W1kt00r

Pasjonat
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O W1kt00r

  • Urodziny 13 Marzec

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Wiktor
  • Lokalizacja
    Włocławek / Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Temat jest bardzo przydatny, właśnie zamontowałem do siebie podłokietnik z fabrycznym tunelem i sporo mi ten opis pomógł. Teraz to można jeździć... Jeszcze raz dzięki!
  2. Witam ponownie, ramki doszły w ekspresowym tempie (pewnie też dlatego, że mieliśmy konta w tym samym banku). Wyglądają świetnie i po weekendzie je zamontuję, dziękuję i pozdrawiam!
  3. Siemanko, właśnie poszedł przelew i wysłałem Ci wiadomość prywatną odnośnie danych do wysyłki. Z góry wielkie dzięki!
  4. Ahaa. Czyli nie będzie miało wiekszego znaczenia, gdzie sie schowa wylot tego wężyka?
  5. Pewnego razu, idąc do samochodu, zauważyłem że wystaje mu z dołu zza tylnego zderzaka plastikowy przewód żółtawej barwy (średnica zewnętrzna ok. 6 mm, wewnętrzna jakieś 2 mm). Wiem, że wcześniej mi on nie wystawał i szczerze powiedziawszy, widze takie coś pierwszy raz na oczy. I moje pytanie jest takie: co to za wężyk, od czego on jest i jak go schować/umocować w miejscu, w którym powinien być fabrycznie? Uniosłem auto na lewarku i udało mi się tylko wysnuc takie wnioski, że nic z niego nie kapie, nie doprowadzał żadnego oleju ani nie jest to urwany przewód od układu hamulowego/paliwowego etc. btw - da się do postu wstawić zdjęcie niebędące w necie?
  6. Kolega wyżej mądrze pisze - między śrubami 12.9 a 8.8 jest spora różnica jak chodzi o parametry wytrzymałościowe i zastosowanie innych śrub niż te fabryczne mogłoby spowodować zbyt duże naprężenia. W konsekwencji śrubki by się konkretnie uszkodziły ,a wraz z tym pewnie cały zespół sprzęgła. Nareszcie na coś się przydają te PKM-y.
  7. To jest też niezależne od temperatury silnika. Da się z tym co prawda jeździć na co dzień, wystarczy tylko używać rozsądnego zakresu obrotów, ale... Sama świadomość tego jest wkurzająca, no i jak mi się to zdarzyło pierwszy raz (w dodatku po zjeździe ze skrzyżowania), to byłem deko zdziwiony. Dzięki za info, w takim razie będe się musiał tam dogrzebac.
  8. A właśnie - orientujecie się, przy ilu litrach w baku zapala się rezerwa w AFN? W internecie znalazłem sprzeczne dane, bo raz ktoś pisał o 4, a innym razem czytałem o 6. To jak jest naprawdę?
  9. Szukałem podobnych tematów, przejrzałem cały dział i znalazłem jeden podobny, ale nie dotyczy konkretnie tej samej sytuacji, co u mnie. Mianowicie, kiedy wkręcę swojego AFN na stosunkowo wysokie obroty (>3500) i zmienię bieg, to auto wtedy gaśnie i przez pewien czas nie da się go odpalić. Trzeba odczekać chociaż z pół minuty - minutę, żeby po dosyć długim kreceniu auto zaskoczyło. Czy miał ktoś z wam taki problem w swojej A4-ce? Dodam, że dzieje się to niezależnie od temperatury zewnetrznej i ilości paliwa w baku. Aha, i z tego co pamiętam, to jeszcze kilka lat temu ten problem nie występował, a dwa lata temu regenerowaliśmy turbo...
  10. Szyby czyste od środka też sporo dają, tak jak napisał jeden z przedmówców. Kupiłem niedawno środek Sonaxa w spreju do czyszczenia szyb (w ogóle polecam kosmetyki samochodowe tej firmy, są drogie ale naprawdę dobre), umyłem od środka szybę przednią i obie boczne (potem znowu zrobił się mróz na dworzu ) i problem z parowaniem szyb niemalże zniknął. Po pewnym czasie trzeba jednak ten tłuszcz i osad zmyć.
  11. Witam wszystkich Forumowiczów z A4-Klub.pl! Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 (B5) w sedanie z rozsławionym przez Typowego Mirka silnikiem 1.9 TDI. Zapisałem się na to forum, bo liczę na to, że dzięki niemu rozwieję kilka watpliwości dotyczących zarówno eksploatacji Audika, jak i jego późniejszych modyfikacji. Pozdrawiam!