Skocz do zawartości

Lanrets

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lanrets

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Ruda Slaska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lanrets

0

Reputacja

  1. Niestety i ja muszę podzielić się swoją przygodą z wibracjami...zapnijcie pasy, bo będzie trzęsło!! [październik 2013] (165tyś. km przebiegu) Kupno samochodu - wszystko OK [listopad 2013] Zamiana opon z letnich 17" na zimowe 16", początek problemów (od 100 do 140 km/h czuć wyraźnie drgania całej budy, najbardziej na podłodze, pusty fotel pasażera ochoczo wibruje . Co ciekawe raz się pojawiają raz znikają i mam wrażenie, że wchodzenie w zakręty plus rodzaj nawierzchni są powodem tych zmian [grudzień 2013] Zamiana opon z samochodu ojca (B8/2009/2.0TDI) i żadnej poprawy. Za to te same koła w drugim samochodzie nie powodują absolutnie żadnych wibracji. [luty 2014] Zaczynają bić tarcze przy hamowaniu, drgania wciąż występują. [kwiecień 2014] Przekładka z zimówek 16" na letnie 17" znów brak wibracji, jednak teraz z wiedzą, że coś jest nie tak, to potrafię je wyczuć. Są one jednak na tyle delikatne, że nie ujmują radości z jazdy. [marzec 2014] Wymiana tarcz przód i tył, klocki były zużyte w 60%, więc zostawiłem. Robotę robiłem z tatą, więc nie ma mowy o niechlujstwie (tak samo przy wymianie opon, piasta wyczyszczona z rdzy). [sierpień 2014] Zamieniam się z tatą na jego letnie opony, alu, 16" oryginalne audi (moje 17" również, jak by to miało mieć jakieś znaczenie). Tarcze znów zaczynają bić, dochodzi do tego drganie kierownicy (nie zawsze). Wibracje wciąż występują ale są są delikatniejsze niż na zimówkach, da się jeździć. Dochodzi do tego kolejny objaw. Przy prostowaniu kół, wychodząc z łagodnego łuku, przy prędkości 100 km/h, kierownica która delikatnie ślizga się po dłoniach wracając do pozycji środkowej delikatnie faluje lewo / prawo. [październik 2014] (201tyś. km przebiegu) Znów wymieniam tarcze, tym razem w komplecie z klockami (łudzę się, że to przez brak wymiany klocków doszło do zwichrowania tarcz ). Dla eksperymentu zamieniam (prawy tył <-> prawy przód) i wibracje są znów takie jak na zimówkach) W konsekwencji znów zamieniłem się z tatą na koła i toczę się teraz na 17". Ogólnie nie było by problemu, gdyby nie to, że 95% dróg po jakich się poruszam to autostrady...i strasznie mi dokuczają te wibracje. Postaram się niebawem wymienić wspomniane tuleje i dam znać czy pomogło
  2. Witam wszystkich Nie wiem, czy wiecie, ale audi z łaciny znaczy "słuchaj"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...