Skocz do zawartości

Aruzzz

Pasjonat
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aruzzz

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Stargard

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aruzzz

0

Reputacja

  1. Witam, A4 B6 131 konia AVF, 6 biegów J EGR się dość mocno pocił i rzygał na wszystko wokoło więc postanowiłem zaślepić EGR i dodatkowo go wymienić – tak jak pokazują to na youtube. Wszystko fajnie samochodzik się fajnie zbierał na wyższych obrotach jeszcze fajnie ciągnął, lecz od pewnego czasu dość często zaczął wpadać w tryb awaryjny. Zaczęło być to uciążliwe wiec udało mi się zrobi następujące logi i kieruję tutaj prośbę do Was o pomoc. Prośba o analizę logów, na chwile obecna tylko Statyczne i Basic Setting za 2 dni dynamiczne. Statyczne: LOG-01-000-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-000_7K1YwSU.html LOG-01-001-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-001_i96Ok2.html LOG-01-003-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_1O8752.html LOG-01-004-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-004_Z1DEh6.html LOG-01-007-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-007_0FLce99.html LOG-01-008-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-008_10up50.html LOG-01-010-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-010_T5340Un.html LOG-01-011-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-011_lyH7db0.html LOG-01-013-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-013_R2rYl.html LOG-01-018-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-018_2gnIG.html LOG-01-023-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-023_Y6uJ9t.html Basic Setting: LOG-01-000-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-000_K8QS2.html LOG-01-003-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_2d378.html LOG-01-004-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-004_Xjcou14.html LOG-01-011-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-011_eIJMJ1r.html Z góry dzięki za reakcje. P.S. Przed zrobieniem logów usunąłem następujące błedy. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 Additional Info: WAUZZZ8E55A066317 AUZ6Z0D0290697 2 Znalezione: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Dorzucam logi dynamiczne: LOG-01-001-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-001_6v3i73q.html LOG-01-003-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_Ho6x96L.html LOG-01-004-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-004_G5v2q.html LOG-01-008-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-008_zu4a7H5.html LOG-01-010-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-010_G0DmK.html LOG-01-011-xxx-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-011_QEPpW.html Dynamiczne zbiorcze: LOG-01-003-008-011.csv - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_X2G2b22.html LOG-01-003-011-2--xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_011_2T1VE8.html LOG-01-003-011-3-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_011_uS12TM.html LOG-01-003-011-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-003_011_sJgVmlo.html LOG-01-010-011-xxx.csv - http://vaglogi.pl/log-010_011_mfp98d.html
  2. 88 stopni Celsjusza Jakieś pomysły ?
  3. A wiec na szafie pokazuje 50 stopni czyli wskazówka nawet nie drgnie :/ robiłem rownież test wskazówek wszystkie działaja :/
  4. ` Szafie ? Na bloku silnika temp około 88 stopni. brak jakichkolwiek błędów dotyczących czujnika
  5. Witam, problem wygląda następująco, kiedyś padł mi czujnik temperatury cieczy chłodzącej, wymieniłem go, oraz przy okazji wymieniłem termostat. Przez okres około jednego tygodnia na blacie pokazywała się temperatura 90 stopni:) Po jakimś czasie wskazówka przestała się ruszać, podpinałem VAG'` i temperatura silnika jest w tolerancji bo wynosi 88 stopni C, robiłem test wskazówek wszystkie działają, teraz pytanie moje co powoduje że na blacie wskazówka nie pokazuje mi 90 stopni mimo że silnik a te 90 stopni +/-. Pozdrawiam.
  6. Witam, nie chce pisać nowego tematu dlatego dopisuje się tutaj , gdzieś ktoś kiedyś mi powiedział że te silniki 1.9 są bardzo wrażliwe na płyn chłodniczy i że jeżeli zaleje sie zwykły np "borygo" to może nie pokazywać odpowiedni temperatury, że podobno istnieje bardzo charakterystyczny płyn do chłodnicy zalecany tylko do 1.9. Czy to prawda ? Pozdrawiam
  7. O fajnie że dostałem tak szybko odzew faktycznie kierunki które obrałem są złe, jutro postaram się sprawdzić tę wolnobieżkę w prawidłowym kierunku Witam, to znów ja dla ciekawskich rozwiązałem problem z hałasem Wniosek: rozwalana zarówno rolka napinacza jak i sprzegiełko alternatora Dzięki za pomoc Pozdrawiam
  8. Dodam jeszcze że przy skręcie zaczynam mocniej slysze dzwięk i jak klime odpale ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- Panowie u mnie jest podobnie 99,9 że mieliscie racje nawet nie ma co sie bawic w sprawdzanie jutro ogarne nowe sprzegielko i montuje Dzieki bardzo Witam, to znów ja udało mi się dotrzeć do obu rolek i sprawdzić je w taki sposób jak pokazuje na filmiku chyba jednak to nie bedzie to sprzegiełko w alternatorze :/ mogę jeszcze dodać że podczas włączenia klimatyzacji dzwięk mocno narasta. Z góry dzieki za dalsze opinie. Pozdrawiam
  9. Witam, wiem że może temat nie tutaj ale wrzuciłem głębiej na forum ale nie dostałem odzewu a potrzebna mi opinia eksperta a wiec mam mały problemik coś mnie męczy ale może pokaże to na filmikach 1) 2) Czy dobrze wnioskuje że element uszkodzony to napinacz paska wielorowkowego ?? Dzięki z góry za odpowiedz
  10. Witam, od kilku dni meczy mnie dźwięk, który dochodzi z pod maski, z tego co widać na filmiku wnioskuje, że nastąpił jakiś luz na jednej z rolek. Załączam 2 x filmy, proszę o wypowiedzenie sie na ten temat i czy jest możliwa dalsza jazda z tą usterką. Dziękuje z góry i pozdrawiam Filmy: 1) 2) ---------- Post dopisany 31-07-2014 at 05:45 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2014 at 22:24 ---------- Witam, trochę ostatnio poczytałem posprawdzałem i wnioskuję że uszkodzona część to napinacz paska wielorowkowego. Czy ktoś mógłby potwierdzić moją hipotezę ? http://www.auditimes.pl/topic/1252-wymiana-paska-wielorowkowego/ Pozdrawiam.
  11. Ajcc to nie dobrze :/ współczuje
  12. Pozdrawiam ale kolegi nie widziałem ;P ostatnio z Inska mam nie mile wspomnienia :/ buchneli mi ramke klubową przednia :/
  13. Dzieki jarfab kolega byl i powiedział ze zderzak na wkręty mocowany także przypieczętowałeś że ten wybór również nie najlepszy był Dzieki jesczze raz i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...