
Aruzzz
Pasjonat-
Postów
109 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Aruzzz

Informacje
-
Imię
Arek
-
Miasto
Stargard
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Aruzzz skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ8E55A066317 Z góry dzięki;) -
Hej, Mam Concerta.
-
Aruzzz obserwuje zawartość Wzmacniacz radia 8E5035225D do A4 B6
-
Hej, padł Wzmacniacz Radia w Audi A4 B6 - 8E5 035 225 D, czy uda się znaleźć taki sam? W intenrecie znajduje z tym samym nr ale końcówka jest np A, S czy będą pasować czy to faktycznie jakaś duża zmiana ?
-
Witam, A4 B6 131 konia AVF, 6 biegów J EGR się dość mocno pocił i rzygał na wszystko wokoło więc postanowiłem zaślepić EGR i dodatkowo go wymienić – tak jak pokazują to na youtube. Wszystko fajnie samochodzik się fajnie zbierał na wyższych obrotach jeszcze fajnie ciągnął, lecz od pewnego czasu dość często zaczął wpadać w tryb awaryjny. Zaczęło być to uciążliwe wiec udało mi się zrobi następujące logi i kieruję tutaj prośbę do Was o pomoc. Prośba o analizę logów, na chwile obecna tylko Statyczne i Basic Setting za 2 dni dynamiczne. Statyczne: LOG-01-000-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-000_7K1YwSU.html LOG-01-001-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-001_i96Ok2.html LOG-01-003-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_1O8752.html LOG-01-004-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-004_Z1DEh6.html LOG-01-007-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-007_0FLce99.html LOG-01-008-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-008_10up50.html LOG-01-010-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-010_T5340Un.html LOG-01-011-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-011_lyH7db0.html LOG-01-013-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-013_R2rYl.html LOG-01-018-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-018_2gnIG.html LOG-01-023-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-023_Y6uJ9t.html Basic Setting: LOG-01-000-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-000_K8QS2.html LOG-01-003-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_2d378.html LOG-01-004-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-004_Xjcou14.html LOG-01-011-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-011_eIJMJ1r.html Z góry dzięki za reakcje. P.S. Przed zrobieniem logów usunąłem następujące błedy. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 Additional Info: WAUZZZ8E55A066317 AUZ6Z0D0290697 2 Znalezione: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Dorzucam logi dynamiczne: LOG-01-001-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-001_6v3i73q.html LOG-01-003-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_Ho6x96L.html LOG-01-004-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-004_G5v2q.html LOG-01-008-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-008_zu4a7H5.html LOG-01-010-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-010_G0DmK.html LOG-01-011-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-011_QEPpW.html Dynamiczne zbiorcze: LOG-01-003-008-011.csv - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_X2G2b22.html LOG-01-003-011-2--xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_011_2T1VE8.html LOG-01-003-011-3-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_011_uS12TM.html LOG-01-003-011-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_011_sJgVmlo.html LOG-01-010-011-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-010_011_mfp98d.html
-
88 stopni Celsjusza Jakieś pomysły ?
-
A wiec na szafie pokazuje 50 stopni czyli wskazówka nawet nie drgnie :/ robiłem rownież test wskazówek wszystkie działaja :/
-
` Szafie ? Na bloku silnika temp około 88 stopni. brak jakichkolwiek błędów dotyczących czujnika
-
Witam, problem wygląda następująco, kiedyś padł mi czujnik temperatury cieczy chłodzącej, wymieniłem go, oraz przy okazji wymieniłem termostat. Przez okres około jednego tygodnia na blacie pokazywała się temperatura 90 stopni:) Po jakimś czasie wskazówka przestała się ruszać, podpinałem VAG'` i temperatura silnika jest w tolerancji bo wynosi 88 stopni C, robiłem test wskazówek wszystkie działają, teraz pytanie moje co powoduje że na blacie wskazówka nie pokazuje mi 90 stopni mimo że silnik a te 90 stopni +/-. Pozdrawiam.
-
Witam, nie chce pisać nowego tematu dlatego dopisuje się tutaj , gdzieś ktoś kiedyś mi powiedział że te silniki 1.9 są bardzo wrażliwe na płyn chłodniczy i że jeżeli zaleje sie zwykły np "borygo" to może nie pokazywać odpowiedni temperatury, że podobno istnieje bardzo charakterystyczny płyn do chłodnicy zalecany tylko do 1.9. Czy to prawda ? Pozdrawiam
-
O fajnie że dostałem tak szybko odzew faktycznie kierunki które obrałem są złe, jutro postaram się sprawdzić tę wolnobieżkę w prawidłowym kierunku Witam, to znów ja dla ciekawskich rozwiązałem problem z hałasem Wniosek: rozwalana zarówno rolka napinacza jak i sprzegiełko alternatora Dzięki za pomoc Pozdrawiam
-
Dodam jeszcze że przy skręcie zaczynam mocniej slysze dzwięk i jak klime odpale ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- Panowie u mnie jest podobnie 99,9 że mieliscie racje nawet nie ma co sie bawic w sprawdzanie jutro ogarne nowe sprzegielko i montuje Dzieki bardzo Witam, to znów ja udało mi się dotrzeć do obu rolek i sprawdzić je w taki sposób jak pokazuje na filmiku chyba jednak to nie bedzie to sprzegiełko w alternatorze :/ mogę jeszcze dodać że podczas włączenia klimatyzacji dzwięk mocno narasta. Z góry dzieki za dalsze opinie. Pozdrawiam
-
Witam, wiem że może temat nie tutaj ale wrzuciłem głębiej na forum ale nie dostałem odzewu a potrzebna mi opinia eksperta a wiec mam mały problemik coś mnie męczy ale może pokaże to na filmikach 1) 2) Czy dobrze wnioskuje że element uszkodzony to napinacz paska wielorowkowego ?? Dzięki z góry za odpowiedz
-
Witam, od kilku dni meczy mnie dźwięk, który dochodzi z pod maski, z tego co widać na filmiku wnioskuje, że nastąpił jakiś luz na jednej z rolek. Załączam 2 x filmy, proszę o wypowiedzenie sie na ten temat i czy jest możliwa dalsza jazda z tą usterką. Dziękuje z góry i pozdrawiam Filmy: 1) 2) ---------- Post dopisany 31-07-2014 at 05:45 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2014 at 22:24 ---------- Witam, trochę ostatnio poczytałem posprawdzałem i wnioskuję że uszkodzona część to napinacz paska wielorowkowego. Czy ktoś mógłby potwierdzić moją hipotezę ? http://www.auditimes.pl/topic/1252-wymiana-paska-wielorowkowego/ Pozdrawiam.
-
Biorę swojego brudasa i jadę
-
Ajcc to nie dobrze :/ współczuje