Skocz do zawartości

miroy511

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miroy511

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miroy511

0

Reputacja

  1. Może i tak, ale chyba z przebiegiem powyżej 200tysi (a jak dla mnie to już skrzynie na wykończeniu)
  2. Podczepie się pod temat. Przy moim zacisku, jak zaciągne reczny, wycieka mi płyn hamulcowy, jak ręczny spuszcze wszystko jest ok? Czy tam też jest jakas gumka która da się wymienić?, czy jak mechanik mi powiedział, trzeba wymienić nowy zacisk
  3. Podobno silniki 1Z i AFN niczym się nie różnią. Ja np, do swojego 1Z zamontowałem skrzynię biegów DHF, która odpowiednio jest montowana w silnikach AFN. Więc mi się wydaje że i sprzęgło powinno byc to samo. Lepiej zadzwoń do serwisu i tam się dowiedz. Polecam serwis VW w Płocku, tam Panowie zawsze odpowiedzą telefonicznie na każde pytanie
  4. Czyli łaćznie zajmie Ci to około 5 h Mi zajeło trochę więcej, bo pierwszy raz w życiu wymieniałem sam skrzynię, i robiłem sobie to powoli, w końcu nigdzie mi suię nie śpieszyło Wszystko sie udało, i skrzynia pracuje idealnie spetsnaz.......na opakowaniu nie było nic innego jak to co napisałem wyżej. W salonie VW z dowodu wbili do kompa numer nadwozia i wyskoczył im jaki olej, ale że skrzynia którą teraz zamontowałem była DHF, a orginalnie była montowana CPC, to poszukali mi innego oleju. Wpisali symbol skrzyni, z którego rocznika i pokazał się inny olej niż ten do skrzynmi CPC. Czyli jednak muszą czymś się różnić. Nie wiem ja się nie znam. Mimo wszystko teraz jestem spokojny, bo wiem co i jak założyłem i jaki olej zalałem. Dlatego jak kolega wyżej pisał, lepiej samemu się pomęczyć, ale potem spać spokojnie
  5. Po ile?? po 400 ?? Chyba na szrocie uszkodzone. ZA dobrą skrzynię poniżej 600zł nie zejdzie. Ja sam dwa tygodnie temu kupiłem nową skrzynie i dałem za nią 700 zł. Jeśli sam zdejmiesz skrzynie i sam ją założysz to zaoszczędzisz jakieś 300-400 zł Ale czu warto naprawiać synchronizator? Nie wiem, jedni wola naprawić, bo wiadomo że swoja skrzynia to swoja, bo nigdy nei masz pewności co rtak naprawdę kupisz. W sumie jak masz znajomego to niech Ci sprawdzi czy tylko synchronizator padł i czy nic nie uszkodził. Po za tym, z tego co widzę masz silnik 1Z a tam montowane były tylko skrzynie CPC której nigdzie nie dostaniesz miałem ten sam problem. Jeśli przyjdzie Ci kupić nową skrzynię to polecam DHF (piszą że niei podejdzie bo różni się głównym przełożeniem, ale guzik prawda, bo sam taką kupiłem i działa super) a do tego jest ich dużo. Za to nie kupuj DHL bo ma słabsze osiagi auto. I pamiętaj aby wyminić nowy olej, tu nie oszczędzaj i kup orginalny, 2,5 litra 290 zł
  6. Spoko, nie ma sprawy. Dziś kurier dostarczył mi skrzynię, więc jutro albo po jutrze kupuję olej i zaczynam wymiane [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 20:33_________________________________________________Olej kupiony w serwisie VW 2,5 litra za 290zł Nie bardzo wiem o jakie parametry chodzi więc przepiszę to co jest na etykiecie: Teile-Nr: G 052 911 A2 Mat-Nr: G 052 911 3H o to chodziło?[br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 19:44_________________________________________________No dziś zabrałem się za wymianę skrzyni biegów. Panowie bez dobrych kluczy nic nie zdziałacie. Myślałem że trochę szybciej to zejdzie a tu niestety, trochę czasu trzeba poświęcić. Zmordowaliśmy dziś tylko wywalenie uszkodzonej skrzyni na zewnątz. Jutro natomiast zabieramy się za wkładanie nowej Ma ktoś jakieś rady, na co uważać przy zakładaniu nowej skrzyni? Wyczytałem też gdzieś na forum, aby cały układ zalać najlepiej płynem DOT5.1. CZy to prawda? Jeśli tak to zakupie takowy płyn, i zaleje cały układ na nowo. Do środy chce się uporać ze skrzynią, a w drugiej połowie tygodnia, chce wymienić klocki, oraz zacisk bo przy zaciągniętym ręcznym, wycieka mi płyn ;/ Po za tym do naprawy został mi jeszcze jeden przegub, i auto będzie odpicowane [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 22:27_________________________________________________Panowie skrzynia wymieniona. Dziś zaleje tylko układ płynem DOT i wszystko odpowietrzę i zobaczymy jak się będzie wszystko sprawowało. Jak ktoś ma czas i kilka dobrych kluczy to spokojnie może z kolega zabrać się za wymianę skrzyni, nic trudnego. trochę cierpliwości spokoju i w ciąggu 7 godzin da się wymienić
