Skocz do zawartości

Kajzer-K1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kajzer-K1

Osiągnięcia Kajzer-K1

0

Reputacja

  1. Kajzer-K1

    [B5 AHU] Ciężko pali

    Witam Moja teoria na temat palenia silnika AHU jest następująca i sprawdzona przez kilku a może kilkunastu użytkowników silnik ten miał to do siebie że jak już miał najechane kilometrów to przestawał palić na zimnym i na ciepłym silniku, i nnie pomagały tu żadne czary odczyniane np. dawka startowa czy zaworki zwrotne czy jeszcze coś innego, jedynym wyjściem było zmiana map starrtowych przez kogoś kto się na tym zna (dobrego tunera) pomagało to w 100%. Ewentualnie zamówić i założyć takie sprytne ustrojstwo jakim jest: http://moto.allegro.pl/item842229074_bmw_opel_diesel_ciezko_odpala_to_juz_nie_problem.html Po 1: Działa w 100% sam sprawdzałem i montowałem u kolegi Po 2: Koleś który tym handluje jest bardzo pomocny w montażu Po 3: Montaż jest dziecinnie prosty Więc może nad czymś takim trzeba pomysleć Panowie Pozdrawiam
  2. Witam mój AHF 110km dochodzi do 90 stopni na wskaźniku po około 7 kilometrach przy -10 i 9-cio godzinnym pobycie na dworze przy około minus 8 stopniach tak więc na bank kolego masz termostat do wymiany. Najlepiej kup "wahler" lub "gates" będzie pewność że będzie ok! Choć raz miałem taki przypadek że nówka termostat się nie otwierał prawie wogóle po teście w garneczku z wrzątkiem stał jak zaspawany przez co przegrzewał silnik. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich użytkowników tegoż szacownego forum, jestem posuadaczem Passata AJM 98r. Mam nadzieję że mnie nie zlinczujecie ale z racji tego iż jest to też TDI a wiele tutaj takich postanowiłem się do was przyłączyć. Mam nadzieję że ja i wy będziemy czerpać obopulą korzyść z naszego spotkania. Jeszcze raz wszystkich witam i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...