Skocz do zawartości

~~perez~~

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ~~perez~~

Osiągnięcia ~~perez~~

0

Reputacja

  1. Serwis BENEPOL jako pierwsze zlecil sprawdzic szczelnosc glowicy. I twierdza ze jest szczelna. Ten serwis ma ogolnie dobre opinie wsrod znajomych dlatego im dalem auto do sprawdzenia
  2. Stan płynu chlodniczego pozostaje bez zmian. Zastanawiam sie czy nie szukac powodów w filtrze czastek stałych. Podobno ktos juz mial taki przypadek. Filtr calyt czas pracowal w trybie wypalania i zwiekszona dawka paliwa zaczela dostawac sie paliwa
  3. W serwisie tez na poczatku jak zglaszalem problem od razu tak powiedzieli, ze ,,ten typ tak ma'' i pewnie glowica. Ale podobno sprawdzili to i wyeliminowali taką mozliwosc
  4. Witam Kupiłem A4 2,0 TDI 140 KM 2006r MILTITRONIC. Po zakupie oddałem auto do serwisu (80 000km) vw (BENEPOL GDAŃSK ). Auto przeszlo przegląd bez żadnych zastrzeżeń. Po miesiącu zauważyłem ze na bagnecie stan oleju jest minimalnie powyżej maximum. Pojechałem ponownie do serwisu gdzie wymienili olej i nie stwierdzili innych usterek. Po kolejnym miesiącu problem powtórzyli sie i tym razem wynik na bagnecie znacznie przewyzszal punkt MAX bagnetu. Aktualnie auto stoi od dwóch tygodni w w\w serwisie. Wyeliminowali uszkodzenie głowicy, pompowtryskiwaczy a ostatnio pompy paliwa. Według ich oceny auto jest w idealnym stanie..... Słyszałem juz ze ponoć w jednym z programów TVN TURBO byle omawiany identyczny przypadek w jakimś samochodzie gdzie zastosowany byl diesla z grupyVW. Może ktoś mial podobne doświadczenia lub wie czym może być to spowodowane?
  5. Witam, Darek z Banina (miejscowosc k\Gdańska). Aktualnie Audi A4 B6 2.0 Tdi 140HP, wczesniej A6 C4 2,6v6 '96. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...