-
Postów
301 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O st4yKool
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
NL
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
st4yKool obserwuje zawartość Stuki podczas kręcenia kierownicą w A4 B8
-
Panowie, odkopuje mega stary post, bo mam podobne objawy.. hehe.. ponad 3 lata temu sie zaczely.. a teraz zrobily sie juz niestety nie do przezycia.. NADAL nikt tego mi nie ogarnal... a probowalem z 5-6 razy... video: Niestety wydaje mi sie ze to nie ten lacznik kierownicy, czy teleskop, bo stukania sa w momentach kiedy kierownica w ogole nie ruszam rowniez... za pare dni zjade na podnosnik i bede ogladal, to moze jakis update wpadnie pozdro! ;-)
-
186kkm.. nie wiem.. nie slychac narazie hehe Lamacz karkow.. tak na moje auto mowia znajomi.. nikt nie chce ze mna jezdzic.. Nie wiem co kupic nastepnego zeby bylo jakos znacznie lepiej... chyba s7.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
po modach zrobilem okolo 70 000.. narazie nic sie nie dzieje.. mialem w miedzyczasie jedna korekte cisnienia paliwa na railu.. z 1850 na 1830... bo przy ostrym bucie rzucalo bledem... poza tym jest wszystko ok. lekko przykopca pomimo dpfa, ale podobno tak ma byc podlane jest sporo paliwa.. mam wydech seria.. nie mam czasu tego zrobic.. generalnie tylko opony zmieniam, jakos szybko sie zuzywaja
-
Nie wiem jaki mial silnik, ale z ccwa wiekszych problemow nie ma.. a w porownaniu do 2.0 to jest zupelnie inne auto..
-
bedzie mniejszy szacun na dzielni.. :-)
-
Audi S5 3.0TFSI 333KM stronic -> 504KM / 612NM STAGE 3 by GREGOR10
st4yKool odpowiedział(a) na gregor10 temat w Wykresy po modyfikacjach
Orientujesz sie moze jaki jest mniej wiecej koszt remontu s-tronica? Podobno po modach trzeba sie liczyc z takim remontem co okolo 60000 km.. i nie mowimy tutaj o padajacej mechatronice.. masz jakis komentarz do tego? -
O to to dokladnie.. W BMW byly montowane te same tipy.. czasami z innym konwerterem itp.. kazdy kto troche tych skrzyn porobil powie Ci zeby wymienic olej.. tylko zrobic to normalnie.. nie spuscic polowe i dolac :-) masz caly zestaw do tego i robisz wymiane dynamiczna z adaptacja po wszystkim.
-
Hehe kazdy serwis mowi ze sie wymiania a kilku pracownikow Audi, mowi ze to jest myk dokladnie po to zeby te skrzynie wymieniac w calosci.. Wiadomo kazdy zrobi jak uwaza, ale nie pisalbym ze sie nie wymienia i ch..j. Nie slyszalem jeszcze o oleju ktory sie nie zuzywa, szczegolnie ze wiekszosc tipow jezdzi na grubym sofcie.. A to ze cos kosztuje to chyba normalne? W cywilizowanych krajach gdzie ludzie nie wpieprzaja spod siebie godzina pracy mechanika to 80-120 euro.. nie wiem czy to duzo czy malo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Gibons ty masz tipa? Z telefonu nie widze.. Jak nie wymienisz oleju to wymienisz cala skrzynie i Audi ci chetnie ja sprzeda Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
W tipie sie wymiania co 120kkm.. potwierdzone i robione w serwisie ZF. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Holandia kolego.. aku plus wymiana.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Tak a co? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
380e Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
No i aku musial wleciec nowy.. na szybko byl tylko ASO, wiec wzialem.. dzis rano po 2 dniach stania bylo juz tylko 20%.. zrobilo sie pare stopni zimniej i juz byla lipa.. Wieczorem wrzuce fotke tego nowego cuda.. 110Ah.. >_<
-
Hehe cos tam poszukalem.. nie bede wymienial wlasnorecznie, bardzo chodzilo mi o te spadki na mmi.. skoro mowisz ze miales nawet 10% po trasie to moze u mnie nie jest tak zle.. Czego sie boje, ze auto obecnie siedzi w min. 10 C a jade do PL na swieta.. wiec moze i przymrozic i nie chcialbym w Swieta miec uziemionego auta Niestety nadal nie mialem czasu wpasc z miernikiem...