Skocz do zawartości

Pabl0_86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pabl0_86

Osiągnięcia Pabl0_86

0

Reputacja

  1. podłącz pod VAG'a i zobaczymy.
  2. a jaki masz problem z tym immo? nie mozesz odpalic auta czy nie dziala kluczyk?czy co? wymieniales baterie w kluczyku?>
  3. Ja mam podobny problem z centralnym tylko ze mi w ogole nie chce otwierac/zamykac drzwi sie nie rygluja a kierunki sie palą;/
  4. ok w piatek bede skladal auto to sie okaze ...bede pisal jakie efekty dzieki za pomoc
  5. ten boczny co jest pod fotelem zmienilem na inny lezal gdzies w garazu od innego auta...ale dobry:) tylko kwestia czy musze ten glowny zmienic jeszzce?
  6. ok juz wszystko wiem slyszalem o tym ale nie bylem pewien...zobacze co mi sie lepiej oplaca czy zakup nowego sterownika czy naprawa...bo auto idzie na handel. Tasemek nie bede wymienial bo mam wystrzelona boczna poduszke z fotela kierowcy tylko i kupilem caly fotel z poduszka za 100zl bo nie chcialem sie bawić w szycie itd. Musialem jeszzce kupic napinacz pasa bo mi wystrzelil jak młotkiem uderzalem w słupek ale akumulator byl odlacozny takze powinno byc ok. Dzieki za odpowiedz pozdrawiam
  7. Witam mam pytanie mianowicie czy jesli poduszki powietrzne byly wywalone musze zmieniac glowny sterownik poduszek na nowy.Czy wystarczy tylko usunąć błędy Vag"iem? i po sprawie?
  8. Musashi wczoraj jezdzilem autem... raz mi zaczal trząśc na jalowych obrotach... ale pojechalem w trase dalem pedal w podloge i caly dzien jezdzilem i nic...juz chodzi dobrze nie trzesie ...ale moze byc to przypadek tylko...pod VAG'a podlączylem i zadnych bledow nie ma...a co do logowania i sprawdzenia pracy silnika....jeszzce nie probowalem tego robic bo nie umiem...ale bede probowal bo jestem ciekaw co pokarze....poczytam troche i jak sie uda to wrzuce Logi...aha mam VAG'a 2,5 i VAG'a 4,9 nimi moge zrobic spokojnie Logi??
  9. zapeiczona kierownica turbiny prawdopodobnie albo gdzies masz dziure w dolocie sprawdz węze dolotu do turbiny...a kierownice turbosprezarki mozna sprawdzic w prosty sposob mianowicie poruszaj ta sztanga od gruchy ktora przesuwa kierownice musi ona swobodnie wykonywac ruch ...jesli nie to masz zapieczone kierownice turbiny...ja mialem to samo sciagnelem turbine i cala rozebralem i wyczyscilem ...lekko przeszlifowalem bieznie po ktorej lopatki kierownicy sie poruszaly ...i ...jak nowka! ogromna roznica!!teraz autko sie zbiera:D najlepiej podlacz jeszzce po VAG'a mi pokazywalo bodajze blad 17958 -slaby dolot/wylot turbosprezarki, czujnik Mpa , regulator.
  10. nie ustawialem nigdy i chodzil dobrze....takze nie tutaj tkwi raczej problem... wczoraj pojechalem zatankowac lepsze paliwko na BP i tak jakby juz byla poprawa;)...zobaczymy dzisiaj co bedzie sie dzialo...cos te paliwo na ORLENIE moim zdaniem nie ciekawe;/
  11. witam, jak w temacie ...ostatnio jezdzilem moim AFN dosc dynamicznie...ale bym rozgrzany, olej sprawdzalem- ok, plyn chlodzacy- ok...i cos zaczal mi nierownomiernie czasami chodzic silnik tzn . bujalo calym silnikiem nierownomiernie...na jalowych obrotach...i tak juz zostalo...nie wiem czy przyczyna jest to ze za wysoko go krecilem ... czy moze dlatego ze mialem juz malo paliwa i moglo zassac z dolu cos syfuuu i problem tkwi tylko w wymianie filtra paliwa ... oleju nie bieze...dzieki z gory.pozdrawiam
  12. ja uzywalem wd40 ale nie pomagal to uzylem poprostu ropy ktora ma dobre wlasciwosci czyszczace i tak samo cala turbine czyscilem ropa i pomoglo...do tego najlepiej popukaj w sruby mlotkiem lekko,,,
  13. podlącz pod Vag'a bo ciezlo cos wywnioskowac ... ps.a na 4 i 5 biegu kolo 3tys obrotow nie przeladowuje czasem tobie turbiny?tzn. ze przechodzi w tryb awaryjny i przestaje dzialac??
  14. nie martw sie objawami to jest normalne... ps. a co do wypowiedzi to Pretor ma racje...
  15. witam mam audi 99r. po lifcie 1,9 TDI 110KM AFN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...