Skocz do zawartości

brianhazard

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brianhazard

Osiągnięcia brianhazard

0

Reputacja

  1. Dołożyłem FMICA, patrz wcześniej w wątku. ---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ---------- Głowy nie dam ale coś Witek mówił że nie może wymusić więcej niż 0,75 Bara, ale nie jestem pewien -nie chcę nikogo wprowadzić w błąd. ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ---------- No właśnie, nieco się z tym naszarpałem, jeździ w miarę fajnie. Tyle że wcześniej miałem A4 b6 3.0 220km i cóż, osiągi mam podobne, spalanie może ciut niższe, ale kultura pracy nieporównywalnie gorsza. Za to koszty tych modów 1.8T są jak dla mnie nieadekwatne do osiągnietych wyników, drugi raz bym się nie decydował :-) Pozdro!
  2. Witam Panowie, dopiero udało mi się dorwać Rogala i zrobić fine tune programu dlatego taka przerwa w wątku. Wymieniłem N75 na nowy i poprawiłem instalację intercoolera. Załączam 2 wykresy, przed naprawą i po, zmiana jest zauważalna. Co prawda Witek coś*jeszcze marudził że powinno na tych gratach być*więcej - może przepływomierz do wymiany, być może pompa paliwa już*nie wydala, ale nie mam już pary dalej przy nim grzebać i inwestować, takie osiągi do elastycznej jazdy mi wystarczają. <br /><br /> <br /><br />
  3. Mieszek po zamoczeniu rzeczywiście mięknie i elegancko wchodzi na ramkę. Niestetos jak wyschnie traci całą swoją elastyczność i miękkość. Staje się sztywny i twardy jak pergamin. Zastanawiam się jak go teraz natłuścić żeby był elastyczny, nie chce mi się znowu tego rozbierać.
  4. Nie łapie się na akcje serwisową, poprzedni właściciel zmienił już 2 cewki, świece były zmieniane jakoś w marcu. U mnie to chyba nie ten trop. Z tego co mówił Witek, nie może zmusić turbiny żeby pompowała większe ciśnienie (a jest sprawna), więc to raczej kwestia sterowania turbo i ciśnień/podciśnień.
  5. Nie, mam już założonego FMICA. Właśnie datego coś musi być nie halo bo na tym zestawie powinien mieć ok 200-210KM a ledwo Witek wycisnął 195, twierdząc że tak złego programu na takim zestawie to jeszcze nie zrobił.
  6. Dam znać jak tylko dojdę w czym problem. Póki co niestety MR Motors na urlopie, no i teoretycznie auto już było 3 dni u Witka na diagnostyce. Nie znalazł przyczyny, dlaczego turbo więcej nie ładuje, błąd i check engine pojawił się po jego programie. Znacie kogoś jeszcze w Wawie kto zna się bardzo dobrze na 1.8T? Spróbuję zrobić logi dyn na kanale 115 - ciśnienie zadane i otrzymane. Potem podepnę odwrotnie n75 i zobaczę czy coś się zmieni w logach.
  7. W moim przypadku, każdy pomysł, nawet pozornie głupi może być dobry :-) Obadam przelot. Gość tu: Need advice. Not getting full boost. (long) miał podobny problem i okazało się że miał źle podpięty N75 - dlatego nie chciało mu turbo pompować. W raazie czego jaki jest nr części N75 i jaką literkę powinien mieć na koncu, bo widziałem już n75c,f itp.?
  8. Tia, ale nie przechodzi w żaden tryb awaryjny, jeździ bez zmian.
  9. Witam po urlopowej przerwie, chcę odświeżyć nieco mój temat bo problem wciąż istnieje - nie ma oczekiwanego przyrostu mocy Jest wywalony kat, 320cc, tip, DV 710N, założony FMIC (co prawda jeszcze do poprawki, jest zwężenie na rurze wychodzącej z coolera). Auto było drugi raz na dłużej u Rogala na diagnostyce i chipie. Po programie wyszło ok 195km i jakies 276Nm. Witek nieco podłamany bo tyle to zazwyczaj na seryjnych gratach wychodzi i trochę pomysłów już brak dlaczego tak słabo. Dodatkowo zaczął mi się pojawiać check engine i błąd: 16683 - Boost Pressure regulation : control range not reached P0299 - 002 Lower limit exceeded Mogę go wykasować ale po czasie powraca i to wcale nie przy jakimś garowaniu. Macie może jakieś pomysły? Możliwe że n75 pada? TO chyba ostatnia rzecz której nie wymianiałem, jak go sprawdzić?
