Mam problem z autkiem silnik 1.8T po chipie zaczelo sie od...zgubienia kostki od immobilizera przyjechal elektryk wyciagnal immobilizer i bylo ok...przez 2 dni... pozniej po tym jak autko postalo min 4-5 godzin zaczely sie problemy z odpalaniem tzn .slabo krecil obroty ponizej 900 przy dodawaniu gazu gasl , tak trzy razy trzeba bylo zakrecic i przytrzymac go na ponad 1500 obrotow i juz bylo ok, jednak po pewnym czasie przestala chwilowo dzialac klimatyzacja i temperatura podnosila sie ponad 90 st az do 110 i pokazal sie blad glowny KUHLMITTEL...jednak gasl po ok 5 minutach i klima dzialala...jednak z dnia na dzien jest coraz gorzej tzn Kuhlmittel pokazuje sie czesciej i szybciej niz poprzednio. Jakis tydzien przed tym wszystkim wymienilem cewke, moglo to miec wplyw??? Plyn w chlodnicy sprawdzony szczelnosc ukladu chlodzacego tez, komputer z kolei pokazuje blad zwiazany z sonda lamba....mial ktos taki dziwny problem??? Za dwa dni wylatuje na wczasy i nie wiem czy moge autem w takim stanie pojechac na lotnisko ...to ok 120 km....