
sebo|
Pasjonat-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sebo|

-
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Dziś to ogarnąłem....prosta robota....tylko ja nie rozbierałem zacisku w mak i jestem niemal pewien ze gdy jest problem z trzpieniem, to nie ma takiej potrzeby..... Po pierwsze dlatego, że po usunięciu starego uszczelnienia i wyczyszczeniu całego brudu mechanizm chodzi swobodnie jak nowy, więc po co rozbebeszać resztę... Po drugie ważniejsze i jest wiele postów na forum....ten trzpień często posiada wżery naturalnie korozja...więc po rozebraniu, wyczyszczeniu i założeniu nowego o-ring'a często okazuje się ze zacisk cieknie....a prędzej było ok więc lepiej nie ruszać. Oczywiście jak mi się znowu zablokuje to się pochwalę i przeproszę za tego posta, ale szczerze w to wątpię ;-) Dzięki za pomoc. Pozdro!! -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Według mnie blokuje trzpień na którym pracuje dźwignia na która zakładasz linkę. Nadmiar syfu pod uszczelnieniem powoduje zacieranie- ale niech wypowie się lepiej Dev -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Ok. Karolas, dzięki za cenne wskazówki.....nie mogę się doczekać dzisiejszego poranka ;-) -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
ok, dzięki wszystko jasne ... na końcu tą nakrętką zapewne delikatnie co by lozyska nie przewalić..... Dev...Dzięki bardzo ! ! ! -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Ostatnie pytanie serdeczny kolego,..... Kolo zrzucone, zacisk tez.....jak zrzucić tarcze??? bo nie widzę żadnej śruby mocującej tarczy do piasty........... -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Na pewno masz rację tylko gwoli pewności.....poszedłem od drugiej strony czyli odkręciłem nakrętkę, ściągnąłem dźwignię, i wyciągnąłem zardzewiałe sparciałe uszczelnienie....umyłem to i posmarowałem i dźwignia chodzi elegancko....wychyla się w obie strony i powraca do pkt. początkowego. W takim przypadku powinienem rozpinać pierścień wew. czy tylko zalożyć nowe uszczelnienie które przychodzi pod dźwignię? I jeszcze korzystając z okazji bo jak juz tam rozbieram to zrobie całość........ z innej beczki.....do zmiany tarcz tył zaleca się wymianę łożysk.....tarcza schodzi z łożyskiem?? łatwo??nie zdążyłem zobaczyć jak się ściaga tarcze bo się sciemniło, i nie wiem czy ogarnę to bez ściągaczy...? Tarcza do wymiany bo wciągnęło mi klocek pomiędzy tarcze a jarzmo. ;-O..trochę niespodziewanie klocki tył się mega szybko skończyły....tarcza porycowana od wewnątrz... -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Mi zajmie max 30 minut;-)sadze po tym jak zdemontowałem zacisk i rozebrałem do tego momentu w 30 min.....to zostało wypięcie zegera.... pytam bo tego nigdy nie robiłem i zastanawiam się nad sensem rozbierania tłoczka skoro tam nie było problemu... Jak pisałem u mnie problem był z nieodbijającym ręcznym..... Widzę ze Ty jesteś w temacie to proszę powiedz mi po co rozbierać ten tłoczek...jeśli to nie problem oczywiście. Pozdro -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
część ---------- Post dopisany 28-05-2014 at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2014 at 22:40 ---------- Dev podpowiedz prosze..... rozebrałem zacisk tył, bo mi wisiał na ręcznym...ściągnąłem ta dźwignię i uszczelnienie z pod niej, wyciągnąłem tłoczek.....z tego co czytałem na forum nie polecają koledzy wymieniać wszystkich uszczelnień, jesli nie cieknie.....co Ty na to???Chodzi o to żeby zostawić ten o-ring wew. co prowadzi tłoczek??? i którego zegera trzeba rozpiąć? tego przy ślimaku czy tego w tłoczku? nie obejdzie się bez rozpinania zegera? kurde mam nadzieje ze zrozumiesz coś z tego chaotycznego posta... z gory dzieki za odp. i pozdrawiam -
Dev, na czym polega ta regulacja??
-
Czy w B6 jest inne zawieszenie niż w B5??....bo przecież wymiana w B5 polega na odkręceniu śruby z piasty, następnie koło, jeden dolny wahacz i przegub w ręku...trochę trzeba się pogimnastykować bo miejsca na styk, ale idzie.....Godzina roboty BTW. Jaki sens jest odkręcać końcówkę drążka skoro po tym zbieżność obowiązkowa....a cena zbieżności przewyższa cenę wymiany przegubu? 4fun?
-
Stan przy silniczku, zalej zbiorniczek i niech ktoś "psiknie" i wtedy zlokalizujesz wyciek. Jak już będziesz wiedział skąd cieknie, to masz prawie zrobione:) Daj znać jak postępy. Ja mam to samo i też się za to zabiorę ale zacznę od wycieraczki, bo wyciek zlokalizowałem (kruciec-węzyk)
-
A to czasem nie odpływ jak się przeleje zbiornik? Tak czy owak możesz z tym wężykiem robić co zechcesz....
-
Wyciek nie ma z tym nic wspólnego.
-
Temperatura silnika 110 stopni AUDI A4 B5 1995r 1.6 ADP
sebo| odpowiedział(a) na Davidd temat w Audi A4 B5
Otwórz zbiorniczek wyrównawczy i zobacz czy woda cyrkuluje, czyli spójrz na wężyk ten cieniutki od powrotu. Przy okazji zajrzyj czy nie masz oleju w zbiorniczku-oby nie było. Przy okazji jak już będziesz pod maską profilaktycznie odpowietrz układ.....wężyk z powrotu nagrzewnicy musisz zsunąć i powinna lecieć woda z ok.2mm otworu na tym wężu. -
[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!
sebo| odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Panowie nie mogę znaleźć wątku z fotorelacja do tego zabiegu a kiedyś widziałem....pomoże ktoś uprzejmy ? jakiś sprawdzony zestaw naprawczy z alledrogo??? pozdro!!