Skocz do zawartości

mauris

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mauris

  1. Moja pali 8/100, trasa do Zakopanego ok.800 kilometrów, klima non stop działała, auta nie oszczędzałem. [uzupełnij profil]
  2. A co konkretnie i gdzie lutowałeś ?
  3. Dokładnie, tam nie ma ścieżek przewodzących prąd (światła mijania). Wiem , że niektóre wersje miały te kontrolki(wyjątki), zdaje się na rynek włoski.
  4. W tych licznikach nie było tej kontrolki, jest zaślepiona.
  5. Rozbierz panel, przeczyść - szczególnie gumki przewodzące po dwóch stronach, podociskaj blaszki mocujące wyświetlacz , będzie dobrze. Naprawiałem tydzień temu, chodzi jak pszczółka.
  6. Kup oryginalny, z paliwem nie ma żartów. Jak spalisz auto to będziesz płakał dopiero.
  7. Dlatego pytam, bo wiem że 1.8 nie ma silnika krokowego, panowie pewnie filtr węglowy pomylili z krokowcem.
  8. Silniczek krokowy, a gdzie on jest ?
  9. Nie mówcie , że Vagiem można wyskalować obrotomierz. Cały bajer polega na tym ,że musi się on zatrzymać na 0 km/h, a on nie chce. [ Dodano: 2006-09-30, 20:24 ] Zrobiłem, wskazówkę trzeba było przestawić na siłę, w serwisie powiedzieli, że vagiem nie ruszą obrotomierza.
  10. Po moich ostatnich kombinacjach, czyli montażu ringów oraz podłączeniu kontrolki włączonych świateł( nie było jej w moich zegarach, było tylko miejsce na żarówę) niechcący dotknąłem wskazówkę obotomierza. Po podączeniu zegarów wskazówka zjeżdża w dół i zatrzymuje się na zegarku.Obrotomierz działa po odpaleniu, ale źle wskazuje. p.o.m.o.c.y
×
×
  • Dodaj nową pozycję...