Skocz do zawartości

s6quattro

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O s6quattro

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Zakopane

Auto

  • Model
    A8 D3
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia s6quattro

0

Reputacja

  1. ale ja nie mam zadnych weżyków od przepustnicy
  2. kubson niestety nie, ale jeśli był byś uprzejmy i podał mi tu instrukcje jak to zrobić albo na PW będę bardzo wdzięczny
  3. 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
  4. Witam, mam problem w swoiej A4 1.8T 2002. Od kilku tygodni co któryś dzień nie chce się jej jeżdzić, wywala na zegarach EPC & kontrola trakcji. Czy to będzie uszkodzona przepustnica?
  5. Witam, problem jest następujący: pali mi bezpiecznik nr29 po odpięciu i podpięciu cewki na zgaszonym zapłonie. Po przekreceniu upala, po wymianie bezpiecznika jest już ok. ??
  6. aku zmienione i chyba problem się rozwiązał. Teraz musze dojść co z tymi xenonami, dlaczego prąd nie dochodzi, wie ktoś który przekażnik jest od świateł i gdzie go szukać?
  7. Dobrze, nie denerwuj się, bo zanim to co napisałeś ja grzebałem w aucie. Dzieki wielkie, jutro się za to wezmę. Jest jeszcze jeden zonk, zniknęło mi zasilanie xenonów, wczoraj jeden, teraz drugi. Sprawdzilem lampy w swojej A6 i działają, więc przetwornice i żarniki są ok. Ja już nie wiem co to się dzieje w tym aucie. ;(
  8. Dzieki za odpowiedz, dziś się wziołem do szukania, wykreciłem świece by zobaczyć czy nie jest jakaś uwalona, 1 mi się nie podobała, zamieniłem miejscami poskręcałem i taraz jest tak: upaliło w między czasie bezpiecznik nr 29 [od silnika] po wymianie ok, zapalił i ..... check mruga, pali się EPC, i teraz już auto wogóle nie ma siły jechać. Takie błędy się pojawiły, o tamtych z wczoraj nie ma sladu Tuesday,24,May,2011,14:35:26:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Data version: 20091201 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018 Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0016581 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 4 Faults Found: 17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open Circuit P0688 - 004 - No Signal/Communication 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Readiness: 0110 1101
  9. Mam możliwość zmiany biegów w kierownicy, ale i one działają, tempomat też. Przy aucie nie było nic dłubane od roku, ani mechanicznie ani elektronicznie [vcds] itp.
  10. "Sykło" przy obciążeniu silnika??? Obstawiam rozszczelnienie na przewodach ciśnieniowych (nieszczelność w dolocie). Dużo błędów sporadycznych - skasuj i zobacz co powraca. Skasowalem, odpalilem silnik na chwile i wraca tyle: Monday,23,May,2011,18:46:28:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018 Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0016581 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 4 Faults Found: 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded
  11. Tak usunąłem i nadal się pojawiają. Dodam że stało mi się to w trasie i silnik chodzi normalnie, nie kreciłem go już pożniej wysoko ale podczas jazdy nic nie szarpie i jest ok. na postoju ma delikatne drgania i coś syczy co jakąś chwile w okolicach turbiny tak mi się wydaje.
  12. Bardzo bym prosił o analize moich błędów. Nagle podczas jazdy coś "sykło" pod maską, silnik zaczął nierówno pracować i taka oto lista powstała: Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018 Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0016581 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 14 Faults Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected) 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM. 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent System podciśnienia układu hamulcowego - błąd mechaniczny 17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure P1568 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - MIL ON 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 008 - Implausible Signal 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
  13. Witam, zapraszam właścicieli zmodzonych a'czwórek i nietylko na 1 zlot tuningowy w Zakopanem który odbędzie się dnia 26. czerwca.
  14. gdzie on się wysypał??? Na odcinku BT - Poronin? Nie ma takiej opcji, czy przypadkiem nie naszło go z bukowiny zjechac przez wierch poroniec - cyhrle do zakopanego? bo ze zdjęcia ten krajobraz tylko na to miejsce mi pasuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...