Skocz do zawartości

Nfs_King

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nfs_King

Osiągnięcia Nfs_King

0

Reputacja

  1. Niestety do końca roku ostatnia szansa na zakup auta z kratką na firmę z pełnym vatem, więc przypiliło przesiadke, żeby jeszcze skorzystać z odliczeń zamówiona już nowiuśka mazda 6 więc teraz tylko kwestia pożegnania z tą niuńką. W autku wszystko gra w najlepsze
  2. Narazie chyba xenon poczeka[br]Dopisany: 25 Styczeń 2010, 00:07_________________________________________________Nowe fotki - z modów jak narazie doszły ciemne szybki i to narazie koniec, bo autko muszę niestety sprzedać...
  3. Zawiecha jest -20 sprawdzałem. Co do dynamiki fakt rakieta to nie jest choć i tak w miare sie zbiera, niebawem będzie wirusik więc nie będzie źle.
  4. Dwumas niby ok, za części dałem 750 i 500 za robote...
  5. Dzięki za info, we wtorek może coś będe wiedział, a dzisiaj jakby objaw ustał, biegi wchodzą normalnie, ale nie ryzykuje już jazdy. [br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 18:43_________________________________________________Okazało się rozsypane sprzęgło i tarcza... teraz dopiero po wymianie poczułem jak powinien jechać ten samochód- szkoda tylko kasy, która mogła być na chipa albo kilka innych rzeczy :/
  6. Koledzy słuchajcie, od niedawna w moim nowym a4 dzieje się coś dziwnego ze sprzęgłem...tzn. jak wyciskam sprzęgło to słychać głośniejszą pracę - takie jakby chrobotanie, delikatnie też czuć pod nogą wibracje. Przy ruszaniu czasami zdażało się takie jakby szarpnięcie, czasami na dwójce jak sie ledwo toczyłem z dwójki to zdażało się mocne szarpnięcie i silnik gasł... ostatnio przez jakiś czas był spokój, aż do dzisiaj... podczas jazdy sprzęgło zaczęło nie odbijać do końca - tzn. przy puszczaniu sprzęgła pedał zostawał gdzieś w połowie naturalnej odległości - poprostu zmniejszył mi sie skok pedału, po chwili znowu wracał do swojej pozycji, a po kilku km zaczęło się już tylko gorzej - przy zmianie biegu gdy puszczałem sprzęgło zaczęło mi zgrzytać - tak jakbym nie dokońca wycisnął sprzęgło, pozatym biegi zaczęły strasznie ciężko wchodzić by po chwili jak stanęłem nie móc wogóle wbić jedynki... samochód zostawiłem na mieście, jutro dzwonie po asistance i do warsztatu...pytanie - co to może być - dwumasa czy tylko sprzęgło?, i czy w Poznaniu może ktoś polecić jakiś serwis?
  7. wg. kodów wyposażenia to wychodzi sline, jest też -20mm na glebie więc nie wiem dlaczego brak tych listew, a gril chyba taki jak widzialem rowniez w innych slinach...
  8. RNS-e też o tym myślałem - macie jakiś namiar gdzie to można kupić i u kogo zamontować w okolicach poznania?
  9. Witam, Tyle męczyłem was w zakupie kontrolowanym, że nie można się teraz nie pochwalić nabytkiem... Silnik stare (ponoć) dobre 1.9 w tej chwili jeszcze 116km, bo właśnie badam temat wirusowania Wersja S-line, jeśli chodzi o wyposażenie to raczej standart, bez żadnych wodotrysków, ale zależało mi bardziej na zadbanym egzemplarzu przebieg 127tys. sprawdzony... co do rezania, to narazie mam tylko w planach wirusik i szybki, a później zobaczy się... ----------------- edit: Jak narazie doszły szybki ciemne i to koniec bo autko muszę sprzedać -----------------
  10. Witam, mam na imię Eliasz mieszkam w tej chwili w Poznaniu. Obecnie jestem jeszcze w klubie forda (mondeo), ale intensywnie poszukuje a4 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...