W1kt00r

Pasjonat
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O W1kt00r

    Informacje

    • Imię
      Wiktor
    • Lokalizacja
      Włocławek / Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. W1kt00r

      Witam wszystkich, wykopię może pewną skamielinę (post jest sprzed 10 lat ), ale dotyczy tematu, który mi teraz chodzi po głowie. Otóż po ostatnich "garażowych" naprawach błotnika i demontażu osłon uszkodził się ten dolny fartuch/hokej pod przednim zderzakiem, głupio zwisa z jednej strony, nie ma jak zamocować do niego osłony i muszę kupić coś nowego. Na allegro, olx etc. są same używki za około 250 PLN (słabo) i kumpel mi podpowiedział, żebym poszukał czegoś od MS-Design. Potrzebuję czegoś ładnego, ale dyskretnego. Macie może jakieś propozycje? Pozdrawiam serdecznie
    2. W1kt00r

      Temat jest bardzo przydatny, właśnie zamontowałem do siebie podłokietnik z fabrycznym tunelem i sporo mi ten opis pomógł. Teraz to można jeździć... Jeszcze raz dzięki!
    3. W1kt00r

      Witam ponownie, ramki doszły w ekspresowym tempie (pewnie też dlatego, że mieliśmy konta w tym samym banku). Wyglądają świetnie i po weekendzie je zamontuję, dziękuję i pozdrawiam!
    4. W1kt00r

      Siemanko, właśnie poszedł przelew i wysłałem Ci wiadomość prywatną odnośnie danych do wysyłki. Z góry wielkie dzięki!
    5. W1kt00r

      Ahaa. Czyli nie będzie miało wiekszego znaczenia, gdzie sie schowa wylot tego wężyka?
    6. W1kt00r

      Pewnego razu, idąc do samochodu, zauważyłem że wystaje mu z dołu zza tylnego zderzaka plastikowy przewód żółtawej barwy (średnica zewnętrzna ok. 6 mm, wewnętrzna jakieś 2 mm). Wiem, że wcześniej mi on nie wystawał i szczerze powiedziawszy, widze takie coś pierwszy raz na oczy. I moje pytanie jest takie: co to za wężyk, od czego on jest i jak go schować/umocować w miejscu, w którym powinien być fabrycznie? Uniosłem auto na lewarku i udało mi się tylko wysnuc takie wnioski, że nic z niego nie kapie, nie doprowadzał żadnego oleju ani nie jest to urwany przewód od układu hamulowego/paliwowego etc. btw - da się do postu wstawić zdjęcie niebędące w necie?
    7. W1kt00r

      Kolega wyżej mądrze pisze - między śrubami 12.9 a 8.8 jest spora różnica jak chodzi o parametry wytrzymałościowe i zastosowanie innych śrub niż te fabryczne mogłoby spowodować zbyt duże naprężenia. W konsekwencji śrubki by się konkretnie uszkodziły ,a wraz z tym pewnie cały zespół sprzęgła. Nareszcie na coś się przydają te PKM-y.
    8. W1kt00r

      To jest też niezależne od temperatury silnika. Da się z tym co prawda jeździć na co dzień, wystarczy tylko używać rozsądnego zakresu obrotów, ale... Sama świadomość tego jest wkurzająca, no i jak mi się to zdarzyło pierwszy raz (w dodatku po zjeździe ze skrzyżowania), to byłem deko zdziwiony. Dzięki za info, w takim razie będe się musiał tam dogrzebac.
    9. W1kt00r

      A właśnie - orientujecie się, przy ilu litrach w baku zapala się rezerwa w AFN? W internecie znalazłem sprzeczne dane, bo raz ktoś pisał o 4, a innym razem czytałem o 6. To jak jest naprawdę?
    10. Szukałem podobnych tematów, przejrzałem cały dział i znalazłem jeden podobny, ale nie dotyczy konkretnie tej samej sytuacji, co u mnie. Mianowicie, kiedy wkręcę swojego AFN na stosunkowo wysokie obroty (>3500) i zmienię bieg, to auto wtedy gaśnie i przez pewien czas nie da się go odpalić. Trzeba odczekać chociaż z pół minuty - minutę, żeby po dosyć długim kreceniu auto zaskoczyło. Czy miał ktoś z wam taki problem w swojej A4-ce? Dodam, że dzieje się to niezależnie od temperatury zewnetrznej i ilości paliwa w baku. Aha, i z tego co pamiętam, to jeszcze kilka lat temu ten problem nie występował, a dwa lata temu regenerowaliśmy turbo...
    11. W1kt00r

      Szyby czyste od środka też sporo dają, tak jak napisał jeden z przedmówców. Kupiłem niedawno środek Sonaxa w spreju do czyszczenia szyb (w ogóle polecam kosmetyki samochodowe tej firmy, są drogie ale naprawdę dobre), umyłem od środka szybę przednią i obie boczne (potem znowu zrobił się mróz na dworzu ) i problem z parowaniem szyb niemalże zniknął. Po pewnym czasie trzeba jednak ten tłuszcz i osad zmyć.
    12. Witam wszystkich Forumowiczów z A4-Klub.pl! Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 (B5) w sedanie z rozsławionym przez Typowego Mirka silnikiem 1.9 TDI. Zapisałem się na to forum, bo liczę na to, że dzięki niemu rozwieję kilka watpliwości dotyczących zarówno eksploatacji Audika, jak i jego późniejszych modyfikacji. Pozdrawiam!