
gola77
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gola77

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam kolegów. Mógłby ktoś mi podać numer czarnej wtyczki tej w podłodze pod fotelem od czujnika niezapiętych pasów? Zmieniłem fotele i chciałbym sobie to dorobić.
-
Witam. A ma może ktoś namiary na ten zamiennik?
-
Sugerowałem się tym schematem z tą grzałką
-
To może jest więcej typów tych termostatów? Potrzebuję oszukać temperaturę silnika na potrzeby LPG i zastanawiam się czy się on otworzy. Ja mam na termostacie w miejscu gdzie jest wtyczka taką zawleczkę jak przy czujnikach temperatury i wygląda, że można to coś wyjąć. Mi to wygląda jak też jakiś czujnik. Może ma ktoś zdjęcia rozbebeszonego takiego termostatu? Potrzebuje zrobić coś takiego:
-
Witam. Mam pytanie odnośnie termostatu w silniku 2.0 20v ALT Jest to zwykły mechaniczny termostat? Do czego jest ta kostka 2 pinowa wpinana w niego? Podobno grzałka. Czy będzie on prawidłowo funkcjonował jeżeli nie będzie podpięta?
-
Czyli mam rozumieć, że kontrolka się zapali tylko przy problemie z przepustnicą lub pedałem gazu? Inne kontrolki działają normalnie. Miałem uszkodzony czujnik przy pedale hamulca to zapaliły się ESP i ABS czyli tak jak powinno być. Z silnikiem nie ma żadnych problemów na benzynie. Ale na gazie już nie ma tak kolorowo i dlatego myślałem, że jak będzie źle instalacja ustawiona to zapali się kontrolka od silnika wraz z pojawieniem się błędu, że system za ubogi lub za bogaty.
-
Ale błędów normalnie nie ma. Pojawiają się jak coś odepnę od silnika. Nie ma ani w sterowniku silnika ani w zegarach.
-
Kontrolki się świeca po włączeniu zapłonu. check garnie po kilku sekundach i EPC gaśnie po zapaleniu silnika. W liczniku brak błędów. Mimo to przyjechałem ostatnio na trzech cylindrach bo padła cewka i żaden check się nie oświecił. [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 10:25_________________________________________________Witam. Nikt nie ma pomysłu? Dzisiaj jeszcze zapomniałem podpiąć czujnik położenia wałka rozrządu i dalej nic. Czy przyczyna będzie w zegarach czy w sterowniku silnika. Na vag-u łapie błędy a kontrolki milczą.
-
Witam. Na których dokładnie kanałach są korekty długo i krótkoterminowe w silniku ALT?
-
Witam. Kiedy powinna się zaświecić kontrolka epc. U mnie zapala się po włączeniu zapłonu i gaśnie po odpaleniu ale silnik ma błędy i się nie zapala. Z ciekawości odpinałem jedną cewkę, sondę, przepływke, jeden wtryskiwacz czujnik temp. powietrza i vag pokazuje błędy ale ani epc ani check się nie zapala. Czy mógł poprzedni właściciel wyłączyć działanie tych kontrolek? [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
-
[B6 AWX] Pedał hamulca zostaje w podłodze i nie odpuszcza!!!
gola77 odpowiedział(a) na darkadia temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Wymieniłem serwo i jest git. Pedał już się nie blokuje. Stare rozebrałem i znalazłem tam pękniętą zawleczkę, która była wysunięta i wygląda na to, że ona blokowała pedał. Jak się dowiedziałem serwo to było montowane tylko w tylko w rocznikach 2001 i zostało wycofane z produkcji i zastąpione innym. Zdjęcie tej zawleczki: http://img18.imageshack.us/img18/5590/hpim9609c.jpg -
Filtr założony nowy CZAJA FL-03, trójnik pomiarowy między filtrem a listwą dodatkowo owinięty pianką żeby nie łapał temperatury otoczenia. Reduktor mam założony pod samochodem, nad półośką i żeby porobić zdjęcia trójnika i reduktora muszę jechać na kanał i zdjąć osłony pod silnikiem. Mapy koryguje na różne sposoby ale na zimnym silniku nic się nie zmienia. Ta zamułka jak była tak jest tak, że chyba pozostaje mi tylko porobić nowe odwierty bliżej zaworów bo nic innego mi już nie przychodzi do głowy. Dziwne bo są osoby które twierdzą, że ten silnik śmiga na gazie bez żadnych problemów (nawet na valtekach) a jest masa ludzi którzy mają problem identyczny z moim także na forum passata z tym silnikiem. Co mnie jeszcze zastanawia to, że dysze mam aktualnie 2,2mm i wygląda, że za duże. Pasowały by 2,0mm. Trochę małe jak pod silnik tej mocy.
-
Witam. Mapę skorygowałem i niestety nic się nie poprawiło. Dalej jak ma niższą temperaturę niż 90c to ma tą zamułkę. Nawet na postoju jest to wyraźnie odczuwalne. Różnica ciśnienia to chyba bolączka scorpionów (waha się w zależności od ilości gazu w butli podobno). Jutro porobię zdjęcia i wstawię. Znalazłem ciekawy plik w którym usunięto ten problem przez oszukanie czujnika temperatury silnika żeby odczytywał wyższą temperaturę i ecu skrócił czasy wtrysków tylko, że da się to tylko zastosować do silników z mechanicznym termostatem a ja mam elektryczny. Widać jakiś standardowy problem z tym sinikiem. Poniżej link do pliku: https://rapidshare.com/files/459827213/AUD0107.pdf
-
Dołączam zrzuty I jeszcze plik osc po odpaleniu rano aż do momentu uzyskania pełnej temperatury https://rapidshare.com/files/458561229/21042011.osc
-
To może zrobię odwierty w obsadzie wtryskiwaczy i zaślepię w kolektorze tylko czy to może pomóc? Bo to trochę roboty z tym jest Jak Powinny być wkręcone króćce? Prostopadle czy raczej skierowane w kierunku głowicy?