Skocz do zawartości

rawablus

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rawablus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rawablus

0

Reputacja

  1. rawablus

    Wymiana rozrządu

    Kto powiedział że rozrząd był od nowosci ? Napisałem ze pompa wody jest ori a czy była wymieniana tego niewiem. A tak na marginesie to też mam chyba walniety simering bo z jednej strony paska (tej od bloku) widac jak by był tłusty. Jakies dwa lata temu wymieniłem simering na czyjniku halla bo puszczał ale to nic nie zmieniło. Podejrzewam uszczelniacz na korbowodzie. Kto powiedział że rozrząd był od nowosci ? Napisałem ze pompa wody jest ori a czy była wymieniana tego niewiem. A tak na marginesie to też mam chyba walniety simering bo z jednej strony paska (tej od bloku) widac jak by był tłusty. Jakies dwa lata temu wymieniłem simering na czyjniku halla bo puszczał ale to nic nie zmieniło. Podejrzewam uszczelniacz na korbowodzie. Kto powiedział że rozrząd był od nowosci ? Napisałem ze pompa wody jest ori a czy była wymieniana tego niewiem. A tak na marginesie to też mam chyba walniety simering bo z jednej strony paska (tej od bloku) widac jak by był tłusty. Jakies dwa lata temu wymieniłem simering na czyjniku halla bo puszczał ale to nic nie zmieniło. Podejrzewam uszczelniacz na korbowodzie.
  2. rawablus

    Wymiana rozrządu

    Wymieniam bo nakładli mi do bani ze nawet jak niema km to po paru latach trzeba wymienic bo pasek sie starzeje. A ruszam to po to ze wysiadla mi pompa wody i musze wymienic , mam 250 tysi pezejechane i pompa jest ori. Juz od jakiegos czasu nie domagała az sie skonczyła. Jak juz sie bede za nią zabierał to zrobie rozrząd za strzałem. Dzieki panowie za porady , mam nadzieje ze simeringi nie bedą w fatalnym stanie. wolał bym całą robote ogarnąc sam. Czy dam rade zobaczymy. Pozdro.
  3. rawablus

    Wymiana rozrządu

    Kupuje nowy napinacz,niema co oszczędzac. A co do wymiany to jeszcze nigdy nie wymieniałem paska, to bedzie pierwszy raz. Rozbiore i zobaczymy. Jak nie dam rady to czesci do reklamówki a autko na hol i do mechaniora. Thx za odp. i pozdro. A jak z wymianą simeringów wałka i wału ? Potrzebny jest do tego jakis specjalistyczny sprzet typu blokady czy mozna to zrobic posiadając podstawowe klucze ?
  4. rawablus

