
marcelc
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marcelc

Informacje
-
Imię
Marcel
-
Miasto
Rusiec
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Interfejsu do gazu nie posiadam ale chyba sobie zakupię. Instalacja 11 rok użytkowana i tylko filterki wymieniane więc parownik też miał prawo się zasyfić. Ważne że na Pb autko dobrze pracuje. Chciałbym Ci Przemo podziękować za pomoc i naukę oceny parametrów. --------------------------------------- Dziś zwiekszyłem ciśnienie na reduktorze. Nieznacznie odkrecając śrubę regulacyjną i auto przestało przełączać się samoczynnie na benzynę. Jak narazie nie strzela i ma moc.
-
Dorzucam log na innej sondzie lambda Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Trzeci dzień kiedy auto nie strzela rano. Nie wiem czy to przez dość wysoką temperaturę o poranku albo coś drgnęło w kierunku poprawy. Próbowałem zrobić log na gazie ale przy 3,5 tyś odcina gaz i wrzuca na benzynę. Chyba filterki do wymiany bo samo dmuchanie i mycie nie pomogło. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Tylko taką przepływkę miałem nową i darmową. Poszukam jeszcze sondy na podmianę. Dorzucę też log statyczny jak auto zachowuje się rano.
-
Tak też myślałem. A która przeplywka lepiej wypadła oryginalnq czy skv?
-
A jak powinny wyglądać te korekty? O sondzie tu mowa? Nieszczelności sprawdzałem.
-
Filtr paliwa wymieniony i dwa nowe logi do oceny. Pierwszy na innej oryginalnej używanej przepływce Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Drugi na nowej SKV Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Rano jeszcze sprawdzę czy strzela. Bo na gorącym na tej oryginalnej przepływce nawet nieźle się zbierał, dużo lepiej niż na mojej.
-
Postaram się wymienić filtr paliwa i załatwić jeszcze inną przepływkę i zrobię nowy log. Czy inną przepływkę trzeba jakoś adaptować? Czy wystarczy ją tylko podłączyć?
-
Proszę o sprawdzenie logów. Moje podejrzenia co do sondy lambdy są właściwe? Log wykonany na benzynie dla grup 2 i 7. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Witam. Do mojej Audiczki którą mam już 12 lat zawitał problem strzelania w dolot. Dzieje się to na benzynie rano przy odpalaniu ale także gdy jest ciepły choć rzadziej. Na LPG strzały nie występują ale do 3 tyś obrotów czuć że silnik jest zamulony. Nie mogę rano odpalić auta z gazu więc nie wiem czy na zimnym na gazie strzelanie występuje. Wymienione świece, palec, kopułka i przewody na BERU. Sprawdziłem ustawienie rozrządu i aparatu zapłonowego. Błędy jakie pokazuje VAG to: Czujnik antystukowy cylindra 1-4 i dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie. Wykres sondy lambda przebiega od 0,01V do 0.9V dość równomiernie choć są momenty kiedy na biegu jałowym napięcie zatrzyma się na 0.7 i do o 0,9 rośnie przez około 3 sek a następnie opada i wraca do normalnej oscylacji - czy to może świadczyć o tym że sonda też będzie do wymiany? Przepływomierz podmieniałem z innego auta i zmian nie było. Zastanawiam się czy cewka również może być niesprawna? Jeśli znajdzie się ktoś kto może coś doradzić będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. Opiszę jeszcze to strzelanie. Samochód odpala normalnie z benzyny. Na wolnych obrotach chodzi wzorowo ale po dodaniu gazu strzela, a obroty nie rosną. Odpowiednio modulując pedałem gazu można wejść na wyższe obroty. Gdy tylko autko się zagrzeje załącza się gaz i strzelanie zanika. Gdy silnik osiągnie wyższą temperaturę mogę przełączyć na benzynę i normalnie jechać lecz nie zawsze.
-
Oby dwie ale na tyle? Bo tak planuje. Przód chce zostawić.
-
Witam. Posiadam zestaw sprężyn marki Weitec -30mm z czego jedna tylna mi pękła. Na allegro znalazłem nowy komplet dwóch sprężyn na tył ale Eibach -30. Czy mogę założyć sprężyny różnych producentów czy lepiej wymienić cały komplet? Niechcialbym aby tył mi bardziej siedział jak przód. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
-
Dzięki za podpowiedź. Ale chyba muszę szukać przyczyny w innym miejscu bo dziś licznik działał bez problemu. A troche km zrobiłem.
-
Możesz spytać. Czy może jest dojście od boku skrzyni. Dokoła przegubu widać jakiś dekiel przykręcony chyba na imbusy.
-
Witam. Problem zaczął pojawiać się około pół roku temu. Początkowo prędkościomierz podczas jazdy opadał do 0 na 5-10 sekund po czym podnosił się do odpowiedniej prędkości. Działo się to raz może dwa razy w tygodniu. Ostatnio przestał funkcjonować prawie całkowicie. Co jakiś czas pokaże prędkość ale momentalnie opada. Wszystko poza prędkościomierzem i licznikiem kilometrów działa. Dodam że panel klimatronika także nie pokazuje prawidłowej prędkości, gdy licznik podniesie się klimatronik też pokaże wyszą prędkość. A tak jest przeważnie 1, 2 lub 3. Gdy przekręce zapłon prędkościomierz podryguje, a klimatronik pokazuje te wartości do jakich podkoczy wskazówka. Podmieniłem impulsator z Audi 80 B4 i problemy te same, mój w 80-tce działał bez problemu to wyklucza ten czujnik. Vag nie pokazał żadnych błędów, a test wyjść przebiega poprawnie tzn. wskazówka porusza się płynnie i bez problemów. Wnioskując po tym, że nie ma błędów i test wyjśc jest ok, a klimatronik pokazuje to samo uważam że licznik jest sprawny. I tu pojawia się mój problem. Co dalej? Czy może być winna koronka w skrzyni biegów i jak się do niej dostać aby ją sprawdzić? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
-
Witam! Chciałbym odświeżyć wątek. W mojej A4 zegarek spóźnia się około 30 minut tygodniowo. Ktoś może pomóc?