Skocz do zawartości

ryzy259

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ryzy259

Osiągnięcia ryzy259

0

Reputacja

  1. Co do foty wału już nie potrzeba, mój pasował muszę tylko go wyważyć. Był wcześniej przerabiany, tyle że go nie wyważyli . Wie ktoś gdzie podjechać w okolicach Koszalina, lub gdzie podesłać wał do wyważenia??
  2. O witam Nie wiedziałem, że jesteś i na tym forum. Tak to Twój dyfer. Dzięki WIELKIE, auto śmiga jak ta lala Pozdro
  3. Witam ponownie. Zagadka rozwiązana. Flyer miał rację, różniły się przełożenia. Zmieniłem most i po temacie, wał pasował Dziękuję wszystkim za pomoc. Teraz został tylko temat z oszukującym licznikiem. Zawyża o jakieś 15-20km/h . Poza tym jak odpalę auto wskazówki obrotomierza, wskaźnika poziomu paliwa i temperatury silnika przez parę sekund nie reagują, dopiero po chwili zaczynają działać. Jeśli znów zgaszę auto wskazówka obrotomierza drga przez jakiś czas na pozycji 0.
  4. Tak szczerze to szkoda byłoby mi go oddawać. Autko jest zadbane, wszystko sprawne, prócz opisywanego wcześniej problemu. Taniej chyba poszukać mostu i wału, tylko jakie oznaczenia mostu i wału będą odpowiednie??
  5. Podpowiedzcie więc co lepiej zmienić, skrzynię czy most, no i skąd wiedzieć jak to spasować, jakich oznaczeń szukać?? Jeśli chodzi o luz, to wydaje mi się, że nie da rady się go pozbyć?! Nie wiem czy w ogóle można wyjąć flansze ze skrzyni, co prawda jest od strony czoła flanszy wkręcona jakaś śruba z łbem na imbus. Flyer, pytasz o wał.... jest przerabiany, nie wiem czy skracany czy wydłużany. Jest równy, bo można go założyć w obie strony-podpora nie zmienia położenia.[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 23:07_________________________________________________Pomóżcie mi jeszcze podjąć decyzję. Muszę zdecydować się do piątku czy biorę auto czy nie, ponieważ właściciel chce przyjechać po audi w piątek wieczorem. Może opiszę autko. Audi A4 B5 FL 1.9tdi AJM 130KM, 99r. QUATTRO limuzyna: -czarny metalik, -chromowane ramki wokół szyb, -komplet,5szt alu felg 16'', -elektryczne szyby X2, -elektryczny szyberdach, -XENON + spryskiwacze reflektorów, -kemowe(żółte?) skóry + wnętrze, -podgrzewane siedzenia, -AIRBAG X6, -audio BOSE + radio 2DIN symfony, -nawigacja, -tempomat, -scyzoryk X2, -podłokietnik X2, -licznik podświetlany na biało + pełny FIS, Koleś chce 17000zł po opłatach Brać czy oddawać??
  6. Nie zwróciłem uwagi, ale raczej są te same, kojarzę że przeguby były tych samych rozmiarów. Może długościami się różnią? Tak z ciekawości, bo nie przyglądałem się innej QUATTRO, czy przednie koła mają być lekko pochylone u góry do wewnątrz??[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 23:21_________________________________________________Poszperałem trochę na internecie i znalazłem, że półoś 8D0407272BQ jest od a4 b5 1.9tdi 116KM, natomiast 8D0407271EL jest półosią od Passata b5 FL 1.9tdi 130KM. Nie znalazłem nigdzie informacji, czy taka półoś od Passata jest taka sama jak oryginalna od Audi. Może długość się nie zgadza. Wie ktoś jak to sprawdzić?? Przegubu wewnętrznego nie wymieniałem ale odkręciłem go od flanszy i nie wyczułem by był kiepski. Może skrzynia ma winę? [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 15:16_________________________________________________Nowe odkrycia. Nie wiem czemu wcześniej tego nie zauważyłem, wyczułem, żę flansze przy skrzyni mają spory luz... i po osi i na boki, wydaje mi się,że to jest przyczyna, mogę się jednak mylić. Okazuje się również, że skrzynia która jest u mnie założona to DQT , z tego co wyczytałem jest od jednostki 2,5TDI V6. Może dlatego, że most jest też od 2.5 ozn. (DAJ). Czy potrafi mi ktoś powiedzieć czy ta skrzynia ma te same przełożenie co most?? Proszę pomóżcie.
