Skocz do zawartości

minek

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O minek

Osiągnięcia minek

0

Reputacja

  1. Pewnie ze mam talent tylko ze do psucia Ale juz przynajmniej wiem co sie skopalo. Poprostu modul od zaplonu musial byc wczesniej juz popsuty, przytrzymalem go zbyt dlugo na zaplonie i sie cewki przypalily :/
  2. Probowalem juz z odlaczeniem akomulatora ale to nie pomoglo. A lampka sie zapala i gasnie. Gosciu od kompow mowil ze jezeli bylaby to wina immo to samochod byz zapalil i zgasl :confused:
  3. Witam wszystkich! Zaczne od pocztku, zaswiecila mi sie kontrolka abs'u. POdlaczylem vaga aby zobaczyc co to moze byc, robilem to po raz pierwszy. Zrobilem test okazalo sie ze to czujnik predkosci lewego przedniego kola. Zadowolony z siebie odlaczylem kompa i tu zaczal sie koszmar. Samochod niechce zapalic. Kreci kreci i nic. Byl specu od komputerow sprawdzil i niby komp jest OK, paliwo dostaje tylko iskry na swiecach nie ma. Sprawdzalem wszystkie bezpieczniki ale sa dobre. Koledzy co to moze byc?? napiszcie jak cos wiecie dzieki :frown: [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 21-04-2007, 13:39 ] kolego jezeli nie zmienisz nazwy tematu na zgodna z regulaminem temat automatycznie laduje w koszu! [ Komentarz dodany przez: wiki: 21-04-2007, 20:41 ] Kolego tak sie nazywa tematy, poprawiłem ci ostani raz bo mam dobry dzień, ale następnym razem będzie kosz ! modowie cie proszą a ty nic !
  4. Moze poprostu orginalne wahacze audi wytrzymuja tyle ile powinny a mysle ze raczej nikt z nas nie kupuje orginalnych. Co do stukow to mi po remoncie zawieszenia dalej pukalo i okazalo sie ze to jeszcze oslona silnika robila swoje tak to juz jest czasami to mysle ze te samochodziki to takie male skarbonki na kolkach tyle ze nie mozna z nich wyjac pozniej kasy
  5. minek

    Problem z ABS

    Wlasnie tez mam taki problem tylko u mnie kontrolka zapala sie jak zaczynam jechac. Byl elektryk sprawdzal wszystkie czujniki i nic nie znalazl.
  6. niestety opcja wrzucenia skrzynki na tyl odpada...rodzice nie rozumieja takich rzeczy:/ wiec lepsze z tylu takie glosniki niz nic. A przod wymieniam na inne 13 z gwizdkami i zwrotnicami dokladnie takie http://www.pioneer.eu/eur/product_detail.jsp?product_id=7828&taxonomy_id=25-131 sa jeszcze identyczne 16 tylko ze nie wiem ile majsterkowania jest przy zakladaniu 16?? i dziekuje chlopaki za rady
  7. Witam i pozdrawiam!!! Chce kupic sobie glosniki na tyl do polki ktore wygladaja tak http://www.pioneer.eu/eur/product_detail.jsp?product_id=7811&taxonomy_id=25-131 Tylko ze u mnie nie ma zadnych dziur na glosniki wiec prosze o pomoc jak najlepiej wyciac dziury?? i gdzie je wyciac i jak wyglada montaz fabryczny?? jakby bylo to mozliwe to prosze bardzo o zdjecia albo o przydatne adresy stron
  8. hymmm myslalem ze w B5 1.9 TDi byly w dwoch wersjach robione 90 i 110 a tu jeszcze 75 i juz jestem bogatszy w wiedzy o audi
  9. jak to sie blokuja same?? to w kazdym audi jest taki bajer?? ja u siebie musze wcisnac dzyndzla aby sie zamknely.... a i kolego szpak popraw sobie dane co do mocy twojego bombowca...bo jakos malo tych konikow hehe
  10. hehhe... za***iste sa te dwa pokretelka Podjezdzasz na swiatlach wyjmujesz konsole jedno pokretelko w prawo drogie w lewo i wszyscy wymiekaja szkoda ze jeszce nie napisal ze daje od 8% do 25% zamiast koni hehe
  11. wiem ze jest to dosyc obszerny temat. Wlasnie nie mam najmniejszego pojecie czy tak jest w orginale i tego chce sie dowiedziec
  12. Tak sie zastanawiam dlaczego przedostatnia puszka w wydechu jest zamontowana prostopadle do reszty ukladu i dlaczego ma wlot i wylot z tej samej strony?? nieznam sie na tym ale slyszlem ze cos na podobnej zasadzie uzywa sie w modyfikacjach wydechu. :???:
  13. dzieki za odpowiedz zycze koncowego sukcesu
  14. no no ladne cacko sie zapowiada :shock: widac ze w kolega wie co robi a mam takie pytanie co i po co znajduje sie zamiast kola zapasowego(sory za moje lamerstwo)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...