Skocz do zawartości

ardian

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ardian

Osiągnięcia ardian

0

Reputacja

  1. Wiec jesli zostawie auto na chodzie przez jakis czas bedzie kopcic a olej nie spadnie to znaczy ze wypala ten co gdzie zostal, jesli oleju ubywa znaczy ze turbina do bani dobrze rozumie ?
  2. Chodzi tylko o to ze jak jade to chmura za autem taka ze nic nie widac... dzieki za odpowiedzi Jak ktos ma jeszcze jakies uwagi to zapraszam
  3. Bylo co do tego zamieszanie, zgodzilem sie kupic turbo a on mial zrobic reszte. Kopci na bialo do 2000 obrotow nie tak zle powyzej bardzo. Po zalozeniu turba i odpaleniu problemu nie bylo nawet jak sie gazowalo. Dopiero jak wyjechalem na droge to po jakims czasie sie zaczelo. Wiec jak ma moc a kopci bardzo to mozliwe ze turbo walniete ? Czy jest mozliwosc ze to wina czegos innego ? Nie jest to normalne kopcenie tylko chmury jak by sie paliło.
  4. Moc wydawala sie normalna przejechalem ledwie 2 km. Luzow nie sprawdzalem. Wiec jest mozliwosc ze jesli jest moc, a kopci to moze to byc wina turba ? Nie wiem ile przejechali bez oleju wiec moglo tez stac sie cos z silnikiem...
  5. No nie mow ze mam po parkingu 1000 km mam jezdzic bo po drodze sie nie da bo za mna ludzie nic by nie widzieli. Kopci gorzej niz opony
  6. troche kopcilo jak odpalilem ale jak kawalek przejechalem to kopcilo jak po teraz rzekomo nie kopci na wolnych obrotach ale jak sie przygazuje to tak. (na postoju)
  7. Witam. Mialem ostatnio problem z moja a4. 2.5 tdi quattro 2001 Opowiem od poczatku co sie dzialo. Auto oddalem do mechanika robil blache, i mial zaprogramowac kluczyk. Okazalo sie, ze musial gdzies jechac z kluczykiem, o czym mi nie powiedzial. Kiedy przyjechalem po auto okazalo sie ze kopci, sprawdzilem licznik i bylo jezdzone. Okazalo sie ze nie ma oleju. Stwierdzil ze padlo turbo. Kupilem uzywane turbo, on zalatwil olej i filtry zmienil uszczenil miske (z tego co mowil gdzie z sensora pocieklo). Przyjechalem po auto wszytko ok przygazowalem auto kopcilo delikatnie prawie ze wogole. Postalo chwile po czym wsialem pojechalem jakies 2 km i nagle za mna chmura dymu jak by sie palilo. Zatrzymalem sie, zgasilem zapalilem i nawet na postoju kopcilo. Jak przygazowalem delikatnie dymu mnostwo. Wrocilem do mechanika powiedzial ze sprawdzi. Teraz dzwoni i mowie ze turbo ktore mu dalem prawdopodobnie walone. Turbo chodzilo bez zarzutow po jakims czssie zaczelo po prostu kopcic. Czy moze byc winna czegos innego np. wtryskow, lub oleju ktory gdzies zostal i sie teraz wypala czy cos w tym stylu? czy mozna w jakis sposob sprawdzic czy turbo jest ok ?
  8. Moze jeszcze ktos tylko napisac gdzie mam szukac dokladnie tego modulu bylbym wdzieczny. Bo na obrazku jest jak sie do niego dobrac ale nie widze gdzie dokladnie jest.
  9. Witam moje auto to audi a4 2001 r 2.5 tdi quattro. Problem wyglada tak - jesli pada auto albo w nocy jest rosa czy cos auto zaczyna swirowac migaja awaryjki zamek podczas jazdy zamyka sie i otwiera bez przerwy szyby sie blokuja i nie dzialaja lampki w podsufitce i pod siedzeniami tez czasem migaja. Jesli jaest kilka cieplych dni i 0 deszczy auto postoi na sloncu i pojezdze nim troche szyby dzialaja nic nie mruga i nic nie swiruje. Podlaczylem je do Vaga i wyszlo kilka bledow z modulem komfortu. Jednym z nich bylo - Zwarcie na module komfortu. I teraz moje pytanie czy wie ktos o co chodzi i jak sprawdzic czy jest tam zwarcie, czytalem juz kilka watkow i mniej wiecej wiem gdzie moze byc te mogul ale nie do konca. Czy moglby mi ktos wyjascnic to tak lopatologicznie dodam ze auto to anglik wiec po stronie kierowcy czy tez nie ? Zauwazylem ze jesli odsune na maksa siedzenie kierowcy to jest tam jakies czarne pudeleczko z kabelkami czy to to ? jesli bedzie trzeba pstrykne zdjecie i podesle. Z gory dzieki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...