
Sloid
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sloid

-
[ALL] Czy przy quattro muszą być takie same opony?
Sloid odpowiedział(a) na Sloid temat w Koła, felgi i opony
W sumie jeżdżenie na innych rozmiarach jest możliwe, ale chyba przy takim użytkowaniu torsen może dosyć szybko się wysypać. A pozwole sobie na mały OT - czy w torsenie w a4 da się zmienić wartości siły docisku w celu zmiany podziału momentu? -
[ALL] Czy przy quattro muszą być takie same opony?
Sloid odpowiedział(a) na Sloid temat w Koła, felgi i opony
Dzięki za szybką odpowiedź -
Witam Czy przy quattro mogę założyć na przód opony innej firmy niż na tył (w takim samym rozmiarze)? Jeśli tak, to o ile mm mogą różnić się zużyciem? Z góry dzięki za odpowiedź
-
[ALL B7] Sprężyny EIBACH Pro-Kit czy komplet FK High Tec ?
Sloid odpowiedział(a) na fotograf87 temat w Audi
http://www.fk-automotive.de/websale7/ - chyba nie wiedział co mówi bo ja wyraźnie widze napisane QUATTRO. B6 + eibach to droższa zabawa a do lata musze jeszcze kupić felgi w racjonalnym rozmiarze i prysnąć w kolor dokładki, żeby auto jakoś wyglądało no i w audio by się przydało zainwestować, chociaż to nie jest najważniejsze bo BOSE gra na pomiędzy zadowalająco a słabo, więc może zostać póki co. Mam wielki dylemat co z tym zawiasem zrobić -
[ALL B7] Sprężyny EIBACH Pro-Kit czy komplet FK High Tec ?
Sloid odpowiedział(a) na fotograf87 temat w Audi
Czy ktoś ma namiary na taniego sprzedawce FK w PL? Rozważam zawias z s-line, ale fk powinien dać lepsze prowadzenie a cena raczej nie jest wysoka. Troszke boje się -30mm bo już na serii w W-wa krawężniki pokonuje z prędkością ślimaka, ale czego się nie robi dla lepszego prowadzenia... Zadzwoniłem do kolesia, który ma dużo FK na allegro i powiedział, że FK nie robi do QUATTRO 1. Czy to prawda? 2. jeśli tak, to czy jest jakas alternatywa w podobnych pieniądzach? -
Popróbuje takiej techniki przechodzenia zakrętów, jendak z ABSem hamowanie w zakręcie nie skutkuje efektornym bokiem A może dochamowanie przed wejściem i lekka ryba? Pokombinuje jeszcze, ale w warszawie na drodze, którą pokonuje codziennie na uczelnie jest strasznie tłoczno... Czy danie sprężyn z S-line może coś poprawić? Bo wykonanie lekkiego przeżucenia masy na seryjnym zawieszeniu nie jest precyzyjne i podczas tego manewru mam wrażenie, że zanim auto z przechyłu w jedną stronę nie wpadnie w przechył na drugą zupełnie nie mam nad nim kontroli. A gwint na nasze piękne polskie drogi raczej odpada, bo mam już dosyć po poprzednim aucie
-
Mam do was drobne pytanie odnośnie prowadzenia B6 ASN QUATTRO avant z seryjnym zawiasem. Mianowicie po miesiącu wjeździłem się troszke w autko i zauważyłem dziwne (moim zdaniem) zachowanie w zakrętach. Auto po wejściu w zakręt z dużą prędkością wykazuje sporą podsterowność. Co prawda nie mam doświadczenia w jeździe "czterołapem" ale wydaje mi się że samocód powinien gubić trakcje w miare możliwości czterema kołami i tak też dzieje się na drogach nieutwardzonych, jednak podczas jazdy po asfalcie sytuacja zmienia się o 180 stopni. Niezależnie od tego, jak operuje gazem przód zawsze mi ucieka (oczywiście z wyłączonym ESP, chociaż czasem nawet z włączoną kontrolą trakcji ESP nie radzi sobie z przodem) i czasem muszę lekko klepnąć hamulec lewą nogą, żeby dociążyć przód. Oczywiście nie mówie o spokojnej jeździe, tylko o przechodzeniu zakrętów na granicy bezpieczeństwa. Nie chodzi mi również o wolne wchodzenie w zakręty i dodawanie gazu w trakcie - na wejściu mam maksymalną prędkość z jaką da się utrzymać na drodze. Czy zmiana sprężyn, amorów lub stabilizatorów może zmienić takie zachowanie? Uważam, że mam doświadczenie w jeździe autem (wcześniej miałem przedni napęd na codzień, na tor E30 do driftu), ale Audi ani razu na asfalcie nie udało mi się rzucić bokiem. Zdaje sobie sprawę z tego, że jest to kulturalne kombi a nie STI, ale jeśli moge jakoś zmienić tą sytuację - jestem za. Z góry dzięki za pomoc.
