
Tomik21
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Tomik21

-
problem mam rozwiązany , mianowicie kruciec od pompy vacum był luzny i traciło sie ciśnienie to pierwszy problem, a drugi to wysiadał n75 po wymianie nie ta fura , ale teraz podczas zmiany biegu lub puszczeniu biegu mam takie szuranie ale narazie jezdzi takze niewiem co to moze byc , a odglos nienarasta prawdo podobnie to cos z turbina skoro przez tle czasu była "nieczyna w pełni"
-
to fakt , ale jak się śpieszę nie myślę o przecinkach kropkach itd ;p ...
-
ale ten odgłos jest tylko rzy zmianie biegów podczas obciazenia na postoju cicho niema zadnego problemu 180km/h 200km/h tylko to słychac do 2 tys obr przy zmianie biegu najbardziej na 1,2 ,3 biegu znajomy tłumaczył mi to w ten sposób ze przez długi czas był zepsuty zawór n75 turbina niemiała takiego doładowania teraz ma odpowiednie i albo to brud w turbinie albo luz powstały na skutek prawidłowego doładowania a wtedy dlatego niebyło słychac bo niebyło takie jak ma byc pomieszałem troche ale sorki heh
-
panowie problem rozwiazany ale po rozwiazaniu starego powstał nowy mianowicie po wymianie N75 słychac wirnik turbiny podczas zmiany biegu i moje pytanie czy to juz koniec turbo czy poprostu przestanie samochód ciągnie teraz tak jak powinien ale jest to bardzo denerwujące dzięki za odpowiedzi pozdr
-
czytane jest vag 4.9 vag com 3.11 i vcds na zadnych z tych urządzen niema błędu aaa przepraszam bardzo raz wyskoczył błąd tylko jeden raz jakiś czas temu 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem i nic pozatym nawet jak jade pare kilometrów w trybie awaryjnym to nic niepokazuje a niechce rozbierac turbo a bedzie to np jakiś zawór wiec moze zasugieruje sie waszymi opiniami
-
zaraz gdy tak się dzieje podpinam vag-a i nic brak błędów na 1,2 3 biegu ok gdy wrzuce 4 dojdzie do 130 to zczyna tak odcienac ale do 3 tysięcy ciągnie dobrze od 3 tysiecy tak jaby nieumiał i az tak do 4 tyś obr a jeszcze wystepuje cos takiego npna 3 biegu w okolicy 2 tys obr gaz i takie jakby poszarpnięcie jakby cos chwytało
-
Witam, mam problem z turbo wiem ze tych tematów było wiele może za wiele ale mianowicie odciena mi turbine przy około 130 km/h ale niewyskakuje bład auto wpada w tryb awaryjny ale nie zapisuje go po ponownym odpaleniu jest ok , kierownica turbo chodzi ale np gdy wyjmę ten wężyk który wchodzi w ta gruszke to ta sztanga bardzo powoli unosi sie tak jakby zasłabe było cisnienie ale może mi sie tak tylko wydawac odrazu mówie logów niezrobie niemam narazie dostepu do Vag -a i niewiem czy turbo do czyszczenia czy zaworek do wymiany troszke moze namieszałem ale jak co to pytać gdy cos niejasnego z góry dzięki
-
własnie tez stawiam na rozrząd przestawienie zapłonu jutro go sprawdze mam juz rozebrane wszystko wiec jutro bd wiedział a jak popsikałem plakiem do filtra to odpalił ---------- Post dopisany 28-02-2013 at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 19:44 ---------- Usterka usunięta przeskoczył rozrząd na wale o jeden ząbek dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc pozdrawiam :)
-
paliwo na wtryski dostaje po odpaleniu kopcił na biało niebiesko żrący dym niemam w tej chwili dostepu do vag podłączałem na zwykłym 4.9 myślałem juz o czujniku położeniu wału lub coś z pompa może cos z sekcjami ale jak odpalił zachowywał się jakby dostawał zbyt wiele paliwa i po każdym odpaleniu żrący dym
-
witam panowie mam problem z A4 b5 1.9 tdi AFN od jakiegoś czasu zaczął gorzej palić teraz nie odpala wcale czy ciepły czy zimny . odpalił po podpięciu liny i nieodrazu jak juz odpalił kopciło jak z komina nieprzepalone paliwo filtr wymieniony błędów brak ostatnio nawet zaczeło bić w rure wydechową a obroty na maxymalnym gazie falowały od 2500 do 3000 zachowuje sie tak jakby zalwało go paliwo przepraszam ze tak namieszałem i za składnie ale zalezy mi na czasie by szybko go odpalic z góry dzieki i pozdrawiam czekam na odp
-
właśnie na moim jest funkcja AUTO ale o jakim numerze to nie mam pojęcia a jest to dla mnie uciążliwe te ciągłe świecenie lamp ...
-
A czemu będzie służyła taka operacja ??
-
Witam, oto mój problem mianowicie po przekręceniu zapłonu świecą mi światła przełącznik w pozycji 0 obojętnie czy dam na postojowe czy auto non stop świecą ustawiałem nawet vagiem na kraje europejskie i nic dalej to samo jest to uciążliwe ponieważ chcąc mieć zapalony silnik podczas postoju zapalaja się światła nawet nie mogę włączyć świateł postojowych gdy kluczyka niema w stacyjce hmm niewiem nawet jak się za to zabrać tak jak już pisałem vag nic nie pomógł przepraszam jeżeli jest to chaotycznie napisane ale niewiem juz co z tym zrobic z góry dzięki
-
Witam, jestem posiadaczem a4 b6 Avant 1.9 tdi AVF pozdrawiam