blady2000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O blady2000
Informacje
-
Imię
Bartłomiej
-
Miasto
Reda
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia blady2000
1
Reputacja
-
Problem dotyczy podświetlenia wskażnika temp. silnika. Z rana po uruchomieniu auta, przeważnie podświetlenie działa normalnie, następnie przygasa/mruga i całkowicie zanika. A4 jest po II lifcie zegary wyglądają identycznie jak te o nr: 8D0920900K Moje pytanie, to czy ten cyferblat od wskazania temp. jest podświetlany żarówkami czy diodami? Oraz czy można je w jakiś prosty sposób wymienić, gdyż jak widać na drugim zdjęciu wszystko jest zabudowane nie tak jak w starszych modelach A4 gdzie wystarczyło bezpośrednio wykręcić żaróweczki (bodajże 8.4D)
-
Wielkie dzięki. Po przeczytaniu powyższej podpowiedzi znalazłem na innym forum, że jest to dokładnie czerwona kosta. Zmostkowałe wtyczki i wszystko działa jak należy. Wkońcu mam widoczną temperatu otoczenia na zegarach. Jeszcze raz dziękuję
-
Wielkie dzięki za fatyge. Jutro będe z tym walczył Wielkie dzięki za fatyge. Jutro będe z tym walczył Jeszcze tylko zapytam o jedną sprawę. Auto od początku nie miało sygnalizacji pasów i niskiego stanu płynu do spryskiwaczy. Czy dla rocznika 99r. po II lifcie bardziej było by prawdopobne, że ktoś wcześniej to wyłączył czy może ten model poprostu może tego nie mieć?
-
Czy istnieje techniczna możliwość wyłączenia całkowicie informacji o zużytych klockach hamulcowych? Od jakiś dwóch lat kable od czujników miałem zwarte na krótko i zarobione, co skutecznie się sprawdzało. Ostatnio po pojawieniu się informacji o zużytych klockach sprawdziłem te kable i dla pewności jeszcze raz je polutowałem ale problem pozostał. Wygląda na to, że przyczyna leży gdzie indziej i że najprostszm sposobem było by wyłączenie całkowicie tej funkcji. Dodam, że w moim modelu na zegarach nie odpowiada za to osobna kontrolka tylko pojawia się wielka ikonka na środkowym ekraniku między zegarami. Sygnalizacja ta blokuje wyświetlanie temperatury otoczenia co podwójnie mnie wnerwia.
-
Zmiana promienia skrętu po wymianie wahaczy!
blady2000 odpowiedział(a) na blady2000 temat w Audi A4 B5
Tak jak pisaliście, po zbieżności wszystko wróciło do normy. Drażniło mnie jeszcze stukanie w lewym kole po wymianie tego zawieszenia, ale okazało się, że mechanik nie dokręcił dwóch śrub na łączniku stab.. Teraz wszystko gra. -
ja to odkryłem po trzech latach użytkowania auta. Powiem szczerze widząc tylko tytuł tego posta podejżewałem, że o tym właśnie będzie mowa.
-
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162636
-
Dziś odebrałem auto od mechanika, wymienione zostały wahacze, końcówki drążków kier. i łączniki stabilizatorów. Jutro planuje jechać na zbieżność. Jest jedna rzecz, która bardzo mi się nie podoba. Samochód po wymianie ma o wiele mniejszy promień skrętu niż przed wymianą. Samochód wręcz nienaturalnie skręca prawie w miejscu. Oczywiście, każdy powinien się czieszyć z takiego faktu, lecz czuć, że tak być nie powinno. Mam świadomość, że pierwsze co trzeba zrobić to pojechać na zbieżność, lecz jak może już teraz występować tak duża różnica. Z osób, z którymi o tym rozmawiałem jedna powiedziała ciekawą rzecz, że istnieje możliwość montażu dolnego przedniego wahacza (ten co trzyma amortyzator) w dwóch różnych pozyćjach. Przejżałem zdjęcia na internecie (w zał.) i faktycznie wygląda to tak jakby istniała taka możliwość. Dodam tylko, że skręt jest tak samo mocny w lewą jak i w prawą stronę. Może spotkaliście się z podobnym problemem.