Skocz do zawartości

szyszczak13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O szyszczak13

  1. szyszczak13

    Dobrzy chiptunerzy

    Witam wszystkich. Rzadko bywam na forum (drugi raz) ale pragnę wyrazić swoja w temacie chiptuning oraz wymiana oleju.Pewnie ktoś sie spyta jaki to ma związek.Ano juz spieszę z wyjaśnieniem: dnia 31.07.09 (stan licznika 140tys km) bylem specjalnie w Warszawie celem chipowania mojej niuni (krotka entuzjastyczna wzmianka o tym 11.08.09)Wszystko przebiegło zgodnie z planem, pokrywając sie w pelni z wcześniejszymi pozytywnymi recenzjami na temat poziomu usług Rogalottiego.Korzystając z okazji wstąpiłem do sklepu kolegi z forum Tom77 (o ktorym również mam jak najlepsze zdanie)po kilka części m.in po ten słynny olej Motul. Skorzystałem z wymiany go na miejscu poniżej w warsztacie które nie obyło sie bez malego zamieszania spowodowanego (z racji dziwnego modelu mojej niuni)ilością potrzebnego oleju silnikowego-9 litrów.Po kilku dolewkach i zielonym świetle od mechanika,nie podejrzewając niczego,mając przeczucie bycia fachowo obsłużonym,ruszyłem w drogę powrotna.Przechodząc do sedna sprawy: minęło 8 miesięcy, stan licznika 148 tkm.Jakieś tysiąc przebiegu wstecz mierząc olej(pierwszy raz od czasu wymiany,niedolewajac w miedzyczasie)bagnetem stwierdziłem stan centymetr ponad maxymalny poziom(kulkę na bagnecie). Na ta chwile nasuwa sie pytanie czy za duża ilość oleju w silniku(po wymianie w Warszawie)spowodowała uszkodzenie uszczelki pod głowica, czy w momencie mierzenia znajdująca sie w(uszkodzonym przez chiptuning silniku) oleju woda podwyższyła jego poziom. Osobiście na podstawie(wtedy)normalnej konsystencji oleju lobbuje za tym pierwszym,czyli za fuszerka mechanika/olejarza. Faktem jest: przy przebiegu 148tys km auto zaczyna kopcić niebiesko/białym dymem co jak sie okazalo jest wynikiem uszkodzonej uszczelki pod głowica. Większość posiadaczy Audi (i nie tylko) wie czym to grozi i z jakimi kosztami jest związane.W najgorszym przypadku można zostać z karoseria i skrzynia biegów.Nie pisze tego zeby sie wypłakać lub kogoś bezpodstawnie oskarżać.Dalej mam jak najlepsze zdanie co do kompetencji w/w osób,choć powyższe fakty nie wyglądają na zbieg okoliczności i domagają sie winnego.Jako konkluzje,pragnę tylko zauważyć ze każdemu z nas może sie zdarzyć cos co zaważy na jego postrzeganiu ludzi i zjawisk innym niż nakazywal by to zdrowy rozsadek i ogólne mniemanie.Krotko mówiąc: forum pomaga,ale nie gwarantuje. Pozdrawiam i życzę wszystkim,zeby każdy urodzil sie mechanikiem samochodowym
  2. Przy okazji rasowania u Rogalottiego 31 lipca, odwiedzilem osobiscie pana Tomasza i okazalo sie ze wszelkie pozytywy okazaly sie w pelni uzasadnione. Partner w pelni profesjonalny, super komunikacja (mail,tel.) ,warsztat pietro nizej zamontuje drobnice bez terminu. Kupilem smarnik Motul i swiece zarowa (zamowilem popoludniu, a nastepnego dnia rano-na sklepie).Przyjemne ceny i konwersacja. Jako ciekowostka podam ze ku zdziwieniu wszechobecnych zalalismy forme 9 litrami (slownie: dziewiec litrow) oleju Motul !
  3. szyszczak13

    Dobrzy chiptunerzy

    Z przyjemnoscia pragne dolaczyc sie do fanow Rogalottiego. Po 31lipca tez sie do nich zaliczam :> Oplacalo sie jechac setki kilometrow.Powrot jeszcze przyjemniejszy Zawirusowal mi lightowo na 260 lejcy. Pazdzioch pali jak dawniej, a nawet ciut mniej... Niesamowite parcie na fotel , a koniki prychaja dopiero przy 255 km/h Wszystko to w przystepnej (moim zdaniem) cenie. Brawa dla tego Pana !
  4. Witam i pozdrawiam wszystkich entuzjastow Audi. Nazywam sie Jarek i obecnie dysponuje A4 B7 quattro 3.0 TDI 204 kucyki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...