Skocz do zawartości

MarioSol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarioSol

Osiągnięcia MarioSol

0

Reputacja

  1. Witam,oto błędy w nowo kupionej furce: 1) Uploaded with ImageShack.us Czy może to być wina połączeń w kostkach? Czy z tym błędem poduszka w razie co odpali,której to dotyczy? 2) Uploaded with ImageShack.us klima działa normalnie tylko głośniej brzęczy,bzyczy. W bmw e39 wystarczyło wyjąć panel i przeczyścić wiatraczek. Czy w audi jest podobnie? Nie robiłem jej jeszcze napełnienia i odgrzybienia. 3) Uploaded with ImageShack.us Ktoś wstawił klocki bez czujnika i na zegarach wyświetla cały czas kontrolkę.Próbowałem vag w instrument,recode wartości 00044 zmienić ale nic nie wskórałem. Czy źle robię? Czy może nie można jej dezaktywować(klocki są nówki i nie warto ich wymieniać). Czy pozostaje zmasować przewód (zbytnio nie mam do czego) i skasować błąd.
  2. fotele juz były(auto sprowadzone ze szwajcari) i chyba nic tak mi sie nie podoba jak fotele :> i ten niby carbon :> Co do szyby-mialem odprysk na przedniej (1cm srednicy) a ze szyba ori dlatego sie zdecydowalem ja naprawic. Robilem to w auto glas w raszynie(krakowska sie jedzie na janki i zaraz po lewej stronie za realem przed wiezowa-jak dobrze pamietam). Cena kazdego odprysku 130zł ale mam pewnosc ze nie pojdzie pajaczek. Pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Sierpień 2009, 12:57_________________________________________________Postanowiłem odświeżyć temat gdyż w/w auto zostało sprzedane. W miedzy czasie zostało skasowane: Bora Uploaded with ImageShack.us i Bmw e39 Uploaded with ImageShack.us (nie z mojej winy!). Raz taksówkarz wjechał mojej kobiecie w borę,szukałem audi na szybko i nie znalazłem nic wartego zainteresowania i kupiłem e39. W bmw typ zajechał mojej kobiecie na zakręcie drogę i skasowała przód i tył. Dlatego quattro :> A teraz znowu jestem posiadaczem a4 :> Oto one: -bezwypadkowe (kupowałem z czujnikiem lakieru)byle czego nie biorę choć docelowo miało być 2,8 lub 2,4 -szyby ori :> -1999r 200 tyś przejechane 1,8t (ANB) 150 KM QUATTRO - klimatronik - elektryka przód - wspomaganie,abs,epc - webasto - pompowane lędźwie - welur - 4 poduszki - czujniki parkowania tył - alu felgi 15 (zostają na zimówki bo są paskudne) - roleta przeciwsłoneczna na tył - ori radio kaseciak -cena po opłatach 18 tyś Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  3. Witam,dopiero zaczynam przygode z vag-com i prosilbym o jakies rady. Kupilem audi a4, podczas serwisu klimatronika(w zakladzie) pan powiedzial ze wolno nabija klime,I z przerwami nabil(odbijal jakis zawor) do okolo 750(pojemnosci),Podajac przyczyne ze zawor cos nie dokladnie pracuje i trzeba to zdiagnozowac przez komp. Wyjechalem z warsztatu,klima wiala zimnem i po chwili przestawala i tak w kolko. Wrocilem do warsztatu i pan nabil mi ja do pierwszego odbicia zaworu cos okolo 650(pojemnosci) a jako przyczyne wskazal ten zawor lub zapchany osuszacz. Klima od tej pory chlodzi dobrze ale podczas jazdy przy zmianie biegów potrafi od czasu do czasu zgasnac albo utrzymac sie na okolo 400obr/min po czym po chwili wraca do normalnych obrotow. Udalo mi sie recznie zdjagnozowac vag-em(bledów przy ogolnym scanowaniu niebyło). Mam takie bledy: 1 podczas pierwszej proby uslyszalem cykniecie zaworu(tego od klimy i pojawilo sie cos takiego na chwile: nastepnie odrazu wyskoczylo: 2. 3. Reszta testu byla ok. Co to moze znaczyc? przywrocilem ustawinia fabryczne i pierwszy blad sie przez chwile nie pojawial ale znowu to samo. Przepustnice dzisiaj wyczyszczono(u mechaniora) i adoptowałem ja sam vag(chociaz obr nie faluja jak i sa stabilne na wylaczonej klimie okolo 860-900)? Ponizej wykres wlączania i wylaczania klimy w cyklach okolo 4s: Podpowie ktos gdzie mozna szukac przyczyny lub polecicie DOOBRYCH !!! fachowców od klimy w okolicy W-wy? Z góry dzieki za wszelkie rady
