernik uniwersalny podłączyć, a żeby zobaczyć jak pracuje sonda trzeba oscyloskop. Dziwne tylko jest to że jak jak podłączałem swojego VAG'a to mi wywala takie błędy: 2 Faults Found: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded a u niego było czysto
  2. tok myślenia okazał się prawidłowy - potwierdziło go dwóch sprzedawców w różnych sklepach, więc kupiłem sondę SLP4110 (grzałka 12W) jeśli chodzi o podany link - nie jest prawdą że wszystkie silniki 1.8T mają grzałki 18W, przekopałem katalogi Boscha i NGK i wynika że silnik AEB do roku 1996 (litera T) ma grzałkę 12 Watt dopiero w następnych latach jest zmiana na 18W szukałem , szukałem - od kilku dni, byłem nawet u diagnosty który podłączył VAG'a (pomimo że sam mam kabel USB z KKL) i stwierdził że moje podejrzenia co do sondy, przepływomierza czy przepustnicy to bzdury wyczytane na internecie - kazał wymienić świece zapłonowe i przewody. Świece wymieniłem na oryginalne NGK Platynowe(~170 zł), przewodów nie wymieniłem bo w tym silniku okazało się że na każdej świecy siedzi coś a'la moduł zapłonowy (BERU? ) zapłaciłem diagnoście całe 80zł żeby i tak pojechać po sondę Lambda bo takie miałem przeczucie. Sondę wymieniłem wczoraj - auto odżyło, skończyły się problemy z ruszaniem i brakiem mocy, - po prostu mieszanka była zbyt bogata (co nawet stwierdził na VAG'u diagnosta) i ja wcześniej na nos czułem że z wydechu zalatuję wachą a pali jak głupi. Stara sonda oryginalna BOSCH'a po wyjęciu okazała się pokryta cała jakimś białym nalotem, oporność grzałki 18 ohm - a więc lipa. Wkurza mnie tylko że po świecie chodzą takie dziady jak ten diagnosta bo wystarczyło rzucić okiem na sondę (data wybita na obudowie 11/96) i licznik 192 000 km żeby powiedzieć od razu - że na sondę już najwyższa pora. a człowiek który jest jeśli chodzi o samochód tylko kierowcą musi byś mechanikiem diagnostą a przede wszystkim trzymać się za kieszeń pozdrawiam.
  3. jasne że wolałbym ORI ale czasem trzeba mierzyć siły na zamiary - ta sonda ma przynajmniej nadruk " Assembled in USA" a nie China i kosztuje 129 zł z tego co czytałem na necie jest fabrycznie montowana np w Renówkach, więc póki co pomóżcie proszę wybrać właściwą[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 20:17_________________________________________________nikt nie wie może chodzi o takie spasowanie z numerem VIN WAUZZZ8DZTA244880 gdzie numer seryjny 244880 jest mniejszy od 300 000 a więc wychodzi: (To Chassis 8D-T-300 000) ???
  4. Witam kto mi pomoże z wyborem właściwej sondy - w katalogu sond Lambda Magneti Marelli http://www.magnetimarelli.pl/sondy.php?d=A4&m=AUDI&s=A4 dla mojego silnika: benzyna 1.8T AEB są takie możliwości: AEB Avant 1.8T (To Chassis 8D-T-300 000) 03/96 - 09/01 model SLP4110 AEB Avant 1.8T (Chassis 8D-V-000 001 to 8D-V-400 000) 03/96 - 09/01 model SLP4109 AEB Avant 1.8T (From Chassis 8D-W-000 001) 03/96 - 09/01 model SLP4109 mój numer VIN to WAUZZZ8DZTA244880 sondy z tego co doczytałem różnią się tylko mocą grzałki - obie są 4-przewodowe z tym że SLP4110 ma grzałkę 12Watt a SLP4109 18Watt oryginalnie mam sondę BOSCH'a z której udało mi się odczytać takie oznaczenia: od góry 058 906 265 11/96 0258 006 014/015 12V L5 auto ma 193 000 km i chociaż na VAG'u nie ma żadnych błędów odnośnie sondy to pali jak smok, jest słabsze niż kiedyś więc sądzę że sonda się już wysłużyła podobno dożywają 160 000 km? z góry dziękuję za wszelką pomoc pozdrawiam - Jarek
  5. Czy tam nie ma uszczelki pomiędzy przepustnicą a kolektorem? (na zdjęciach nie widać)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...