Skocz do zawartości

listek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O listek

Osiągnięcia listek

0

Reputacja

  1. Jak miał sprawdzany po wymianie rozrządu 5 miesięcy temu na vagu serwisowym to było 5,2 na ciepłym silniku. Teraz mam tylko polski vag, a on ma w blokach danych inne wartości np.wyprzedzenie kąta wtrysku 132 przy zimnym ,a przy ciepłym silniku 118
  2. Witam.Proszę was o radę.Mój diesel po uruchomieniu przy temp.-15,-20 bez problemu przejeżdża 4 km do pracy tj.5-10 minut potem stoi 30 minut na mrozie ,jak go chcę uruchomić muszę kręcić ok minutę. Zapala jak by był zapowietrzony. Jak jest ciepły silnik pali na rys.Przy temperaturach powyżej zera cały rok nic się nie dzieje.Świece grzeją w każdej sytuacji bo sprawdzałem,elektrozawór na pompie działa,czujnik temperatury płynu g 62 jest nowy i wskazuje realną temperaturę,czujnik temperatury paliwa podobną ,sprawdziłem na polskim vagu. Przy minus 8 na zewnątrz temp. płynu -6, paliwa -5.
  3. Radio mam nieoryginalne Panasonic,ale ten dźwięk jest z licznika.
  4. przy zamkniętych drzwiach też go słychać,(to nie brzęczek nie wyłączonych świateł)
  5. kontrolki po przekręceniu stacyjki palą się wszystkie następnie gasną po uruchomieniu silnika i wszystko jest ok,nawet tego sygnału nie ma.
  6. Vagiem był sprawdzany licznik -nie było błędów,a sprawdzenie silnika wykazało sporadyczne zwarcie masy na zaworze N109 pompy wtryskowej,ale po usunięciu tego błędu też był ten sygnał.Myślałem że skasowanie inspekcji pomoże ale nic nie dało.
  7. Witam.Mam takie pytanie:po wyłączeniu stacyjki w samochodzie rozlega się dźwięk ,,bim,bim,bim..." nawet przez kilka minut .Co może to oznaczać?,co jest powodem?Światła są wyłączone.Bardzo proszę o radę.
  8. Bielsko-Biała.Witam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...