Skocz do zawartości

Hatch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Hatch

  1. Witam, mam pytanie odnośnie odpowietrzania układu ABS w AUDI A4 1,9 TDI 2000r (z ABS/ESP) - mianowicie robimy to mechanicznie czy potrzebny jest komputer ???
  2. ABS _ESP
  3. Audi A4 1,9 TDI 2000r (AJM) Witam, ponieważ od dłuzszego czasu mam problem z ABS-em postanowiłem w końcu się z tym uporać - podpinając Vaga, po przeskanowaniu ABS-u Vag nie pokazuje żadnych błędów, natomiast po wykonaniu TESTU WYJŚĆ - pokazuje "MODUŁ STEROWANIA ABS - USZKODZONY". Moje pytanie jest takie, czy żeczywiście ten moduł jest zepsuty czy przyczyna tkwi w czymś innym, w koncu na normalnym skanowaniu nie wykryto żadnych błędów?? oraz czy moduł jest to to samo co "steronik ABS-u??
  4. AUDI A4 AVANT 1.9 TDI (AJM) 2000r. Witam, czytam forum i do konca nie mogę wyszukać dokładnie tematu odpowiadającego mojemu problemowi mianowicie: 1. Po włączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika - brak (podswietlenia) wskazań deski rozdzielczej (temperatura, predkość, obroty, wyzerowany zegarek z datownikiem i licznik dzienny, brak wskazań temperatury na zewnątrz) jedyne co sie pali to kontrolka światel i czest miga kontrolka hamulca ręcznego - po przejechani około 15 -20 km wszystko wraca do normy - deska poczatkowo zaczyna mrygać, wskazówki predkościomierza, obrotomierza, temperatury i paliwomierza obijaja sie o ograniczniki az do momentu jak sie wszystko uspokoi i wraca do normy, nastepnego dnia lub po dluzszym postoju to samo 2. Wskaźnik paliwa nie pokazuje wiarygodnie poziomu paliwa - na komputerze rezerwa zapala sie często, gdy na wskaźniku jest jeszcze powyzej 1/4 3. ABS i ESP - podczas jazdy powyżej 120-140 km/h zapalają sie obie lampki systemów i systemy zostają odłączone Po zatrzymaniu się zgaszeniu i uruchomieniu silnika ponownie problem znika - oczywiście do osiagnięcia ponownie wyżej podanych prędkości:( 4. Podczas jazdy szarpie silnikiem po wyłączeniu ESP przyciskiem szarpanie ustaje Po włączeniu ESP szarpie dalej:( 5. Podczas hamowania np. na dojeździe do świateł, skrzyżowanie delikatnym hamowaniu zaczyna działać ESP lub ABS nie jestem do konća pewien:( ESP włącza sie do pracy również przy delikatnym wyhamowywaniu z wiekszych prędkośći w zasadzie jest obecne przy każdej próbie zatrzymania samochodu niezależnie od siły hamowania:( 6. Immobiliser - często zdaża się, że właśnie to ustroistwo nie działa poprawnie i nie można uruchomić silnika, po odpięciu klemy z akumulatora i ponownym podpięciu immo kontaktuje i można uruchomić silnik:( To chyba tyle, wiem, że jest tego dużo ale uwierzcie mi, jakie to może być irytujące, mam nadzieję, że zdoła mi ktoś pomóc:) 5.
  5. Witam, problem polega na tym, ze od momentu jak zrobilo sie na dworku chlodniej w mojej Audiczce zaczelo cos szwankowac a mianowicie po przestanej nocy na drugi dzien brakuje wskazan wszystkiego co jest na desce lacznie z brakiem wskazan predkosci, obrotów, temp., kontrolek oczywiscie wyzerowany licznik dzienny, zegarek i wskaznik daty jedyne co swieci to kontrolka swiatel - natomiast po 5 min grzania lub krotkiej przejazdzce wszystko wraca do normy wskazania wracaja deska jest podswietlona kontrolki pala
  6. Profil poprawiony, dzieki bo nie zauwazylem jesli chodzi o te jednostki co pisales to byc moze masz racje ale jesli chodzi o spadek mocy i kopcenie to w mojej audiczce problemem byl poluzowany przewod powietrza to samo mialem w vectrze c 2,2 tdi z tym ze tam pekl przewod intercoolera a co do puszczania baczkow przez audiczke to ja tez nie zauwazylem zeby moja puszczala no oprocz tej sytuacji z wezem powietrza ale wtedy to wogole nie chciala jechac i z tylu czarny dym
  7. pewnie masz racje jak juz mowilem nie jestem fachowce ale u mnie uszkodzony egr wogole nie objawial sie kopceniem byc moze bylo to spowodowane jednoczesnym uszkodzeniem zaworu cisnienia turbiny:( po wymianie obu Audiczka smiga jak wsciekla oczywiscie w miare mozliwosci jakie daje 116PS
  8. zytam te wasz poradu i tak sie zastanawiam czy wy naprawde chcecie pomoc czy tylko zyslkac kolejna napisana wiadomosc w dziale technicznym, Ja roniez nie bede sie wymadrzal bo nie jestem specjalista:( niestety ale to prawda moim skromnym zdaniem przychylam sie do zdan kolegow ktorzy pisza o przejrzeniu wszystkich mozliwych polaczen ktore maja co kolwiek wspolnego z dolotem powietrza do silnika i turbinki jesli chodzi o egr nie jestem pewien czy walniety egr ma cos wspolnego z kopceniem ja mialem padniety i Audiczka nie zakopcila nawet przy butowaniu jezeli przy kopceniu towarzyszy wysoko odczuwalny spadek mocy powodem moze byc poluzowany lacznik gumowy z turbinki na silnik przerabialem:) natomiast jezeli nie jest odczuwalny drastyczny spadek mocy moze to byc przewod wychodzacy z coolera niestty nie da sie najczesciej sprawdzic tego na zamontowanym trzeba sprawdzic na zdjetym przewodzie bo dziurka moze byc nie duza przerobilem na Opel VECTRA c 2,2 TDI mam nadzieje ze w miare logicznie to napisalem pomimo ze jak pisalem nie mam zbyt duzej wiedzy technicznej:)
  9. witam, mialem podobne objawy jak mialem vectre c 2,2 tdi powodem byl pekniety przewod wychodzacy z coolera, sprobuj to jeszce zobaczyc moze akurat pozdrawiam
  10. Witam, mam na imię Hubert i od niecalego miesiaca jestem posiadaczem nowej marki w mojej karierze motoryzacyjnej a mianowicie Audiczki A4 AVANT 2000r 1,9 TDI 116PS mam nadzieje, ze wspołpraca bedzie owocna i dowiem sie wielu ciekawych rzeczy o tym modelu, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...