st4yKool

Pasjonat
  • Zawartość

    313
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O st4yKool

  • Urodziny 01.07.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    NL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON
  1. rs4b7 limo jest najbardziej poszukiwanym rsem obecnie.. chociaz na rynek usa powinni limo wypuscic..
  2. Wiadomo.. 1.8t brzmi jak blender.. ;p I pojemnosc robi swoje.. z taka sama moca max, przyjemniej sie jezdzi 3.0.. Natomiast po przejechaniu sie v8tt zapomonasz ze inne silniki istnieja ;-) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. Podsumujmy temat 2.0tfsi w b8.. gowno, ktore slabo sie tuninguje i zre olej ;-) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. Wiecie jak to wyglada wagowo? Dla mnie totalna porazka jest to ze RSy sa ciezsze niz A/S... to jest mega mega dramat w autach ktore i tak sa beznadziejnie zbalansowane i nie nadaja sie do szybkiej jazdy po zakretach..
  5. seria nie powinna dymic.. ale po sofcie nawet z dpfem masz odymione rury... chyba ze jakis lajtowy soft
  6. 630-650 poprawka spojrzalem w logi
  7. Co sie moze dziac.... za duzo to nie... DPF w 3.0 jest bardzo pojemny.. mechanizm wypalania dziala spoko, ja przynamniej nie mialem problemow.. co moze sie ewentualnie wydarzyc, to zawalona chlodnica EGRu.. co jest kosztowne jak robisz w ASO, jak wszystko hehe, ale mozna sobie ja wyjac i przeczyscic.. jak ktos ma czas/umiejetnosci/warunki. U mnie jest nowa, po 130kkm wleciala.. razem z zaworem. No i to wszystko... bedzie duzo palil przy takich przebiegach.. w sensie wiekszosc trasy bedzie na ssaniu.. wiec pewnie kolo 9 bedzie wciagac.. ja robie 6km ale nie mam zadnych swiatel praktycznie.. moze 1-2...
  8. Ja mam tyle do roboty.. co tam?
  9. No to moj.. w "idealnych" warunkach 1 osoba w aucie 1/3 baku... Moc obecnie 354 kunie i 650Nm plasko.. (mozna bylo wiecej dowalic, ale kazdy tuner boi sie o automat, jaki by to nie byl :)) Tak jak pisal Marcin jestem na granicy paliwa i zeby zrobic cos wiecej potrzebne jest +/- 3-4k PLN.. i rzadko ktory tuner chce sie podjac wymiany magistrali i kalibracji.. wiem ze Dynosoft robil cos takiego dla Orla..
  10. Tak jeszcze dodam od siebie.. moje zyciowe przemyslenia hehe.. starzeje sie pewnie i mieszkam w choojowym miejscu na posiadanie tuningowanej fury... ale moje nastepne auto, bedzie z fabryki zapierniczac i max mod jaki zrobie to soft.. policzylem niedawno ile kasy wydalem na tuning, podroze z tym zwiazane itp.. i powiem Wam ze moglbym za calosc (obecne auto + te koszty + moze z 10k euro) kupic 5 letniego RS4 B8... w ktorym bym zrobil doklanie 0, nic... tylko tankowal i mył
  11. Kurde.. masakra.. gdybym wiedzial ze te heble z Q5 tak pukaja z klockami ferodo.. to bym wzial heble z A6c7, tam podobno jest cisza... Piotrek, prawda?
  12. A ile bys oczekiwal w tak ciezkim aucie z quattro?
  13. gra ktos w te gierke na telefonie? wciagnelo mnie strasznie.,.
  14. ja z tym pukaniem walcze od miesiecy... i mam pukniecie tez jak prostuje kola ze skretu, po zmianie kierunku jazdy... juz tylu specow mi to sprawdzalo, ale jakos nie moge uwierzyc ze to klocek, bo mam wrazenie ze czuje to pukniecie troche w podlodze/na pedalach.... wiec mysle ze to moga byc sanki, jakas sruba lub cos innego... ale niestety mechnikow dobrych na tym swiecie jest jak na lekarstwo :|