  4. przy tankowaniu do pelna fis pokazywal do przejechania 560 km(i 3/4 baku na wskazniku w liczniku), teraz mam jakas 1,4 baku i przejechane kolo 400km i do przejechania 140km. Jak sprawdzic wskaznik vag-com. Dopiero zaczalem przygode z vag i jestem zielony. Jak robie poszczegolne testy np zegarow to nie wyswietla zadnych bledow. Testuje wskazowki,wyswietlacze itp.)
  5. udało Ci sie cos zdzialac mam identyczny problem (autko mam niecaly miesiac)? Jest to wina czujnika poziomu paliwa ,moze pływaka? Czy nalezy zamowic sam czujnik,Czy mozna go dostac jako zamiennik? Gdzie go dostac najlepiej? Podpowie ktos?
  6. Narazie wlozylem 2,5 tys.zł(ubezpieczenie,opony,serwis itd...) W tym roku juz nic oprocz mechaniki nie robie. Lampy przod,kierunki pojda napewno do wymiany a pozniej to juz tylko wieksza moc :> :> :> ale zobaczymy jak sie bedzie sprawowac narazie jestem zadowolony z quattro!!! :>
  7. Witam po poszukiwaniach (3miesiecznych) zakupiłem upragniona audiole :D -1998r(grudzien,model 99) 1,8t AEB 110 KW -177tk przejechane (ori, sprawdzony w aso po vin, ostatni serwis w szwajcari w 2008r przy 165tk) -wspomaganie kiery -tempomat -abs,eds -4poduszki -szyber -klimatronik -podgrzewane fotele,lusterka -pełna elektryka -oczywiscie quattro -felgi 16 cali+nowe opony (letnie+zimowe) -podłokietnik -kierownica trojramienna od s -skrzynia manual -srodek carbon(chyba) -radio blaupunkt(na karte wyglada jak telefoniczna )+zmieniarka na 10cd blaupunkta Cena za jaka nabyłem autko to 16,600zł Narazie zdarzyłem: -przerejstrowac i ubezpieczyc -załatac odprysk od kamienia w przedniej szybie -pełen service klimy -wymienilem piora wycieraczek -wymian. oleju w silniku+filtry(paliwa,oleju,powietrza) -wymian. termostat i czujnik temp.(w miescie trzymal 90stopni ale na trasie temp. opadala do 70) -płukanie ukladu hlodniczego+płyn ori g12 -wymienic opony na letnie Zostanie -naprawic licznik fis(troche sie rozmazuje na srodku) lub wymiana na zegary po lifcie(nie wiem czy podejda?) -chip na 170-180 km, prosba do forumowiczów jak bezpiecznie to zrobic i na co trzeba uwazac i jak eksploatowac itp? -dorobic scyzoryk (mam tylko jeden kluczyk)+zalozyc alarm -wymienic czujnik paliwa lub plywak(zle wskazuje poziom) -zdiagnozowac na klimie wolne obroty (przy przelaczaniu biegu spadaja do 400 na chwile lub od czasu do czasu zgasnie) No i narazie to tyle. W przyszlym roku rozrzad jej zrobic trzeba bedzie. Jak sie uporam z mechanika to sie moze zabiore za mody. Narazie jestem MMMEEEGGAA ZADOWOLONY Z AUDI Wczoraj bujnalem sie 220km/h i jeszcze troche by poszla. Ale najwazniejsze to ze nic nie puka,stuka w kabinie(a to dla mnie priorytet) jak i na zewnatrz! No i naped quattro -niech ktos mnie oswieci jak sprawdzic czy dziala EDS bo nie sposob jej wyprowadzic na asfalcie a na szutrze szkoda mi lakieru co by zaden kamien nie odprysnal? To tyle pozdrawiam i zapraszam do oceny. ps.sorki za jakosc fotek ale wszystkie narazie z kom.
  8. Witam,zostalem szczesliwym posiadaczem audi a4 :> I mam nadzieje na dluga bezproblemowa eksplatacje :> POOOOzdraVWiam I zapraszam do obejrzenia moich autek :>: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987 http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b5/audi_by_mariosol-t90292.0.html;new
×
×
  • Dodaj nową pozycję...