Skocz do zawartości

radio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radio

Osiągnięcia radio

1

Reputacja

  1. Obejrzałem sobie to turbo BW do AWX z bliska wirnik części zimnej z innego materiału jak garrett, jedni sprzedawcy mówią że z tytanu inni, że to kute aluminium wirnik części gorącej wydawał się większy od garretta a napewno miał więcej łopatek luz poprzeczny na wałku większy niż w GT1749va i ostatnie to że ten Borg Warner jest -made in China- Czekam aż jakiś spec od turba obejrzy ją sobie dokładnie i napisze co i jak...
  2. Nam możliwość nabyć to turbo nowe z rozwiercona częścią zimna i wstawionym większm tytanowym wirnikiem w cenie seryjnego turbo. Chodziło by to w BKE z fmic na seryjnych pompkach ustawione na 160 KM około. Ma sens taka hybryda czy wstawić ori BW dla AWX ?
  3. http://moto.allegro.pl/nowa-turbosprezarka-audi-a4-1-9-tdi-b6-130-km-i1796531398.html Witam Do tej pory widziałem tylko garretty do PD 130 km, to z linka to jakaś nowość czy podróbka?
  4. Moje pierwsze logi Zrobiłem bo wydaje mi się, że wzrosło spalanie zwłaszcza w miejskiej jeżdzie o około 1-1,5 litra było około 8l teraz ponad 9l przebieg 180k, opony 235\45\17 ciśnienie 2,5, temperatura zew 17 stopni(dynamiczne), paliwo diesel extra z shella, robione na 3 biegu statyka http://vw-passat.pl/vaglog/2951 http://vw-passat.pl/vaglog/2952 http://vw-passat.pl/vaglog/2953 http://vw-passat.pl/vaglog/2954 http://vw-passat.pl/vaglog/2955 http://vw-passat.pl/vaglog/2956 http://vw-passat.pl/vaglog/2957 http://vw-passat.pl/vaglog/2958 bs http://vw-passat.pl/vaglog/2979 http://vw-passat.pl/vaglog/2980 dynamika, pierwszy log troche niedogrzany, następne po paru rundach po ulicy wiec powinny być nagrzane... http://vw-passat.pl/vaglog/2961 http://vw-passat.pl/vaglog/2962 http://vw-passat.pl/vaglog/2963 http://vw-passat.pl/vaglog/2964 http://vw-passat.pl/vaglog/2965 http://vw-passat.pl/vaglog/2966 dla porównania logi statyczne 013 i 023 robione na vervie orlenowskiej http://vw-passat.pl/vaglog/2981 http://vw-passat.pl/vaglog/2982 ogólnie to vagowanie to fajna zabawa, nawet żone namówiłem do pomocy przy dynamicznych, jak przekraczała 4000 RPM to bladła ale dała rade z góry dzięki za pomoc w analizie
  5. No i mam dwie skrajnie różne opinię, i być tu człowieku mądry
  6. dzięki bendzji, pojaśniło mi się odrazu tyle się dowiedziałem od virusa, że "Silnik jest konstrukcyjnie bardzo mocny mozna smialo modzic go na 200ps i jezdzic dlugo bezawaryjnie. Generalnie ten silnik jest bardziej zbliżony do 2.0 TDi tylko w porownaniu do 2.0tdi jest bezawaryjny. Fabryczne wtryski sa BD wystarcza na 150ps, po wymianie na AL + duze turbo i FMIC da moc 200ps+." wstawiam to info tutaj, może sie komu przyda
  7. marewel co cie tak rozśmieszyło w pytaniu o pompe 10 czy 11? chodzi oczywiście o pompe która podaje paliwo z baku na pompowtryski, bo chyba takie coś istnieje? i ma swoją określoną wydajność w zależności od modelu jak gadam bzdury to powiedz co i jak a nie robisz sobie polewke i nic z tego nie wynika
  8. wiem, że turbosprężarką... a pompa paliwa to 10 czy 11? czy dół jest taki jak w AWX? bo w AWX chyba kuty? i jakie tam pompowtryski siedzą widział ktoś? słyszałem ze układ paliwowy do 170 km wydoli, czyli tak samo jak u AWX? P.S. chce pomodzić ale jak temu silnikowi bliżej do AJM niż do AWX to sie zastanowie :mysli:nad zmianą bryki
  9. bedzie już fmic, ale czy dać za BRD 3600 to jest rozsądne? bo są i za 1900, moge dać 3600 ale żeby było oryginał z fabryki sztuka zdrowa nie żaden odrzut, jak to sprawdzić? bym sie wkur...wnerwił jak bym dał taką kase na BRD i by wstawało póżniej niż ja po imprezie :> w Siedlcach jest kolo co ma nowe za 3600, oryginalne niby, jak myślicie , warto?
  10. już zamówiony ot outlandera w czarnym kolorze, kwestia przerobienia wylotów, dołoże dwa kolanka z silikonu i rury z kwasówki gdzieś mi pospawają na odcinek dolotu do oryginalnych gumowych z tego co czytałem to się zmieści ten cooler w zderzaku bez podcinania belki? turbo będzie nowe na 90% AWX tak na 160 km, czasami mysle o BRD ale jak sie naczytałem o tych lagach i turbach z odrzutu to mi przechodzi ochota, w Siedlacach jest koleś co ma nówke BRD za 3600, ciekawe czy z odrzutu? cena , bo widziałem na alegro i za 1900, spora różnica w cenie
