Skocz do zawartości

wozik123

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wozik123

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Ursynów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wozik123

0

Reputacja

  1. Z serwisu na Szyszkowej korzystam od kilku lat i zawsze wyjeżdżam zadowolony, zdecydowanie polecam.
  2. Przeczytałem cały wątek ale nie ma w nim odpowiedzi na wszystkie moje pytania, stąd mój wpis. Lotki jeszcze nie mam (wstępnie jestem dogadany na zakup) dlatego jeszcze niestety nie mam możliwości przymierzenia. Jeśli przyklejamy lotkę na istniejącą to wydaje mi się, że nie będzie "gładkiego" przejścia między linią dachu a spojlera... Jeśli ktoś ma tak zamontowaną lotkę to będę wdzięczny za jakieś zdjęcie. Prośba również o odpowiedź na pozostałe moje pytania.
  3. Również przymierzam się do zmiany standardowej lotki z A4 B6 Avant na lotkę sline, ale mam dostępną tylko lotkę z modelu B7. Wcześniej pojawił się wpis, że można przylepić lotkę B7 sline na standardową B6. Być może to był żart ale jeśli nie to ciekaw jestem jak to wygląda - jeśli ktoś ma tak zamontowane to prośba o jakieś foty. Swoją drogą macie jakieś patenty na zdemontowanie starej, standardowej lotki? Prośba o jakieś wskazówki. Czytałem, że jest potrzeba doszlifowania lotki B7 aby pasowała do B6 - czy po takim doszlifowaniu jest potrzeba lakierowania lotki czy to docinanie jest w miejscu niewidocznym? pzdr
  4. Jakieś dwa tygodnie temu wymieniłem sprzęgło/dwumas i zaraz po wymianie było cicho , dzisiaj niestety dźwięk powrócił
  5. Dzięki za opis, bardzo mi pomógł. Tak jak ktoś napisal, do wyjecia prowadnic zaglowkow z B7 dobrze sprawdza się klucz 18 . Pzdr
  6. Lokalizacja jest OK, daj jakieś namiary.
  7. Potrzebuję wymienić w swoim aucie sprzegło (pewnie w komplecie z dwumasowym). Polecicie jakiś warsztat w Warszawie bądź w okolicach? pzdr
  8. Witam, Planuję zamienić w swoim B6 zwykłe fotele podgrzewane z przodu i z tyłu na fotele kubełkowe i znalazłem fotele sline od B7. Problem jest taki, ze te znalezione mają podgrzewanie tylko z przodu, a nie chcę rezygnować z podgrzewania tylnej kanapy. Orientuje sie ktoś czy gąbka siedziska tylnej kanapy zwykłych foteli B6 jest taka sama jak w fotelach sline B7? Przód, co oczywiste ma różne gąbki, ale z tyłu nie widze różnic. Prośba o pomoc. pzdr
  9. U mnie nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Byłem u mechanika i powiedział że to na 99% padający dwumas. Potwierdził to sprawdzając bicie na pedale sprzęgła - jest już delikatnie wyczuwalne
  10. Od pewnego czasu podczas ruszania - słychać u mnie dziwny dźwięk: https://dl.dropboxusercontent.com/u/23504851/audi-a4.mp3 Dźwięk słyszalny w 7-8 sekundzie powyższego nagrania (wtedy ruszyłem na półsprzęgle). Co to może być? Sprzęgło, dwumas? pzdr
  11. wozik123

    Uszkodzony termostat?

    Od jakiegoś czasu mam problem z dogrzaniem silnika - wskazówka pokazuje max 70 stopni. Zgodnie z zaleceniami podłączyłem VAG i poniżej wyniki. zimny silnik Engine: blok 007 Fuel Temp: 15,3st Intake Air Temp: 17,1st Coolant Temp: 16,2st Instruments: blok 003 Coolant Temp: 11st silnik ciepły Engine: blok 007 Fuel Temp: 60,3st Intake Air Temp: 38,7st Coolant Temp: 72,9st Instruments: blok 003 Coolant Temp: 71st Potwierdźcie proszę czy te wyniki wskazują na problem z termostatem. Zastanawia mnie również porównanie trzech temperatur w grupie Engine na ciepłym silniku. Nie powinny one być bardziej zbliżone? pzdr
  12. Sam EGR jest sprawny tyle że strasznie leje z niego olejem, który cieknie na plecionkę w wydechu i wypala w niej dziurę Nie chcę uzywki bo niekoniecznie przebieg na nich będzie taki jak ludzie piszą... Wolałbym nowy ale oryginał jest trochę drogi a jeśli zamiennik to nie wiem jaki.
  13. Wolałbym jednak wymienić niż zaślepiać, nawet jeśli jedynym celem EGRu jest zmniejszenie emisji spalin i nie ma żadnych innych korzyści.
  14. Witam, Niestety muszę wymienić u siebie zawór EGR. Dotychczas miałem zawór o numerze 038 129 637 L i w związku z nieznalezieniem takiego modelu na allegro zapytałem o cenę w ASO. Odpowiedź... 873zł ;( Jest sens kupować oryginał czy może jakiś zamiennik też będzie OK? Jeśli tak to jaki zamiennik? Troszkę poszperałem i widziałem, że popularne są EGRy firm wahler oraz pierburg, ale nie wiem który dokładnie model pasuje do mnie oraz czy opłaca sie kupić taki zamiennik. pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...