Skocz do zawartości

maciec0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciec0

Osiągnięcia maciec0

0

Reputacja

  1. silnik AWT oczywiscie zle mi sie kliknelo, problem rozwiazany wystarczylo rozpiac czujnik temperatury i wszystko (oczywiscie poza wiatrakami) wrocilo do normy, czujnik wymieniony (koszt 64zl) i jest juz ok, co do bledu sondy lamda napisze po powrocie bo nie pamietam kodu bledu a po 12 sierpnia bede robil wszystko co nie podoba mi sie w autku od sondy lambda zaczynajac a na zawieszeniu konczac... jeszcze raz dziekuje za trafna diagnoze pozdrawiam
  2. nie wiem czy zdaze zrobic autko przed wyjazdem -wyjazd pojutrze - moge zaryzykowac z ta usterka czy lepiej nie?
  3. Mam problem z autkiem silnik 1.8T po chipie zaczelo sie od...zgubienia kostki od immobilizera przyjechal elektryk wyciagnal immobilizer i bylo ok...przez 2 dni... pozniej po tym jak autko postalo min 4-5 godzin zaczely sie problemy z odpalaniem tzn .slabo krecil obroty ponizej 900 przy dodawaniu gazu gasl , tak trzy razy trzeba bylo zakrecic i przytrzymac go na ponad 1500 obrotow i juz bylo ok, jednak po pewnym czasie przestala chwilowo dzialac klimatyzacja i temperatura podnosila sie ponad 90 st az do 110 i pokazal sie blad glowny KUHLMITTEL...jednak gasl po ok 5 minutach i klima dzialala...jednak z dnia na dzien jest coraz gorzej tzn Kuhlmittel pokazuje sie czesciej i szybciej niz poprzednio. Jakis tydzien przed tym wszystkim wymienilem cewke, moglo to miec wplyw??? Plyn w chlodnicy sprawdzony szczelnosc ukladu chlodzacego tez, komputer z kolei pokazuje blad zwiazany z sonda lamba....mial ktos taki dziwny problem??? Za dwa dni wylatuje na wczasy i nie wiem czy moge autem w takim stanie pojechac na lotnisko ...to ok 120 km....
  4. a wiec jak przystalo na newbie chcialem serdecznie powitac braci audi wlasnie jestem na etapie finalizacji zakupu Audi A4B6 1.8T MTM i nie wiem o tym modelu praktycznie niczego ] pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...