Dziś odebrałem auto od mechanika, wymienione zostały wahacze, końcówki drążków kier. i łączniki stabilizatorów. Jutro planuje jechać na zbieżność. Jest jedna rzecz, która bardzo mi się nie podoba. Samochód po wymianie ma o wiele mniejszy promień skrętu niż przed wymianą. Samochód wręcz nienaturalnie skręca prawie w miejscu. Oczywiście, każdy powinien się czieszyć z takiego faktu, lecz czuć, że tak być nie powinno. Mam świadomość, że pierwsze co trzeba zrobić to pojechać na zbieżność, lecz jak może już teraz występować tak duża różnica. Z osób, z którymi o tym rozmawiałem jedna powiedziała ciekawą rzecz, że istnieje możliwość montażu dolnego przedniego wahacza (ten co trzyma amortyzator) w dwóch różnych pozyćjach. Przejżałem zdjęcia na internecie (w zał.) i faktycznie wygląda to tak jakby istniała taka możliwość. Dodam tylko, że skręt jest tak samo mocny w lewą jak i w prawą stronę. Może spotkaliście się z podobnym problemem.