  7. Ja ci radzę szybko to zrobić, bo jak doprowadzisz to usterki skrzyni, to dopiero Ci się zaczną kłopoty. Wymiana skrzyni na inną to nie lada wyczyn, bo wyszukać dobrą solidną skrzynię niestety jest ciężko. Na moim przykladzie, padła mi skrzynia wymieniłem na drugą i nie całe pół roku i wymieniam już kolejną ( Więc kolego szybko zdiagnozuj problem i napraw to )
  8. Ja pół roku temu wymieniłem sprzęgło na sachsa i praktycznie nie było różnicy między nowym a starym. Ten typ tak ma i nie ma się czym przejmować. Wiele osób interesuje się cenami więc podam co i jak i za ile robiłem Padła mi skrzynia, zakup nowej 700zł Zwalenie i założenie skrzyni oraz sprzęgła 500zł Sprzęgło 690zł Niestety na dniach znowu wymieniam skrzynię
  9. Stary ja dbam o swoje auto jak mało kto. Nie szaleje nim, żadnego świrowania, ruszania z piskiem opon itd. Do każdego auta które mam bardzo się przywiązuję i mam wielki sentyment. Głównym powodem rozwalonej skrzyni prawdopodobnie było zalanie niewłaściwego oleju przez mechaników naprawiających moje cacko. Bo od samego początku biegi dziwnie wchodziły (zwłaszcza jak był zimny) jak przez ząb (ciężkawo) tłumaczyli się że tak musi być, bo nie jest to orginalnie montowana skrzynia i winą są różnice w przełożeniach. Dlatego nie popełnię teraz tego samego błędu i sam z pomocą forumowiczów wymienię skrzynię i zaleję olejem zakupionym w servisie VW
  10. Masz racje na olej nie będę się szczypał, zakupie w servisie VW A co do skrzyni, to zaryzykowałem i kupiłem DHF lada dzień kurier powinien mi ją dostarczyć (mam cykora czy wszystko będzie ok) I jeszcze jedno pytanko, czy podczas wymiany skrzyni, powinienem kupić jakieś uszczelki itd?? I czy dam rade sam wymienić skrzynię??
  11. Witam serdecznie Mam pytanko Jakieś 7 miesięcy temu padła mi całkowicie skrzynia CPC wymieniłem na DHL i tydzień temu po raz drugi posypała mi się skrzynia Wszystko ładnie pięknie chodziło, a nagle jeden zgrzyt podczas wbijania 3 biegu i po chwili zaczęło blokować 1,3,5 Zapewne nie ma sensu naprawiać skrzyni, dlatego już szukam nowej Tylko że mam problem skrzyni DHL nie mogę nigdzie złapać, czytałem że podejdzie skrzynia DHF. I tu moje pytanie, czy zna się ktoś kto udzieli mi pomocy czy ta skrzynia będzie normalnie pracwała po silnikiem 1Z ? Nie ważne jakie będą osiągi auta, najważniejsze byle dobrze i płynnie wchodziły biegi. Tu podaję link do typów skrzyń: http://www.dieselschrauber.de/GKB.html I drugie pytanie, przy zakupie skrzyni, chcę wymienić olej na nowy, podobno castrol będzie najbardziej odpowiedni, tylko dokładnie jaki?
  12. Odebralem juz fure kilka dni temu, wymienili mi skrzynie i sprzeglo, al;e co do odpalania auta nadal nic nie zrobione bo ten mechanik nie mia vaga, za dwa dni (to jest wtorek jade podpiac sie pod vaga i wtedy napisze co i jak
  13. Ok wielkie dzieki. W poniedzialek wymienie olej i zobaczymy. panowie a nic sie nie stanie jak do poniedzialku posmigam na tym oleju (musze na weekend jechac na uczelnie w obie strony 300km) mam nadzieje ze nic sie nie stranie Pozdrawiam
  14. Ok, a czy moze byc olej mobila polsyntetyczny?? I druga sprawa, wszystko pieknie ladnie wymienione sprzeglo i skrzynia, ale, przy wbijaniu 2biegu nie ma zadnego zgrzytania ale wchodzi tak ze czuc pukniecie tryba, czasami i 3tak ma, zaznaczam ze nic nie zgrzyta. Czy ten typ skrzyni tak ma (DHL) czy moze nie odpowietrzone jest dobrze sprzeglo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...