    Wymiana rozrządu

    Witam wszystkich. Zabieram sie za wymiane rozrządu i mam pytanie. Czy trzeba obowiązkowo wymieniac napinacz hydrauliczny ? Rozrząd wymienialem 5 lat temu (full komplet) a kilometrów zrobiłem może 30 tysi. Rozrząd juz kupiłem ale bez napinacza bo facio powiedział mi ze napinacz wytrzyma jeszcze jeden komplet rozrządu. Wierzyc mu czy poprostu kupic napinacz i wymienic ? Autko to ADR 96 r. Jeszcze jedno , są fotoporady jak wymienic rozrząd ?
  5. Z ciepłym powietrzem niemam problemu. W chłodniejsze dni wszystko działa cacy i temp. jak sie ustawia od 18 stopni w górę to czuc różnice a jak jest juz na HI to juz leci gorące . ---------- Post dopisany 21-04-2014 at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2014 at 08:14 ---------- Dzisiaj w trasie przy 21 stopniach włączyłem klime bo byłem ciekawy ile da stopni ka nawiewach, ustawiłem na LO włożyłem termometr w nawiewy i po kilku minutach pokazała 9 stopni ale to i tak za dużo bo jak bedzie na zewnątrz 35 to nie bedzie 9 tylko 17 (. A teraz sprawa do znawców. Od dłuższego czasu cos mi furgało w środkowych nawiewach , rozebrałem i powyciągałem takie oto gąbki. Powie mi ktos skąd sie tam wzieły ?? Czy słaba wydajnosc klimy może byc spowodowana odpadnięciem gąbek ze swojego miejsca?? Na tej białej widac z jednej strony klej wiec musiala byc gdzies przyklejona.
  6. Czyli jak nie rozbiore tego ustrojstwa to jestem bez klimy ?
  7. Czsami wlasnie dmuchnie mi paprochami jakiegos tworzywa przez nawiewy. Ręce opadają. Ale dzieki narazie.
  8. Czynnik jest,układ szczelny. Udało sie połączyc z klimatronikiem. Zrobiłem adaptacje i zobaczymy co bedzie , dam znac. ---------- Post dopisany 18-04-2014 at 20:58 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2014 at 11:58 ---------- Zrobiłem adaptacje i nic , zadnej różnicy. A jest jeszcze jedna sprawa. Pare dni temu powyciągałem z nawiewów dwa kawałki gąbki , jedna podłużna długa na jakies 8 cm i druga mniejsza. Możliwe jest ze nawiewy nie sa szczelne ?? I gdzie sie znajduje klapa regulacji temperatury ? Dodam ze na vagu niema błędów i adaptacja poszła bez problemu. ---------- Post dopisany at 20:59 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ---------- Zrobiłem adaptacje i nic , zadnej różnicy. A jest jeszcze jedna sprawa. Pare dni temu powyciągałem z nawiewów dwa kawałki gąbki , jedna podłużna długa na jakies 8 cm i druga mniejsza. Możliwe jest ze nawiewy nie sa szczelne ?? I gdzie sie znajduje klapa regulacji temperatury ? Dodam ze na vagu niema błędów i adaptacja poszła bez problemu.
  9. Witam forumowiczów. Jak w temacie , klima przy nawiewach daje po ok. 14 stopni. Dwa tygodnie temu wymieniłem osuszacz i dławik ponieważ klima słabo chłodziła juz od ok 3 lat i postanowiłem sie za to zabrac. Wymiana czesci nie dała zadnego efektu. Układ szczelny. A wpadłem jeszcze na cos takiego. Po zakupie auta 4 lata temu okazało sie ze panel klimatronika jest niesprawny. Znalazłem magika gdzies w Żywcu który naprawia panele. Wysłałem panel i dostałem naprawiony , ale od tego czasu nie moge sie połączyc vagiem z klimą bo jest za dużo błędów w komunikacji. Jest taka możliwosc że klimatronik zle ustawia klapy i przez to jest słaba wydajnosc?? Nie moge nawet zrobic adaptacji klimatronika bo sie nie połączy. Co wy na to ??
  10. Ok, a jakie logi zrobic i na jakich blokach ?
  11. a mozna w jakis sposób sprawdzic czy jest sprawny ?
  12. Witam forumowiczów. Pytanie dotyczy skody oktavii z 2003 roku 1,9 TDI z kodem silnika AGR. Problem polega na tym ze auto rano na zimnym silniku dławi sie i kopci na czarno no i mocy mu brakuje. Trwa to pare minut po czym wszystko wraca do normy. Na vagu pokazuje błąd 17964 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie. Na podszybiu jest taki mały zaworek do którego wchodzą dwa wężyki od turbo i jeden od dolotu do turbiny , jest mozliwe ze to wina tego zaworu ?
  13. pompa wymieniona u mechaniora. jednego z tych magików co chcieli wymieniac silnik ) samemu miał bym ciężko bo niemam podnosnika a moim zdaniem jest wskazanu żeby sciągnąc miche w adrku,jest z tym troche roboty.
  14. przerabiałem te klimaty. mechaniory już chcieli nawet silnik wymieniać. diagnozy były różnorakie , u każdego mechanika inna. a winna była pompa oleju. wymiana załatwiła sprawe. koszt pompy 120 zeta i 100 wymiana.
  15. no tak. do odcinki jeszcze troche. przepływki na podmianke niemam. jak cos znajde to bede badał. narazie dzieki za odp. i pozdro. ---------- Post dopisany 16-11-2013 at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2013 at 20:29 ---------- no i byłem na szrocie i koleś wygrzebał mi 3 przepływki hitachi o tym samym numerze jak moja. wszystkie przepływki pokazywały w granicach 3,5 g/s tak jak moja. wszystkie padnięte ?? jescze jedna sprawa. jakiś czas temu sciągałem listwe wtryskową z wtryskami i od tego czasu zaczeło wywalac mi ten błąd. dodam ze robiłem to na podpiętym aku (masakra nie? ). wyczytałem na jednym forum żeby zrobic reset kompa bo po odpięciu wtrysków zmienia się jakas mapa. sciągnołem klemy na noc,rano podpiołem i jeżdże juz jakis tydzien i błędu jak narazie nie widac. ponoc ecu robi jakąs mape na nowo i cosik sobie ustawia. możliwe to jest??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...