Skocz do zawartości

Tomik21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomik21

Osiągnięcia Tomik21

0

Reputacja

  1. problem mam rozwiązany , mianowicie kruciec od pompy vacum był luzny i traciło sie ciśnienie to pierwszy problem, a drugi to wysiadał n75 po wymianie nie ta fura , ale teraz podczas zmiany biegu lub puszczeniu biegu mam takie szuranie ale narazie jezdzi takze niewiem co to moze byc , a odglos nienarasta prawdo podobnie to cos z turbina skoro przez tle czasu była "nieczyna w pełni"
  2. to fakt , ale jak się śpieszę nie myślę o przecinkach kropkach itd ;p ...
  3. ale ten odgłos jest tylko rzy zmianie biegów podczas obciazenia na postoju cicho niema zadnego problemu 180km/h 200km/h tylko to słychac do 2 tys obr przy zmianie biegu najbardziej na 1,2 ,3 biegu znajomy tłumaczył mi to w ten sposób ze przez długi czas był zepsuty zawór n75 turbina niemiała takiego doładowania teraz ma odpowiednie i albo to brud w turbinie albo luz powstały na skutek prawidłowego doładowania a wtedy dlatego niebyło słychac bo niebyło takie jak ma byc pomieszałem troche ale sorki heh
  4. panowie problem rozwiazany ale po rozwiazaniu starego powstał nowy mianowicie po wymianie N75 słychac wirnik turbiny podczas zmiany biegu i moje pytanie czy to juz koniec turbo czy poprostu przestanie samochód ciągnie teraz tak jak powinien ale jest to bardzo denerwujące dzięki za odpowiedzi pozdr
  5. czytane jest vag 4.9 vag com 3.11 i vcds na zadnych z tych urządzen niema błędu aaa przepraszam bardzo raz wyskoczył błąd tylko jeden raz jakiś czas temu 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem i nic pozatym nawet jak jade pare kilometrów w trybie awaryjnym to nic niepokazuje a niechce rozbierac turbo a bedzie to np jakiś zawór wiec moze zasugieruje sie waszymi opiniami
  6. zaraz gdy tak się dzieje podpinam vag-a i nic brak błędów na 1,2 3 biegu ok gdy wrzuce 4 dojdzie do 130 to zczyna tak odcienac ale do 3 tysięcy ciągnie dobrze od 3 tysiecy tak jaby nieumiał i az tak do 4 tyś obr a jeszcze wystepuje cos takiego npna 3 biegu w okolicy 2 tys obr gaz i takie jakby poszarpnięcie jakby cos chwytało
  7. Witam, mam problem z turbo wiem ze tych tematów było wiele może za wiele ale mianowicie odciena mi turbine przy około 130 km/h ale niewyskakuje bład auto wpada w tryb awaryjny ale nie zapisuje go po ponownym odpaleniu jest ok , kierownica turbo chodzi ale np gdy wyjmę ten wężyk który wchodzi w ta gruszke to ta sztanga bardzo powoli unosi sie tak jakby zasłabe było cisnienie ale może mi sie tak tylko wydawac odrazu mówie logów niezrobie niemam narazie dostepu do Vag -a i niewiem czy turbo do czyszczenia czy zaworek do wymiany troszke moze namieszałem ale jak co to pytać gdy cos niejasnego z góry dzięki
  8. własnie tez stawiam na rozrząd przestawienie zapłonu jutro go sprawdze mam juz rozebrane wszystko wiec jutro bd wiedział a jak popsikałem plakiem do filtra to odpalił ---------- Post dopisany 28-02-2013 at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 19:44 ---------- Usterka usunięta przeskoczył rozrząd na wale o jeden ząbek dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc pozdrawiam :)
  9. paliwo na wtryski dostaje po odpaleniu kopcił na biało niebiesko żrący dym niemam w tej chwili dostepu do vag podłączałem na zwykłym 4.9 myślałem juz o czujniku położeniu wału lub coś z pompa może cos z sekcjami ale jak odpalił zachowywał się jakby dostawał zbyt wiele paliwa i po każdym odpaleniu żrący dym
  10. witam panowie mam problem z A4 b5 1.9 tdi AFN od jakiegoś czasu zaczął gorzej palić teraz nie odpala wcale czy ciepły czy zimny . odpalił po podpięciu liny i nieodrazu jak juz odpalił kopciło jak z komina nieprzepalone paliwo filtr wymieniony błędów brak ostatnio nawet zaczeło bić w rure wydechową a obroty na maxymalnym gazie falowały od 2500 do 3000 zachowuje sie tak jakby zalwało go paliwo przepraszam ze tak namieszałem i za składnie ale zalezy mi na czasie by szybko go odpalic z góry dzieki i pozdrawiam czekam na odp
  11. właśnie na moim jest funkcja AUTO ale o jakim numerze to nie mam pojęcia a jest to dla mnie uciążliwe te ciągłe świecenie lamp ...
  12. A czemu będzie służyła taka operacja ??
  13. Witam, oto mój problem mianowicie po przekręceniu zapłonu świecą mi światła przełącznik w pozycji 0 obojętnie czy dam na postojowe czy auto non stop świecą ustawiałem nawet vagiem na kraje europejskie i nic dalej to samo jest to uciążliwe ponieważ chcąc mieć zapalony silnik podczas postoju zapalaja się światła nawet nie mogę włączyć świateł postojowych gdy kluczyka niema w stacyjce hmm niewiem nawet jak się za to zabrać tak jak już pisałem vag nic nie pomógł przepraszam jeżeli jest to chaotycznie napisane ale niewiem juz co z tym zrobic z góry dzięki
  14. Witam, jestem posiadaczem a4 b6 Avant 1.9 tdi AVF pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...