
Pabl0_86
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Pabl0_86

-
podłącz pod VAG'a i zobaczymy.
-
a jaki masz problem z tym immo? nie mozesz odpalic auta czy nie dziala kluczyk?czy co? wymieniales baterie w kluczyku?>
-
[ALL B5] Centralny zamek - raz działa, raz nie...
Pabl0_86 odpowiedział(a) na kiuba temat w Audi A4 B5
Ja mam podobny problem z centralnym tylko ze mi w ogole nie chce otwierac/zamykac drzwi sie nie rygluja a kierunki sie palą;/ -
[B5 AFN] Jesli poduchy byly wywalone trzeba wymienic sterownik poduszek?
Pabl0_86 odpowiedział(a) na Pabl0_86 temat w Audi A4 B5
ok w piatek bede skladal auto to sie okaze ...bede pisal jakie efekty dzieki za pomoc -
[B5 AFN] Jesli poduchy byly wywalone trzeba wymienic sterownik poduszek?
Pabl0_86 odpowiedział(a) na Pabl0_86 temat w Audi A4 B5
ten boczny co jest pod fotelem zmienilem na inny lezal gdzies w garazu od innego auta...ale dobry:) tylko kwestia czy musze ten glowny zmienic jeszzce? -
[B5 AFN] Jesli poduchy byly wywalone trzeba wymienic sterownik poduszek?
Pabl0_86 odpowiedział(a) na Pabl0_86 temat w Audi A4 B5
ok juz wszystko wiem slyszalem o tym ale nie bylem pewien...zobacze co mi sie lepiej oplaca czy zakup nowego sterownika czy naprawa...bo auto idzie na handel. Tasemek nie bede wymienial bo mam wystrzelona boczna poduszke z fotela kierowcy tylko i kupilem caly fotel z poduszka za 100zl bo nie chcialem sie bawić w szycie itd. Musialem jeszzce kupic napinacz pasa bo mi wystrzelil jak młotkiem uderzalem w słupek ale akumulator byl odlacozny takze powinno byc ok. Dzieki za odpowiedz pozdrawiam -
[B5 AFN] Jesli poduchy byly wywalone trzeba wymienic sterownik poduszek?
Pabl0_86 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam mam pytanie mianowicie czy jesli poduszki powietrzne byly wywalone musze zmieniac glowny sterownik poduszek na nowy.Czy wystarczy tylko usunąć błędy Vag"iem? i po sprawie? -
Musashi wczoraj jezdzilem autem... raz mi zaczal trząśc na jalowych obrotach... ale pojechalem w trase dalem pedal w podloge i caly dzien jezdzilem i nic...juz chodzi dobrze nie trzesie ...ale moze byc to przypadek tylko...pod VAG'a podlączylem i zadnych bledow nie ma...a co do logowania i sprawdzenia pracy silnika....jeszzce nie probowalem tego robic bo nie umiem...ale bede probowal bo jestem ciekaw co pokarze....poczytam troche i jak sie uda to wrzuce Logi...aha mam VAG'a 2,5 i VAG'a 4,9 nimi moge zrobic spokojnie Logi??
-
[B5 AFN] 100 km/h na 4 biegu i brak mocy-przyczyny?
Pabl0_86 odpowiedział(a) na kris071287 temat w Audi A4 B5
zapeiczona kierownica turbiny prawdopodobnie albo gdzies masz dziure w dolocie sprawdz węze dolotu do turbiny...a kierownice turbosprezarki mozna sprawdzic w prosty sposob mianowicie poruszaj ta sztanga od gruchy ktora przesuwa kierownice musi ona swobodnie wykonywac ruch ...jesli nie to masz zapieczone kierownice turbiny...ja mialem to samo sciagnelem turbine i cala rozebralem i wyczyscilem ...lekko przeszlifowalem bieznie po ktorej lopatki kierownicy sie poruszaly ...i ...jak nowka! ogromna roznica!!teraz autko sie zbiera:D najlepiej podlacz jeszzce po VAG'a mi pokazywalo bodajze blad 17958 -slaby dolot/wylot turbosprezarki, czujnik Mpa , regulator. -
nie ustawialem nigdy i chodzil dobrze....takze nie tutaj tkwi raczej problem... wczoraj pojechalem zatankowac lepsze paliwko na BP i tak jakby juz byla poprawa;)...zobaczymy dzisiaj co bedzie sie dzialo...cos te paliwo na ORLENIE moim zdaniem nie ciekawe;/
-
witam, jak w temacie ...ostatnio jezdzilem moim AFN dosc dynamicznie...ale bym rozgrzany, olej sprawdzalem- ok, plyn chlodzacy- ok...i cos zaczal mi nierownomiernie czasami chodzic silnik tzn . bujalo calym silnikiem nierownomiernie...na jalowych obrotach...i tak juz zostalo...nie wiem czy przyczyna jest to ze za wysoko go krecilem ... czy moze dlatego ze mialem juz malo paliwa i moglo zassac z dolu cos syfuuu i problem tkwi tylko w wymianie filtra paliwa ... oleju nie bieze...dzieki z gory.pozdrawiam
-
ja uzywalem wd40 ale nie pomagal to uzylem poprostu ropy ktora ma dobre wlasciwosci czyszczace i tak samo cala turbine czyscilem ropa i pomoglo...do tego najlepiej popukaj w sruby mlotkiem lekko,,,
-
podlącz pod Vag'a bo ciezlo cos wywnioskowac ... ps.a na 4 i 5 biegu kolo 3tys obrotow nie przeladowuje czasem tobie turbiny?tzn. ze przechodzi w tryb awaryjny i przestaje dzialac??
-
nie martw sie objawami to jest normalne... ps. a co do wypowiedzi to Pretor ma racje...
-
witam mam audi 99r. po lifcie 1,9 TDI 110KM AFN