Jump to content

zbyne18

Pasjonat
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About zbyne18

Informacje

  • First name
    Zbyszek
  • Location
    Myszków

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Witam panowie. Chciałbym się poradzić gdzie szukać przyczyny szalejącej wskazówki od prędkościomierza? Jeżeli auto jest zimne wszytko działa jak należy. Jeśli auto się nagrzeje tzn zrobię ok 20 km i mam włączone światła wskazówka od prędkości zaczyna skakać do końca zegara a zegar od ładowania pokazuje napięcie ok 12,5 V chociaż na alternatorze i akumulatorze jest w granicy 14V. Prędkość z zegarów jest taka sama na panelu klimatronika czyli skacze w cały świat. Po wyłączeniu świateł problem znika ładowanie na wskaźniku wraca do ok 13,5V i prędkość licznik już wskazuje normalnie. Nie ważne jakie światła włączę czy postojowe czy mijania czy drogowe jak podświetlą się zegary problem wraca jak bumerang. Może ktoś miał podobny problem lub się natknął na podobny temat. Pozdrawiam
  2. W sumie co racja to racja. Są jakieś utrudnienia przy demontażu miski?? Co mi potrzeba więcej poza nową uszczelką pod Miche??
  3. Skoro ciśnienie oleju jest w normie myślałem tam nie zaglądać. Ale może zajrzę jak będę miał chwile czasu. Na pewno mu to nie zaszkodzi.
  4. Jak powróci to już nie będzie litości wymieni się na nówkę sztukę. Póki co to martwię się tylko czy teraz jak zdjąłem dekiel zaworów czy uszczelka nie zacznie puszczać oleju. Pojeździmy zobaczymy. Dzięki Emejcz za zainteresowanie.
  5. Tylko i wyłącznie wina cewek... Początkowy objaw jest na LPG gdy się kończą to przy wciśnięciu gazu auto zaczyna szarpać po przełączeniu na Pb szarpanie znika. Początkowo szarpie na LPG ponieważ LPG ma wyższą temp. zapłonu i potrzebniejsza jest mocna iskra. przy mocniej zużytych cewkach szarpie na PB i LPG. Pamiętaj że wystarczy uszkodzona lekko jedna cewka aby auto zaczęło szarpać więc nie ma sensu kupować 4 nowych. Ja zazwyczaj kupuję 2 szt po 30 zl na szrocie. Wymieniam po jednej co jakiś czas tzn ok. raz w roku.
  6. Nie wiem co się stało. ale nacisnąłem kilka razy od góry na łańcuch i napinacz ugiął się ok 3 mm. Poskładałem wszystko do kupy odpaliłem.... i.... Jak ręką odjął auto chodzi cichutko jak pszczółka nie wiem czy coś się zastało czy co... ale na razie pojeżdżę trochę i zobaczymy czy nic się nie zmieni. Wstrzymam się z wymianą.... http://postimg.org/image/p7zwd087j/ http://postimg.org/image/pb3ycjmyl/
  7. Do wymiany oleju jeszcze trochę mi zostało więc szkoda by było ponownie wymieniać, ale zdejmę chociaż górną pokrywę i zobaczę w jakim stanie jest napinacz i łańcuch. Ja tym samochodem przejechałem już 130tys. km poprzedni właściciel jeździł nim 5 lat i w jego fakturach, które wszystkie zbierał nie było żadnej na temat wymiany tego łańcuszka wiec pomyślałem że już nadszedł jego czas. Mimo wszystko będę wdzięczny za pomoc w jego wymianie.
  8. Witam wszystkich serdecznie. Przeszukuję różne fora w poszukiwaniu FOTO-STORY lub innych informacji jak zabrać się za wymianę łańcuszka i napinacza wałków rozrządu. Może ktoś z was ma przydatne materiały, info, linki jak zrobić to krok po kroku. Samochód chodzi już głośniej jak diesel. Ciśnienie oleju w normie. olej Castrol magnatek 10w40. Klekotanie wyraźnie słychać w tylnej części silnika. Z tyłu. Moje autko A4 B5 1.8T AEB, 1996r. Przebieg 440 000 km. Z góry dziękuje za pomoc
  9. zbyne18

    Klakson

    Zależy jaką masz kierownice. U mnie w 3 ramiennej jest tylko jeden kabel nie mam takiego problemu... ten 3 kabel podłącz do korpusu kierownicy a te dwa, w pozostałe miejsca
  10. zbyne18