  10. Wewnętrzne mam ori fotochrom. Wtyczka od lusterek wchodzi do modułu podnoszenia szyb więc jakbym miał jakieś kable ciągnąć to tylko od lusterka wew do tego modułu. Co do pinów - ori zewnętrzne miałem el regulowane (3piny) i podgrzewane (2piny) , fotochrom ma 3 piny - +, masa i sygnał wstecznego, i zostają 2 piny na el składanie - to daje 10pinów. Niech ktoś to sprostuje jeśli się mylę. ---------- Post dopisany at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ---------- Jak odnaleźć te 4 kable idące z lusterka wew do drzwi? Idą przez tablicę za słupkiem "A" pod kierownicą?
  11. Udało się! Kupiłem lusterka z nieco porysowanymi obudowami, za to el składane, regulowane, podgrzewane i fotochromy. Przełożyłem tylko swoje obudowy i wszystko hula elegancko! Najtrudniejsze było zamontowanie lusterka z piankowym wypełnieniem i wciśniecie pod uszczelki, uff ale się namordowałem. Na szczęście moje siłowniki od szyb miały właściwe numerki więc musiałem tylko kupić w Audi obracany przełącznik szyb. Polecam - fajny i w miarę łatwy do wykonania mod. Pozdro!
  12. ..i AWT oprócz tego był jeszcze stosowany w VW Polo GTI, VW Golf Mk4 GTI, VW Bora, VW New Beetle, VW Passat B5 and VW Sagitar, Audi TT Mk1 (8N), Audi A3 (first gen.), Audi A4, Audi A6, Škoda Octavia i SEAT Ibiza. AMB i AWM w Audi A4, VW Passat, New Beetle, VW Jetta, ale tylko w USA. Więc Witek ma raczej rację że to nie ma specjalnego znaczenia :-) Ważniejeszy jest osprzęt i wysterowanie. ze co? ile AWT ma miec niby koni? i gdzie jest stosowany? ---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 09:51 ---------- Po diagnostyce u mojego mechanika - nic nie znalazł, układ szczelny, turbo sprawne bez luzów, DV dobrze założone, wszystko po bożemu. W przyszłym tygodniu daje na poszukiwania u źródła - do Witka z MR MOTORS. Będę updatował. Pozdr
  13. WTF!! Coś Ty załadował do 1.8T że tak dmucha :-) I to na automacie! Garret, fmic, wydech? Brawo! Miałem podobny wynik po samym programie w Allroadzie 2.7bit ale moment spadał do 360Nm ok 3,5-4tys obr bo tiptronic się bronił.
  14. Spoko, opiszę rozwój wypadków. Jest dodatkowa zagwozdka - w papierach mam AMB ale na głowicy jest AWT, co prawda to silnik o tej samej mocy tyle że w Passacie. Musiała być zmieniana głowica albo cały silnik. Napisali mi z Audi: "AWT to ten sam silnik co AWM 170Km, od AMB różnią się w zasadzie tylko blokiem silnika i wysterowaniem , głowica, wał i tłoki są takie same" Czy to może mieć związek z moim problemem? Witek mówi że te silniki jeden pies. A propos - robił ktoś upgrade turbiny do K03+ lub K04 tu?: Regeneracja Turbosprężarek, Regeneracja Turbin ---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Hej Booster, skąd te informacje? Znasz kogoś kto miał problemy z modem ECU USA? ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- Robiłeś na seryjnych gratach? Jaki wynik?
  15. Ma ktoś pożyczyć ECU i umie przy okazji przełączyć IMMO na off ? Gdyby dajmy na to był źle założony DV, nieszczelny układ, zatkany CAT, spie..lony N75 to byłyby jakieś błędy w kompie, objawy, nie trzymałby serii itp right? Trochę jak wróżenie z fusów. Nawet Rogal, syn turbiny i kompresora :-), rozłożył ręce...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...