Skocz do zawartości

mały-człowiek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mały-człowiek

Osiągnięcia mały-człowiek

0

Reputacja

  1. Czy mogę zostawić zaworki zamienione czy przełożyć? Gruszkę mam tylko jest troszkę większa średnicą, jak wykopie ją z garażu to napisze numer, na chwile obecną bardzo dziękuje za pomoc w częściowym rozwiązaniu problemu.
  2. Zaryzykowałem i rozebrałem zaworek N75, oczywiście wyczyściłem (nie jest to trudne najgorzej zdjąć tę metalową opaskę później już łatwizna, ja zamiast kleju KROPELKA zakleiłem klejem epoksydowym) a oto logi po wyczyszczeniu i zamontowaniu, wydaje mi się że jest dużo lepiej ale martwi mnie to że w jednym logu jest przeładowanie do 2193.0 Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58654.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58655.html wyczyściłem także n18 i zamieniłem z n75 oto log po wyczyszczeniu i zamontowaniu obu czujników ale odwrotnie czyli n75 z białą główką steruje EGR a n18 steruje turbiną, przepływomierz także wyczyściłem (profilaktycznie). Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58670.html
  3. Dzięki, jestem w fazie czytania posta którego przesłałeś, wydaje mi się że to nic trudnego, ale najpierw sprawdzę w okolicy czy mogę kupić ewentualnie jakąś używkę N75 gdybym go bardziej uszkodził, co do przepływki czyściłem profilaktycznie jakiś rok temu (a można go czyścić sprayem do czyszczenia tarcz hamulcowych, tym czyściłem kolektor i łopatki turbiny - pytam bo wcześniej czyściłem preparatem do czyszczenia elektroniki KONTAKT "U").
  4. Witam, zrobiłem jak wyżej napisał ciahciah, log bez n18 Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58609.html Log z zamienionym N75 na n18 pierwszy Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58614.html drugi tak dla pewności Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58613.html i ten nieszczęsny mój 4 bieg bez zamiany zaworów Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58618.html
  5. Witam ponownie właśnie skończyłem składać auto, EGR wyczyszczony, kolektor wyczyszczony (czyściłem już około 18 miesięcy temu więc nie był mocno zabrudzony), wężyki podciśnienia wymienione, i oto log 11, zostały one połączone pierwszy przed czyszczeniem a drugi po czyszczeniu, efekt taki jak przedtem http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58503.html wężyk od ecu miał lekkie ślady oleju,w samym ECU ani grama oleju, także przedmuchałem.
  6. Witam mam mały problem z przeładowaniem turbiny w zakresie około 1500-2100 obr/min, towarzyszy temu odgłos syczenia oraz jest lekki spadek mocy/przyspieszenia w tym zakresie, nie wiem od czego zacząć ponieważ gdy znika syczenie zbiera się b dobrze, błędów niema, mam auto od 2 lat i odgłos był cały czas nie wiem czy tak ma być czy gdzieś jest malutka nieszczelność, turbinę czyściłem 1,5 roku temu, był notlauf przy 3000 obr/min, proszę o pomoc gdzie szukać usterki. logi statyczne Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58296.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58297.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58298.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58299.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58300.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58301.html dynamiczne Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58290.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58291.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58292.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58293.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58294.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58295.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58286.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58287.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58288.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/karolmackowiak_58289.html
  7. dziękuję za odpowiedzi, tę sprawę uważam za zamkniętą, mam jeszcze jedno pytanie, podczas szukania czujnika znalazłem na wężu który idzie do nagrzewnicy zaraz za silnikiem trzy dosyć dziwne elementy wyglądają jak świece do podgrzewania ale nie jestem pewien, są do nich doprowadzone 3 kabelki( do każdej osobny), czy moje przypuszczenie jest prawidłowe??
  8. znalazłem w silniku tylko jeden czujnik koloru niebieskiego z 4 kabelkami, po odłączeniu kostki na klimatroniku pokazuje wartość 45 stopni, tego drugiego czujnika nie znalazłem, w jakim miejscu szukać??
  9. interesuje mnie wskazanie na zimnym silniku temperatury o wartości 45, skąd taka wartość gdy temperatura otoczenia jest poniżej zera? pozwoliłem zabrać cytat z http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html 1. pomiar na zimnym silnku*. *najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika. a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie. jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62. temperatury należy zanotować. b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2. wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a. jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2.
  10. logi statyczne logi statyczne BS logi dynamiczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...