mario 115
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mario 115
Osiągnięcia mario 115
0
Reputacja
-
kąt wtrysku miałem ustawiany przy wymianie rozrządu 20 tys. km. temu Podobno ( aż na tyle się nie znam ) podczas jazdy z pękniętą rurą od interkulera do turbiny coś tam się działo z tą dawką paliwa przy rozruchu Nigdy układ mi się nie zapowietrzył paliwa mam zawsze co najmniej ćwierć baku . nie ma co gdybać zobaczę błędy i ewentualnie wszystkie je wypiszę [br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 01:25_________________________________________________hej usterka usunięta przyczyną był sterownik ( tak go nazwał pan mechanik ) pod filtrem oleju , nie wiem jak się nazywa jak zrobię zdjęcie to wrzucę dodatkowo były błędy odnośnie imobilajzera , koszt sterownika plus robocizna 350zł
-
rozrusznik jest jeszcze na tyle sprawny że kręci , tylko czasem przeskoczy . jestem świadomy jego zużycia więc go nie katuję aby nie umarł za wcześnie . Jutro będę miał VAGa mam nadzieje że kasacja błędów wystarczy choć kolega straszy mnie naprawą pompy Pozdrawiam
-
Witam klubowiczów i proszę o podpowiedzi w sprawie : Posiadam a4 1.9 tdi 110 ps. 1997 rok z przebiegiem 227 tys. na początku problemów mechanik stwierdził że stoją łopatki turbiny , odkładając pieniążki pojawił się czarny dym z wydechu przy dodawaniu gazu i auto było zamulone , po wyłączeniu silnika i ponownej próbie odpalenia po 5 minutach auto nie chciało odpalić , odpaliło po lekkim ostygnięciu ( zawsze paliło z dotyku ) . Następnego dnia pojechałem do warsztatu naprawiającego turbiny okazało się że przewód między interkulerem a turbiną jest pęknięty , po wymianie wszystko wróciło do normy ( nie kopcił , lepiej się zbierał , odpalał za każdym razem ) ale tak było jeden dzień bo teraz powrócił problem z odpalaniem , zimny lub lekko zagrzany pali z pierwszego potem nie ma szans proszę o pomoc ponieważ powoli rozrusznik się wykańcza
-
witam klubowiczów