  7. Dziś nowe ważne odkrycia. Jak zwykle zrobiłem rundę po mieście, by auto się rozgrzało,gdy już zaczęło wibrować i uderzać przy ruszaniu, zrobiłem pewien ruch.... podciągnąłem hamulec ręczny na 2 ząbki, ruszyłem na 1szym biegu i przy stałej prędkości na wolnych obrotach przytrzymałem jeszcze hamulcem nożnym. Zaczęło coś równomiernie pukać, wychyliłem się przez otwarte drzwi i jestem na 90% pewien, że słychać te stuki z przodu. uderzenia są i głuche i jakby metaliczne zarazem. Więc wydaje mi się , że można wykluczyć sprzęgło i dwumas?? Może to przeguby wewnętrzne skrzyni, wydaje mi się, że lewy. Przyglądając się półosiom zauważyłem dziwną rzecz, półosie różnią się grubością. Prawy( od strony pasażera) jest grubszy, jego oznaczenia to 8 D0 407 272 BQ J 2 BQ . Lewy 8 D0 407 271 EL 1 EL .
  8. Skrzynia była dokładana, więc nie ma pewności z którego jest roku. Auto po przekładce przejechało już około 1000km, jeździło z prędkościami ponad 100km/h, myślę,że gdyby różniły się przełożenia dawno by się już coś rozleciało.
  9. Tulei nie sprawdzałem, tak szczerze to nie wiem o które dokładnie Ci chodzi. tuleje wahaczy?? Dyfer/wał został oryginalny czyli od 2.5(automat) silnik ze skrzynia jest zmieniony na 1.9AJM z 6-cio biegową skrzynią biegów. Wał nie wiem. Na moście na pewno jest napis DAJ. Gdzie mam szukać oznaczenia skrzyni? Rozumiem,że występują 6stki z różnymi przełożeniami? Wał miałem dziś wypożyczony, ale niestety był za długi, jutro będę szukał innego.
  10. No i lipa . Podpora sprawdzona-cała, nie urwana, nie popękana.Wymienione oba przeguby wału, nadal to samo. Wymieniona poduszka przednia mostu-nie pomogło Najdziwniejsze jest to, że gdy auto jest zimne, nie ma objawów, może delikatuśne, choć mogę to sobie wmawiać. im bardziej się rozgrzewa tym bardziej czuć wibracje. Jak osiągnie już temp ok. 700C , przy delikatnym, wolnym ruszaniu autem, słychać z tyłu Głuche uderzenia. jak zaciągnie się na 2 ząbki hamulec ręczny słychać to wyraźniej. Oznaczenia sprawdzę jutro, kojarzę tylko,że na moście jest nabite DAJ.
  11. Dzięki kolego, jutro po pracy będę działał. Zacznę od podpory, mam nadzieję że na tym się skończy. Pozdrawiam
  12. Dużo kłopotu z tą wymianą podpory?? Poszukam po szrotach, może akurat. Jak nie to na allegro nowa 160zł. (Podpora wału AUDI A4 QUATTRO NOWA) Zastanawia mnie czy jest różnica wału i mostu od 2.5 z automatem, a 1.9 z 6-cio biegową skrzynią biegów. Może ktoś wie coś na ten temat??
  13. Witam. Proszę o pomoc w sprawie napędu quattro. Chcę kupić autko, A4 B5 99FL w bananowych skórach, czarnym metalicznym kolorze...piękna. Jest tylko wielki problem. Napęd strasznie wibruje przy ostrym przyśpieszaniu na 1,2,3 biegu. jeśli przez dłuższy czas jeździ się bardzo dynamicznie to nawet przy delikatnym ruszaniu tak jakby coś przeskakiwało w napędzie. Jest to takie wrażenie jakby tył hamował przód. Czuć to pod siedzeniami przednimi. Zagadką jest to, że jeśli auto jest zimne, postoi dłuższy czas jest to prawie nie wyczuwalne. Wyjaśnię jeszcze parę ważnych informacji. Auto jest sprowadzone z Niemiec. Oryginalnie jeździła w nim jednostka 2.5 150KM ze skrzynią automatyczną. Teraz jednostką napędową jest silnik 1.9 116KM zrobiony na 130KM ze skrzynią 6 biegową. Czy problem tkwi gdzieś tutaj?? Podejrzewamy że coś się nie zgrywa tylny most. Dodam jeszcze że wstawiany był dla próby most od innej audi 116KM i problem nie zniknął. Witam ponownie. Dodam parę nowych mam nadzieję istotnych informacji. Gdy skręcę na maxa koła i powoli ruszam, to słychać jakby napęd tylny stawiał opór. Jeśli znowu jadąc autem na niskich obrotach, wrzucę niski bieg to również strasznie buczy,drży tył, im większe obroty tym ciszej. Kolejnym felerem jest prędkość...licznik oszukuje o jakieś 20-25 km/h-zawyża Proszę o pomoc.
  14. Mam na imię łukasz , jeżdżę A4 B5 Avant S-LINE. *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...