Skocz do zawartości

_MARCEL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O _MARCEL

  1. Witam Panowie mam pytanko co może być przyczyną grzejącego się drążka skrzyni biegów "TIPTRONIC" oraz obudowy "tunelu". Muszę nadmienić, iż sytuacja ma miejsce, gdy poruszam po zatłoczonym mieście i długo stoję w korkach jednak na trasie wszystko stygnie i wraca do normy. Niema to wpływu na prace skrzyni, nie szarpie przy ruszaniu, zmiana jest płynna bez szarpnięć. Zakładam, że może to być nieszczelność na układzie wydechowym i są jakieś przedmuchy, ale może ktoś się spotkał z taką sytuacją.?? A może ktoś wie jakie parametry ma olej przekładniowy o dźwięcznej nazwie "SPECIAL OIL"??? i czy jest to tak naprawdę "special" czy poprostu serwis sobie zastrzegł nazwę tylko po to, żeby zarabiać bajońskie sumy na nas szarych użytkownikach A4. Czy ktoś z forumowiczów wymieniał taki olej u siebie? Będę wdzięczny za info.
  2. ja z kolei mam troszkę inny problem , a mianowicie odpalam klimę zaczyna chłodzić po około 30 s. zaczyna się cyrk: 1.moc nawiewu opada samoczynnie (klimatronic) co za tym idzie na wylocie temperatura jest zdecydowanie wyższa niż na wyświetlaczu, 2.po chwili moc nawiewu wzrasta i zaczyna ostro wiać jednak temperatura jest nadal wysoka na wylocie, -po jakimś czasie sytuacja powtarza się pkt 1. i tak cały czas. Klima jest naładowania, sprawdzona, odgrzybiona sprężarka sprawdzona filtr przeciwpyłkowy wymieniony, czujnik nasłonecznienia też wymieniony. Więc może ktoś mi podpowie co to może być? Aha i jeszcze jedno pomiędzy licznikami jest wskaźnik temp. zewnętrznej on też mi wariuje wskazuje ciągle -50"C, czy to może mieć jakiś wpływ na narowisty charakter mojego nawiewu? Jeżeli tak to, gdzie się owy czujnik znajduje, jaki jest jego koszt, czy wymiana jest skomplikowana czy możliwa w garażowych warunkach.
  3. Witam od 2 miesięcy jestem posiadaczem Audi a4 2,5 tdi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...