Skocz do zawartości

pletwonurek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pletwonurek

Osiągnięcia pletwonurek

0

Reputacja

  1. Wymieniłem olej i jak na razie nie zauwazyłem nipokojących objawów. Najprawdopodobniej były jedna z dwóch przyczyn takiego zachowania sie kontrolki: Jak pisze Labiel 1) ... to nie olej wraca do silnika tylko benzyna ścieka po cylindrze i miesza się z olejem ... lub 2) olej sie przegrzewał na turbinie i suma sumarów olej stracił właściwości smarownicze i był gardzo rzadki i dlatego kontrolka sie zapalała PS. Temat można zamknąć
  2. Popychacze nie klekoczą, objawy zaczeły sie po wymianie oleju a następnie wymieniłem turbine bo padła. Poziom oleju jest cały czas ten sam czyli mieści sie na pomiarce na bagnecie. Zastanawiam sie czy może być przepracowany olej ponieważ turbina troche podbierała tego oleju i kopcił. Po wymianie turbiny już nie kopci i już nie jest mułem. Czy wymiana oleju na nowy pomoże?? Jak sądzicie?? Może właćciwości oleju sie zmieniły?? PS. Jak padłą turbina zaobserwowałem dziwne (moim zdaniem) zachowanie sie tej turbiny. Otóż pobierała olej ale i go zwracała spowrotem - czy jest to możliwe?? Czyli jak by ten olej sie przepalał w turbinie i może dlatego zmieniły sie właściwości smarownicze i tak sie dzieje??
  3. OK. Sprawdze. A jeżeli okaże sie że ciśnienie oleju jest słabe to co powinienem zrobić?
  4. Witam @ll. Mam problem z kontrolką oleju. Problem: Po przejechaniu żwawo kilkudziesiaciu kilometrów i gdy temp. silnika jest już na 90 stopni i podczas jazdy po mieście i czekaniu jak to w mieście jest na zielone światło na biegu jałowym zapala sie kontrolka od oleju. Wymieniłem czujnik i znowu to samo sie dzieje. Sprawdzam poziom oleju i oleju nie ubywa. Może ktoś z Was sie spotkał z czymś takim?? Prosze o odpowiedź
  5. Po długiej przerqwie znowu jestem Witam @ll.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...