Skocz do zawartości

darkadia

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darkadia

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darkadia

1

Reputacja

  1. Jeśli wam to pomoże to podaję zamienniki serwa AWX o nr. 8E0612105J. Zamienniki: 8E0612107, 8E0612107A, 8E0612107C, 8E0612107E, (8E0612107J daje ASO). Serwa o nr.8E0612105J już podobno się nie produkuje stąd zamienniki. A zamiennik do tych wszystkich to serwo TRW PSA 743. Można sprawdzić w katalogu TRW cena~400zł. Wszystkie te info znalazłem na tym forum i innych więc nie oskarżajcie o plagiat. to serwo pasuje pewnie i do innych AVF, ALT itd.nie posiadających asystenta siły hamowania (nie mylić z ESP, ASR czy ABS)
  2. A mówiłem że serwo :> Dobrze "gola77" że wsio OK
  3. Ten zaworek to prawdopodobnie membrana w jedną puszcza powietrze a w drugą blokuje. Blokuje od strony serwa a od wacum pompy puszcza ale na 100% nie jestem pewien.
  4. Potwierdzam niestety serwo do wymiany ;( takie cyrki z pedałem miałem w lato, natomiast w zimę robił się twardy (woda w drugiej komorze serwa). Albo serwo rozebrać sprawdzić i złożyć (wbrew niektórym opiniom da się to zrobić) albo zakupić sprawne (szrot, sklep, serwis) cena allegro ~300 zł. Można jeszcze sprawdzić ciśnienie na wacum pompie ale stawiał bym na serwo
  5. Jutro jadę na wymianę płynu hamulcowego, zobaczymy czy pomoże. Płyn będzie wymieniany oczywiście pod ciśnieniem. [br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 23:07_________________________________________________Po wymianie płynu problem rozwiązany! temperatura wrzenia płynu była niecałe 170 st/C to o wiele za mało. Pedał hamulca dużo wyżej, przy hamowaniu nie schodzi tak nisko.Słowem na razie wsio OK , Będę jeszcze testował jak coś wyjdzie napiszę. Pozdro dla forumowiczów
  6. Panowie o co tu chodzi? może ktoś już to miał? Mianowicie po ostrym hamowaniu pedał hamulca się nie cofa, a hamulce oczywiście cały czas trzymają. Przy lekkim "normalnym" hamowaniu jest ok natomiast jak się depnie pedał zostaje w podłodze i trzeba go ręką odciągnąć do góry. Wcześniej autko było na warsztacie, wymiana wszystkich pasków włącznie z rozrządem, oleju, wszystkich filtrów, prawej tylnej piasty z łożyskiem, przetoczenie tylnych tarczy. Układ hamulcowy odpowietrzany 2X. Problem nie musi być związany z wymianami. Autko kupiłem 2 tyg temu było oczywiście sprawdzane na warsztacie przed zakupem ale takich ostrych hamowań nie robiłem. Dodam że po wymianach byłem na Vag-u i układ hamulcowy ok. Ciśnienie w normie nic się na kokpicie nie zapala żadna awaria. Mój mechanik mówi że to wina samego pedała hamulca, że się przycina. Że jest pod nim jakaś krzywka, pod pedałem hamulca co się po nim suwa. A że jest nie nasmarowana (wręcz sucha) przy mocnym depnięciu go blokuje. Nasmarował ją i jest jakby lepiej ale jeszcze się zdarza. Czy to to czy szukać gdzie indziej i co to za pioruńska krzywka, do czego ona? Przecież to się zabić można jak pedał nie odbija. Pomocy ;( Szukałem na forum ale takiego problemu nie znalazłem. (chyba ze źle szukałem).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...