st4yKool

Pasjonat
  • Zawartość

    301
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O st4yKool

  • Urodziny 01.07.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    NL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON
  1. BKL1642trzy.. pozdro w drodze na Suwalki i sprawdz kolego lewy led od dziennych Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. Piasty sprawdz.. kola wywaz z testem drogowym.. skoro masz poprawione wahacze to cos innego ci robi te drgania.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. Tip wytrzyma.. olej co 120kkm i jezdzi Manual jest spoko na trase ale w miescie i w korkach.. srednio. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. lozyska/piasty.. podjedz gdzies zeby ci podniesci auto i sprawdzili... ja np. jak sie okazalo wymienialem lozyska, chociaz nie bylo specjalnych objawow.. a prawe bylo zagotowane, smar wyplunal i juz tarlo cicho... nie trzymanie toru jazdy to dosyc gruby temat.. uzupelnij profil, zebysmy widzieli skad jestes i jakie masz auto..
  5. manual w tych autach to męka..
  6. Jasne ze trzeba czysic.. skad wy sie urwaliscie lol Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. Najprosciej zmierzyc.. dostep jest latwy.. skrec kola, na glebe i mierzysz
  8. Generalnie nie ma sensu kupowac z dziuerami jak sie nie chce czyscic...
  9. Sprawdz cisnienie w oponach.. czy jest rowne i czy nie za niskie.. ja te "koncowke" wibrajci po wymianie polowy auta zlikwidowalem wlasnie tak
  10. dziwne.. u mnie tez silnik torche ciezszy chyba co? z tylu mam miec 2.6... nie zauwazylem gorszego prowadzenia.. na przodzie mialem 2.6 wczesniej.. edit: za niskie cisnienie to dluzsza droga hamowania itp.. wlasnie o tym czytam.. hmm.. ciekawe na 2.6 moze bym smigal, ale na 2.2 raczej nie..
  11. To masz na drzwiach przy obciazeniu 3 osobami... jezdze z dziewczyna i troche bagazu...
  12. 245 40 18... 2.9 przod 2.6 tyl Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. zapiszczal sobie przez 0.1 sekundy hyhy
  14. bylem w weekend robic hamulce aaale pukania nie ogarnal... AHA wazne info, zapomnialem... wymienilem ori polosie na zamienniki... 250e sztuka... niestety oslony na tych zamiennikach sie rozlecialy.. po ich wymianie, uniwersalne oslony znowu sie rozlecialy.... wiec, uwaga.... wlecialy stare polosie na ktorych wyjechal z fabryki... LOL
  15. Trzaski przy hamowaniu zniknely po wymianie tarcz i klockow... wymienialem rowniez przy okazji sruby od zaciskow, blaszki i te szpikulce trzymajace te blaszki... pukanie przy odkrecaniu kola z lewego skretu mam nadal... xD