Skocz do zawartości

grzesiek08

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzesiek08

Osiągnięcia grzesiek08

0

Reputacja

  1. Sądzę że podstawową przyczyną były cewki zapłonowe. Przerobiłem 3 przypadki w 1,8T i cewki w tych silnikach na ogół padają seriami jedna po drugiej. Mniej odczuwalne w początkowej fazie na benzynie a na gazie nie ma litości i od razu czuć że auto nie jedzie. Gaz jest dobrze tolerowany przez te silniki pod warunkiem prawidłowego montażu i ustawień. Katalizatory na tyle potaniały że nie warto kombinować tylko wymienić i wszystko będzie grało .
  2. U mnie jest identyczny problem ( B6 ALT 2003). Powstał po tym jak gość zaczął kopać w liczniku. W sterowniku od poduszek jest zapisany VIN mojego auta. Podobnie potrzebuję informacji jak to "ugryźć" i czego użyć . Czy Vag comander może się przydać do tej operacji? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję [br]Dopisany: 31 Maj 2010, 10:39_________________________________________________Problem zakończył się po wgraniu nowego softu do sterownika airbag. Ktoś wcześniej namieszał w nim i to by było na tyle.
  3. Bardzo proszę o przetłumaczenie , może być na pw
  4. Witam ! Mam na imię Grzegorz . Jestem posiadaczem A4 8E0 2,0 ALT 130 PS. W autkach "grzebię" od ok.20 lat i może jakieś doświadczenie pomoże rozwiązać problemy z jakimi się na tym forum można spotkać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...