Skocz do zawartości

dkurow

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dkurow

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dkurow

0

Reputacja

  1. OK, przede wszystkim turbina, dzięki za potwierdzenie. Z ostatnich testów wyszło mi spalanie ok. 6,4 l w cyklu 800 km na trasie i 1400 po mieście, starałem się nie przekraczać 110 km/h. Niestety, z rury leci siwy dym. Może nie są to kłęby dymu, ale jest to zauważalne. Ostatni wtrysk nie domaga - czy to dlatego, że brakuje odczytów w 013. statycznej? Nie znalazłem nigdzie informacji, czym to może być spowodowane.
  2. OK, rozumiem teraz, dlaczego pojawiło się tyle odchyleń od normy. Dzięki za wyjaśnienie, zabieram się do powtórnych testów.[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2010, 11:16_________________________________________________Logi wykonane ponownie. Przed próbą statyczną i każdą dynamiczną wyłączony zapłon, żeby wyjść z ewentualnego trybu awaryjnego. normalne Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 023) Log (3 - 014) Log (4 - 007) Log (5 - 018) Log (6 - 003) Log (7 - 013) Log (8 - 000) basic settings Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 003) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
  3. Witam wszystkich forumowiczów! Prosiłbym o analizę logów i diagnozę silnika. Problem polega na tym, że silnik stracił moc, wolno wchodzi na obroty, audiczka przy 120 km/h przechodzi w tryb awaryjny a maksymalna prędkość to 150 km/h i to osiągane w tempie żółwia. Przy dynamicznej jeździe, czyli kręcę 3000 obr i więcej pojawia się 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference, jeśli zmiana biegów następuje przy 2000-2500 obr i nie przekraczam 100 km/h to 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent. Spytałem wujka googla, przejrzałem forum, wniosek zapieczone kierownice turbo, czyli czyszczenie lub nawet regeneracja. Ale pojawił się dodatkowo siwy dymek, nawet na rozgrzanym silniku i jałowym biegu. Zacząłem od wymiany wężyków od turbo, nie pomogło. To wymieniłem N75, wyraźna poprawa, dymu nie było. Pojeździłem dynamiczniej, żeby rozruszać turbo (wreszcie słychać świst turbinki!), tryb awaryjny zaczął pojawiać się sporadycznie!!! Niestety, radość była przedwczesna. Znowu pojawia się dymek i utrata mocy. Przyszedł czas na zrobienie pełnych logów. Przy okazji, zastanawiające, żeby rozkręcić do 4400 obr/min potrzebowałem ok. 30s, z tego co widzę po innych logach powinno być 12-15 s? Teraz po wymianie oleju i filtra powietrza (Filtron) szykuję się do wymiany przepływki, czyszczenia turbo i pewnie EGRa, tylko nie wiem od czego zacząć... Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Logi normalne Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 007) Log (3 - 013) Log (4 - 001) Log (5 - 004) Log (6 - 014) Log (7 - 018) Log (8 - 023) basic settings Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 003) dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 011) Log (3 - 003) Log (4 - 000) Log (5 - 010) Log (6 - 008)
  4. Witam i serdecznie pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...