Skocz do zawartości

1985_Krzysztof

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 1985_Krzysztof

  1. Miałem ten sam problem z pompą wskazania VAG-a wahały się między 255 a 0. bardzo ciężko odpalał a dodatkowo zużycie jednostkowe paliwa bodajże w grupie 13 wahało się na poziomie 2.0 do 2.5 mg/wtrysk po przestawieniu pompy na kąt 51 to spalanie spadło do wartości 0.4; 0.8 i 1.9, odpala za 2 góra 3 razem wcześniej jak było za 8 lub 10 to było dobrze.
  2. spróbuj wymienić zaworek zwrotny ja maiłem z nim problem założyłem nowy który okazał się lipny dopiero drugi jest ok. sprawdź też inne przewody paliwowe mogą być gdzieś przetarte.
  3. a jaka powinna być optymalna wartość dla tego silnika???
  4. Miam podobny problem z silnikiem AHU latem jak przyszło odpalić silnik na zimnym silniku to trzeba było długo kręcić mawet czas dochodził do minuty po dopaleniu z rury wydechowej wydobywał się biały dym (tak jakby wtryski lały) jak pochodził kilka minut to po zgaszeniu można było go odpalić za 4 lub 5 razem. okazało sie że miałem przestawiony kąt wtrysku VAG pokazywał kont 00 po przestawienu na 51 jest dużo lepiej na zimnym silniku odpala za 3 lub 4 razem a na ciepłym za 2. Nadal nie mogę dojśc glaczego dopala dopiero po pewnym czasie a nie od razu wymieniłem zawór odpowietrzający na filtrze paliwa, węże doprowadzające paliwo, swiece żarowe działają, a po odpaleniu widać jeszcze trochę białego dymu czyżby wtryski były padnięte czy kąt wtrysku dla tego silnika musi być inny???
  5. posiadam A4 B5 z 1998
×
×
  • Dodaj nową pozycję...