Skocz do zawartości

Impulso

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Impulso

Osiągnięcia Impulso

0

Reputacja

  1. Właśnie jestem po operacji zaślepienia EGRu, efekt? brak poprawy w działaniu samochodu...
  2. Najdziwniejsze jest to że sprawdzałem chyba 8 przepływek i na każdej jechał gorzej niż na tej, a tą podmieniłem od jeżdżącego AFN-na, sprawdzałem nawet od golfa 5 105ps i taki sam efekt jak na tej AFN-a, tak jak już wspomniałem podmieniałem jeszcze inne a efekt był taki, że na żadnej nie jechał do 2tys obrotów i tu można zapytać dlaczego na żadnej nie jechał z dołu?? wydaje mi się ,że problem tkwi gdzie indziej i chciałbym żebyście zasugerowali co zrobić/sprawdzić dalej, po jak najniższym kosztem... (a może miałem pecha i wszystkie przepływki które sprawdzałem były zepsute?? )
  3. VW golf 4 AHF 110PS EGR i kolektor wyczyszczony, kat wywalony, układ podciśnienia sprawny (n75 sprawny), przepływka sprawdzona, pompa vacum bez luzów, samochód w ogóle nie dymi!!! Teraz pytanie, co sprawdzić dalej, została już tylko turbina czy może jeszcze coś innego łatwego do wymontowania?? Najnowsze logi wyglądają tak: BS 003 http://img223.imageshack.us/img223/1889/bs003.jpg BS 004 http://img401.imageshack.us/img401/8959/bs004.jpg BS 011 http://img401.imageshack.us/img401/6299/bs011.jpg Dynamiczne 000 004 008 http://img223.imageshack.us/img223/8818/dynamiczne000004008.jpg Dynamiczne 010 011 http://img524.imageshack.us/img524/740/dynamiczne010011.jpg Statyczne 000 http://img401.imageshack.us/img401/1122/statyczne000.jpg Co o tym myślicie?? Linki poprawione, nie wiem jak to przeoczyłem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...