  11. Witam Czy jest możliwe przełożenie poduszki i zaślepki od zwykłej czteroramiennej do wersji s line? Z zewnąrz te elementy wyglądają podobnie...
  12. w sumie dobrze gadasz z tym BRD tylko słyszałem ze te turba mogą mieć niezlego laga z dołu. Ale pewnie Rogalotti wyczarowałby aby kręciła żwawo od samego dołu. jeśli bym się zdecydował na BRD to celowałbym już w moc 160 - 170 km (apetyt rośnie), ale nie więcej, chyba moj BKE by to w miare przetrawił. rafikk01 Wspomniałeś o możliwości załatwienia turbinki BRD, podaj prosze jakieś szczegóły. Na alegro znalazłem dwie http://moto.allegro.pl/turbina-audi-a4-a6-2-0-tdi-170-km-03l-145-702e-i1286729996.html oraz http://moto.allegro.pl/nowa-turbina-audi-a4-2-0-tdi-170km-brd-bva-turbo-i1304187807.html to chyba o taką chodzi? skąd taka różnica w cenie między nimi? I widze ze troche inaczej wygląda góra mieszka w porównaniu do AWX, co tam za ustrojstwo jest zamontowane? nie bedzie to przeszkadzało w zamontowaniu? z tym katem masz racje, poprostu wywale środek i zaspawa sie puszke, a coolera będe szukał w przystępniejszej cenie Wiem że dało by rade samym programem zrobić na seryjnych gratach tak ze 140-150 kucy, ale było by to na granicy wydolności tych gratów i dlatego chce dołożyć to i owo aby silnik miał lżej taką moc generowć
  13. Witam Zamierzam troszke pomodzić w aucie i mam kilka pytań. auto B7 rocznik 2005. Aha zamiary mam skromne moc tak na 150-160 ps, moment 340-350, autko bedzie jeżdzić u mnie długo, więć nie chce go zajezdzić za szybko. 1. Turbo Do tej mocy mi styknie turbo od AWX, szybciej sie będzie kręcić mniejszy lag, looknijcie na te oferty z allegro, aha i chce kupić nówke ta jest w Warszawie wiec miałbym blisko żeby podjechać i ją zobaczyć, choć raczej pojęcie i tak mam blade... http://moto.allegro.pl/nowa-turbosprezarka-audi-a4-passat-b5-1-9tdi-131km-i1287844825.html lub http://www.amserwis.pl/6,1071,776,turbosprezarka_audi_a4_a6_1_9_tdi_avf_awx_nowa.html lub http://moto.allegro.pl/turbosprezarka-nowa-vw-passat-audi-a4-skoda-i1258518859.html ,aukcja zakonczona ale zobaczcie tę ostatnią ma chyba tabliczke znamionową przynitowaną? garety miały tabliczki nitowane czy tylko wybite oznaczenia na korpusie? i jeszcze jedna od silnika 2.0 140 km, czy bedzie pasować do BKE? http://moto.allegro.pl/nowa-turbina-audi-a4-b7-a6-c6-passat-b6-2-0-tdi-i1286809906.html a może polecicie mi coś innego? tylko nowego 2. intercooler DSMIC, pewnie do takiej mocy starczył by fabryczny cooler ale chce dołozyć drugi bo nie lubie jak mi duszno , pozatym moze kiedyś jak mnie dopadnie kryzys wieku średniego to sobie założe turbo BRD i wtedy taki zestaw sie przyda, nie chce FMIC, mają być graty zbliżone do oryginału. zobaczcie to http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-0-fsi-intercooler-prawy-i1280495889.html z tego modelu chyba by się nadał, tylko zobaczcie ma takie jakby wgniecenie, czy to go dyskwalifikuje? ewentualnie czy możecie mi polecić jakieś szroty w okolicach Warszawy najlepiej od strony wschodniej żeby sobie poszperać i poszukać gratów? 3. Katalizator, czy u mnie jest już sonda lambda? czy wycinać kata przy tym modzie? auto ma przebieg 160 tys i nie czuje zeby go coś zamulało ale moze warto wydech oczyścic przed modem? http://allegro.pl/1-9-tdi-audi-a4-vw-passat-zamiennik-katalizator-i1264868792.html czy wstawić może takie coś zeby nie pruć kata i żeby sobie leżał w razie czego 4. i na koniec odma, czy warto wstawić separator zeby olej nie syfił nowego turbo no i dolotu bo bedzie czyszczony przed modem?
  14. radio

    [B6 AVF] 185km/h max

    cześć mam taki sam rozmiar opon 17\45\235 i przy moich 115 kucach w BKE dało się rozpędzić auto do 195 km\h, katalogowo mam chyba 197 km\h V max, więc te gumy tak bardzo V max nie ograniczyły P.S. chyba przy tym rozmiarze koła licznik troche zaniża wskazania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...