Skocz do zawartości

sebool1984

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebool1984

Osiągnięcia sebool1984

0

Reputacja

  1. Witam. Miałem napisac wczesniej, ale chcialem miec pewnosc ze wszystko dziala ok. Tak wiec, moj problem zostal rozwiązany wlasnie wyregulowaniem gazu! Od półtora miesiaca nie zauważylem zadnego falowania obrotow i auto zarowno na benzynie jak i na gazie chodzi naprawde dobrze. Pozdrawiam.
  2. Dzis bylem u gazownika na regulacje, byly duze roznice w mapach. Auto odrazu odżyło na gazie. Mam wielka nadzieje, ze problemy z odpalaniem znikna teraz, a jak nie to dalej trzeba bedzie szukac przyczyny. Dam znac czy cos sie zmienilo, moze to komus pomoże. Pozdrawiam
  3. No własnie swiece raczej odpadaja, wymienione na nowe 3 elektrodowe 11 000 km temu.
  4. Witam. Mam problem ze spadającymi obrotami po dluzszym postoju auta, np po nocy lub po 12h w pracy gdy stoi na parkingu. Po odpalaniu, momentalnie obroty spadaja do 300-400 i powracaja na 900 lub 1100 w zaleznosci czy sie wlaczy ssanie czy nie. Dodatkowo gdy chce ruszyc to tak jakby silnik nie reagowal przez 2-3 sekundy na pedal gazu. Obroty spadaja gdy popuszczam sprzęglo mimo dodawania wtedy gazu. Po chwili mija i jak by sie nic nie stalo. Na cieplym problemu nie ma wcale. Poczytalem forum i pokombinowalem. Przepustnice wyczyscilem, wymienilem kolejno na inna sprawna, swiece wymienione niedawno jak nowe, zero blędów, czyjnik chyba temp, taki przy scianie grodziowej wymieniony. Dopiero jak zrezygnowalem na tydzien z jezdzenia na gazie, problem jak by zniknąl. Na benzynie fura nie do poznania, dynamiczna i szybka. Od 3 dni znow na gazie jezdzilem i wyrazny spadek przyspieszenie i problem spadających obroto znow sie pojawil i braku reakcji na gaz przez chwile. Wiec po tym troche dlugim opisie akcji moje pytanie: co to moze byc? czy gaz ma wplyw na odpalanie, skoro to sie odbywa na benzynie?
  5. Witam. Chciałbym żeby turbinka mi trochę odetchnęła, a jeżeli uciekło silnikowi kilka koni, to żeby je odzyskał. W związku z tym wstawiam TIPa (ori pucha, bez stożka) i od Pana Gruchota zamiennik zamiast kata. I tu pojawia się moje pytanie, czy jakaś korekta programu bedzie potrzebna, jezeli interesuja mnie tylko okolice 150km??? Dodam ze przeplywka i n75 raczej sprawne, choc dla pewności musiał bym jechać gdzieś vagiem sprawdzić.
  6. Witam. Od kilku dni zauważyłem lekki spadek mocy, nie czuć juz "kopa" po wcisnięciu gazu. Podjechałęm do znajomego i podpiął sprytne urządzonko (chyba VAG). Wyskoczył błąd poduszek(skasowany na miejscu), bład wtryskiwaczy(też skasowany) i błąd "niskie cisnienie w kolektorze dolotowym turbo"! To ostatnie dalo sie skasowac ale po ponownym uruchomieniu znow wyskoczylo i tak w kółko. Co to moze oznaczać, turbinka juz tak nie dmucha?? Jestem łądnie mówiąc zielony w tym. Pozdrawiam.
  7. Własnie zostałem posiadaczem białej a4, 1.8t. Jezdzilem do tej pory clio 1.2, wiec dla mnie ta fura to demon predkosci teraz:) pozdrawaim Wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...