Skocz do zawartości

krzysiek.wi

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek.wi

Osiągnięcia krzysiek.wi

0

Reputacja

  1. Mam jeszcze problem z zapłonem po dłuższym postoju. Jak pale z pierwszego to zapali i zgaśnie ,później pali normalnie . Jak przekręcę kila razy kluczyk na 3 sek to zapali na strzała. Podejrzewam ze tandem pompa się kończy. Co ty o tym sądzisz? Może to mieć wpływ na dawki korekcyjne ?
  2. A jak klikniesz to co widzisz?????? ---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ---------- Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. Proszę o pomoc w ocenie. Martwią mnie dawki korekcyjne . Te poniżej były robione 2 miesiące wcześniej i są mniejsze. Silnik ATD 101 KM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  4. Witam. Jak w temacie proszę o pomoc w ocenie pompowtrysków. Z góry dzięki za pomoc.
  5. krzysiek.wi

    Pompa Wtryskowa

    Co do tej drugiej to już nie tak prosto,Nawet jak masz Vaga. Z nastawnika wychodzi taki mały sworzeń i wchodzi w pompie w pierścień,jak nie trafisz z powrotem w niego to po odpaleniu pompa do wyrzucenia.
  6. Demontaż magla w tym linku . http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wymiana-przekladni-kierowniczej-maglownicy-fotostory-15058/
  7. Panowie, tylko regeneracja was czeka. Rozdzielacz w maglownicy poleciał. Mam to samo ,po świętach czeka mnie wymiana na regenerowaną .A cena takiej regeneracji to minimum 700 pln + zostawiacie swoją zużytą.
  8. krzysiek.wi

    Kopcenie

    Ważne jeta na jaki kolor dymi. czarny - wtryski do regulacji bo leją niebieski - to pierścienie biały - uszczelka pod głowicą Jeśli ci kopci na czarno to mały problem ale tamte pozostałe to już poważniejsze rzeczy. Pozdrawiam
  9. Mam imobilazer dodatkowy ale jak by nie był zasilany IC to samochód by nie odpalił. Miałbym jakieś inne problemy, a tu zero wszystko chodzi jak nalezy nie licząc pompki centralnego. ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ---------- Panowie temat zamknięty. Wymiana laptopa z Świerzym windowsem załatwiła sprawę. Dzięki za pomoc wszystkim. Pozdrawiam
  10. Tak wygląda pełen skan. Jak widać nie skanuje kilku grup. <br /><br /> Wcześniej wszystko chodziło.
  11. Silnik pali normalnie ,chciałem zrobić test dynamiczny bo coś mi kuleje turbina.Co do wartości w okienku Start Baud nic nie pomogło. Dalej moge wejść tylko do nie których grup, a do silnika czyli 01 nie.
  12. Nad mienie że na VAG-COM 409 tez nie idzie grupa 01
  13. komp jest ok i też w komplecie od 2 lat z kablem.
  14. Pisze ze kontroler nie odpowiada , a ten program używam od 2 lat i pierwszy taki problem.
  15. krzysiek.wi

    Problemy z Vag 3.11

    Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy, Vag nie łączy się z ze sterownikiem silnika. Moge diagnozować ABS.elektrykę i inne ale nie łączy z silnikiem. Dodam ze kabel mam od dwóch lat i dopiero teraz pierwszy taki problem. Co robić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...