-
Widze, że temat nie jest bardzo restrykcyjny jeśli chodzi o kwestie rozmowy o spotach, więc może nie uznacie mojego pytania za OT Czy ktoś pojawia się na spotach z zawieszeniem FK? Zastanawiam się nad zakupem, ale wolał bym najpierw na żywo zobaczyć, może ktoś by mnie przewiozl...
-
[ALL B5] Auto krzywo stoi - winne amortyzatory czy sprężyny?
Sloid odpowiedział(a) na jkr80 temat w Audi A4 B5
zużyty odbój spowoduje jedynie, że na dobiciu jak amor się zamknie będzie głośno i bardzo nieprzyjemnie ale przy normalnej jeździe nie ma wpływu (Nawet nie wiem, czy w a4 sa odboje, ale jak są to zasada jest zawsze taka sama ) Może coś źle zdiagnozowali, ja bym wymienił sprężyny i potem się zastanawiał -
[ALL B7] Sprężyny EIBACH Pro-Kit czy komplet FK High Tec ?
Sloid odpowiedział(a) na fotograf87 temat w Audi
Wojtek a masz teraz -35 czy -40? I Jak wpłynęło to na 18" na wysokość auta? Aktualnie mam seryjny zawias (tak mi sie wydaje bo auto ze szwajcarii) i nie chciał bym zbliżać budy do asfaltu bo z krawężników już teraz musze bardzo spokojnie zjeżdżać. -
[ALL B7] Sprężyny EIBACH Pro-Kit czy komplet FK High Tec ?
Sloid odpowiedział(a) na fotograf87 temat w Audi
To jest dla mnie logiczne, ale przy zaupie amorów do poprzedniego auta dużo osob mi odradziało tanie zawiasy i na podstawie tych rad kupiłem w.w. koni sport i efekt był Chociaż cena FK jest bardzo kusząca - dorzuce 1500 na felgi 17", 1500 na opony, plastiki w kolor i będzie masakrycznie piękne auto -
[ALL B7] Sprężyny EIBACH Pro-Kit czy komplet FK High Tec ?
Sloid odpowiedział(a) na fotograf87 temat w Audi
A czy to nie jest tak, że zawias FK mimo gleby i mocniejszych amorów będzie źle jeździł ze względu na charakterystyke tłumienia? Cena jest bardzo niska i nie wiem, czy nie oznacza to, że amor da efekt "betonu" - będzie twardo i do d... ? -
[ALL B5] Auto krzywo stoi - winne amortyzatory czy sprężyny?
Sloid odpowiedział(a) na jkr80 temat w Audi A4 B5
To by oznaczało, że masz zabite/zabitą spreżyne. Tyle. że tak się dzieje jak amor jest mocny a sprężyny słabe - amor po bujnięciu trzyma słabą sprężyne, która nie ma siły odepchnąć auta bo amor w tym przeszkadza. Miałem tak w rajdówce jak założyliśmy za miękkie sprężyny a amory były ustawione na twardo. Kierowca wsiadał, auto kucało, wysiadał i zostawało krzywo na takim samym ustawieniu amortyzatora i sprężynach twardszych o 8N/mm (było 20 jest 28) jest wszystko ok -
RNS-E - czy jakieś inne radio podchodzi pod ten rozmiar?
Sloid opublikował(a) temat w Nawigacja i car audio
Witam wszystkich Jeśli chodzi o audio w Audi jestem totalnie zielony. Czy dobrze się zorientowałem, że RNS-E jest w rozmiarze 1/2 din? Bo wszystkie "większe" radia są 2 din i się zastanawiam czy podejdzie jakieś radio w "dziure" od oryginału. Strasznie podobają mi się radia 2 din alpine lub Clarion, ale 1/2 din nic nie znalazłem Dzięki za pomoc -
[ALL B5] Auto krzywo stoi - winne amortyzatory czy sprężyny?
Sloid odpowiedział(a) na jkr80 temat w Audi A4 B5
Na audi się nie znam jakoś super, bo swoją kupiłem tydzień temu, ale z mojego doświadczenia wynika, że amor może podnieść auto max 10mm - jedyne co podnosi auto to siła z jaką prostuje się amorek gazowy, a da się go ręką utrzymać więc wpływu na wysokość auta nie ma/ma minimalną. Sprężyna na słabym amortyzatorze dostaje bardziej po d... bo na wybojach nic oprócz niej nie utrzymuje auta i się będzie bujać (wykonując prace nie raz a dwa, trzy lub więcej), więc możliwe ze zabiłeś sprężyny jeżdżąc długo bez amortyzatorów, lub po prostu nasze piękne drogi je zniszczyły. Jeśli chodzi o numery katalogowe itp. to jestem zielony ale mam nadzieje, że troche pomogłem