Skocz do zawartości

przemekmil

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemekmil

Osiągnięcia przemekmil

0

Reputacja

  1. gizmus2006 płynu nie zmieniłem, paski są i wyglądają ok. Spróbuję od początku. Dzięki za zainteresowanie ---------- Post dopisany 04-12-2013 at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 08:58 ---------- podczas odpowietrzania ze zbiorniczka z płynem wyleciało parę bąbli powietrza, musiałem dość długo trzymać na obrotach, żeby z powrotu z nagrzewnicy mocno sikał płyn. Po kilku minutach (trzymając około 2000 obr.) ze zbiorniczka zaczęła wydobywać się piana. Ciepło trochę wróciło ale nie jest tak mocne jak powinno. Czy myślicie, że nagrzewnica jest zapchana tak, że pomoże tylko jej wymiana? Czy może układ jakoś się zapowietrza?
  2. zdjąłem przewód powrotu z nagrzewnicy i poczekałem aż zacznie lecieć płyn. Poleciał gdy dodałem gazu do 2 tyś obrotów. Płyn był jakby spieniony. Na moment pojawiło się ciepło ale teraz znowu nie ma. Źle coś robię? Powiedzcie jeszcze do czego jest taka cienka rurka obok przewodów nagrzewnicy, która jest nasunięta na wystający plastik akumulatora
  3. jacek70 co to jest napadnięty termostat, maciucha512 możesz mieć rację z zapowietrzeniem bo wcześniej słyszałem jakieś bulgotanie jakby pod kokpitem ale to było z rok temu zimą. Jaka jest metoda na odpowietrzenie nagrzewnicy? poszukam...
  4. co znaczy, że zerwał Ci się regulator z wyborem nawiewu(klimatronik)? Połamałeś plastikowe cięgna czy coś innego? Chciałem się podpiąć pod temat bo mam problem z ogrzewaniem. Tzn. temperatura silnika 90*C osiąga, oba węże( wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy) ciepłe. Na klimatroniku nie pokazuje błędów. Jakie mogą być jeszcze przyczyny braku ogrzewania?
  5. 4 to liczba rowków a liczba po PK to długość w mm
  6. nie szukam, nie szukam chciałem tylko pokazać to co kolega Asterix chciał, żeby stwierdził, że się chyba myli. Pozdr :>
  7. oto Log 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b20177cc7df5ab0.html ale chyba przedmówcy by coś napisali. Nie wyczułem telepania. Auto ładnie pracuje IMO. Pozdrawiam
  8. dzięki Przemik za dobre wieści i pochwałe. Jak robiłem logi BS to obroty wzrastały. Logi robiłem 3ci raz i nie wiem czy to normalne zjawisko??
  9. Auto to PASSAT z 2002 r przyjechało z Anglii z podejrzeniem, że uszczelka pod głowicą do roboty. Po otwarciu pacjenta i oględzinach doszło do tego, że silnik z AWX został wymieniony na AVF. Była w nim automatyczna skrzynia a teraz siedzi manual. Auto dobrze jeździ ale chcę dowiedzieć się czy nic nie dolega. Błędów w silniku nie było. LOGI: BS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13d72b5de057cf5a.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c25a70b3accd278a.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d0a55b47243971f.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed602951f88c7bc6.html DYNAMICZNE 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e97c6ea40f945234.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c294888613fdb32.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9ddc38c2d4fc510.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc82e3a79838cb11.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf8da8ac21ac2e8d.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/105aec598ec899b2.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc86b4efc7dc2594.html STATYCZNE 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a9acbc97037656b.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e36f27508f23b670.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70f0833addf717c2.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c98c2173c405365.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4493cd66ab1d2acd.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf8da8ac21ac2e8d.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/105aec598ec899b2.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a8bcf9c2d39a830.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bcce563c685c96f.html
  10. Wymieniłem sprzęgiełko na INA 535 000 410 (chyba taki nr) - cena 208 zł i pasek Contiego za 45 zł. Napinacz nie drży już tak jak wcześniej, wszystko ładnie śmiga. Wymieniłem również pasek bo jak spadł wcześniej to wycięło w nim kliny w dwóch miejscach. Sprawdziłem tak jak pisali koledzy wyżej i środek altka zatrzymywał się od razu po zgaszeniu, nie zrobiłem wszystkiego za jedną robotą bo sam się za to zabierałem i z braku doświadczenia nie powiązałem padnięcia napinacza ze sprzęgiełkiem. Nie trzeba demontować przodu. Mało miejsca ale da radę. Dzięki za odpowiedzi.
  11. Witam! Miesiąc temu padł mi napinacz paska wieloklinowego po wymianie jakieś 5 miesięcy wcześniej i zastanawiam się nad przyczyną. Po wymianie wydaje mi się, że napinacz mocno drży ( za mocno) i pasek też drży dość mocno, po włączeniu odbiorników prądu (ogrzewanie tyl. szyby, światła) jakby mniej. Bez obciążenia słychać też dźwięk, który słychać rytmicznie do drżącego paska.Przy włączonych odbiornikach słyszalny słabiej. Co może być przyczyną? Alternator Bosch 0 123 515 003 70-120A OOOO 028 903 028 (nie było literki)
  12. zrób logi (odpowiedni format wrzuć na Forum) tak jak w FAQ jest opisane i może ktoś się podejmie analizy.
  13. Auto łapie Notlaufa przy około 3 tyś. błąd jaki wyskoczył to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 -35-10 ---Intemittent Logi: BS 000 http://img46.imageshack.us/i/000bs.jpg/ 003 http://img189.imageshack.us/i/003bs.jpg/ 004 http://img402.imageshack.us/i/004bs.jpg/ 011 przeoczyłem Dynamiczne 000 http://img695.imageshack.us/i/000dyn.jpg/ 001 http://img405.imageshack.us/i/001dyn.jpg/ 003 http://img229.imageshack.us/i/003dyn.jpg/ 004 http://img689.imageshack.us/i/004dyn.jpg/ 008 http://img88.imageshack.us/i/008dyn.jpg/ 010 http://img707.imageshack.us/i/010dyn.jpg/ 011 http://img717.imageshack.us/i/011dyn.jpg/ Statyczne 000 http://img266.imageshack.us/i/000stat.jpg/ 001 http://img88.imageshack.us/i/001stat.jpg/ 003 http://img266.imageshack.us/i/003stat.jpg/ 004 http://img268.imageshack.us/i/004stat.jpg/ 007 http://img214.imageshack.us/i/007stat.jpg/ 013 http://img213.imageshack.us/i/013stat.jpg/ 023 http://img268.imageshack.us/i/023dyn.jpg/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...