    Klakson

    Od klaksonu jest tylko jeden kabel wiec nie da się tego pomylić. Jedyne wyjaśnienie to jak by kabel się uszkodził i dotykał gdzieś masy lub nie odbił ci na swoje miejsce styk w miejscu gdzie naciskasz na klakson. Sprawdź też czy wsuwka niczego nie dotyka. Mimo wszystko kierownice musisz rozebrać raz jeszcze... Powodzenia
  11. Chodzi mi dokładnie o audi A3 b5 96r. 1.8 typ silnika AGN. Podczas próby połączenia z vag słychać z okolic zegarów cykanie jak by jakiegoś przekaśnika. Nie wiem czy ma tak być..? ma któś może jakieś pomysły?? proszę o pomoc bo auto stoi pod centrum handlowym na parkingu i zależy mi na szybkiej i dobrej diagnostyce..
  12. Witam serdecznie wszystkich i proszę o pomoc. Problem polega na tym że zaparkowałem auto, gdy do niego wróciłem i próbowałem go odpalić od razu migała kontrolka od immo... auto łapie i zaraz gaśnie... w błędach silnika jest błąd 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem.. próbowałem połączyć się z immo przez Vag,we wszystkich opcjach immo pojawia sie komunikat brak uprawnień lub dostepu do ecu. Nie da się sprawdzić błędów Immo.. nie da sie również wykonac adaptacji immo w następującej kolejności: Jak widać winną jest ecu. Tak więc postanowiłem zaprogramować immo vagiem: Włącz zapłon uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool) wejdź w Immobilizer (adres 25) wybierz: Adaptacja (adres 10) Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji) Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0" Zatwierdź. Zakończ transmisję. Wyłącz zapłon i włącz ponownie. Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie. Komunikacja VAG działa z silnikiem, abs, komfortem, licznikiem i wszystkimi innymi lecz nie łączy się poprawnie z IMMO.!!! POMOCY!!!
  13. Jakiegoś konkretnego opisu rozbiórki nie znalazłem ale zabrałem się za rozbiórke. Rozebrać rozebrałem ale czy dam rade później poskładać do kupy okaże się z czasem. jutro odbieram nowy parownik i biorę się za składanie. Martwią mnie tylko te blaszane zatrzaski z tyłu tunelu które go łączą z drugą częścią jak ja je tam pozakładam.. Znając życie czekają mnie jeszcze upojne godziny w garażu <beer> Paweł Piwko należy się również dla ciebie ---------- Post dopisany 10-07-2014 at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2014 at 23:11 ---------- No i krew mnie zalała... Kupiłem nowy parownik zapłaciłem prawie 300zł złożyłem ładnie auto nawet części mi po składaniu nie zostało. Pojechałem na sprawdzenie szczelności. Przy ciśnieniu 15 bar azotu był tylko szczał i chmura gazu która poszła z nowego parownika. Znów muszę wszystko rozbierać Załamka;(. A z TEGO co się orientuje to ciśnienie robocze sprężarki powinno być w granicach 20 Bar.. Czas reklamacji parownika to okres od 14 dni do 3 miesięcy:( lato bez klimy. chyba że kupie jakąś używkę wcześniej..
  14. na dyszy masz strzałkę, białym do przewodu https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR1eJNV5jGBdCgHjYM65Q4O1-LwTBRThTD9iArcncFwXBf9Q6h_ ---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ---------- zdejmij zderzak i obejrzyj skraplacz zawory szczelne ? Zderzak mam zdjęty. Skraplacz i sprężarkę ogłądałem wielokrotnie z chyba wszystkich stron nic nie widać. ---------- Post dopisany 07-07-2014 at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2014 at 23:29 ---------- Odkrec schowek i wykręc wentylator , tam będziesz miał po lewej stronie parownik klimy . Całego nie widac ,ale z pomocą lusterka dasz radę obadać. Paweł wielkie Dzieki!!! po wykręceniu wentylatora poświeciłem Latarą w głąb kanału widać faktycznie trochę parownik. I co się okazało... Świeci jak Choinka w Boże Narodzenie. Z jednej strony cieszę się że znalazła się nieszczelność z drugiej strony nie mam z czego bo czeka mnie rozbiórka deski Nie ma innej możliwości wymiany parownika??? Jeszcze raz proszę jeśli ktoś ma linka do opisu jak rozebrać deske. Pozdro...
  15. nie pomyślałem o tym... spróbujemy W kratkach nic nie widać...
×
×
  • Create New...