shellby
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O shellby
Osiągnięcia shellby
0
Reputacja
-
Witam. Proszę o pomoc w sprawie prawidłowego ustawienia (łańcucha z napinaczem z elektronicznym regulatorem faz rozrządu) wałków rozrządu silnik 1.8 avv rocznik 2000. Czy posiada ktoś schemat?
-
No i nie było 12V, przerwa na wejściu przewodu do wtyczki. Jest moc i dynamika ! Dzięki serdeczne
-
Dzięki wielkie. Czyli do 1 pina wetknąć plus z voltomierza a minus do masy? Jak nie będzie 12v szukać po wiązce.
-
Witam. Potrzebuje pomocy brak mi już siły. Brak mocy(dynamiki) cały czas wywala błąd 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania N75 przerwa lub zwarcie do masy. Najpierw wymiana na używany - bez zmian, zakup i montaż nowego u dilera, sprawdzenie wszystkich połączeń wężyków, na wtyczce 12v - bez zmian, nadal brak mocy i cały czas wywala błąd 1262. Sprawdzenie kierownicy turbiny, daje się przesuwać ręcznie za cięgno z gruszki. Tutaj mam pytanie ponieważ po odpaleniu i wprowadzaniu na wysokie obroty na postoju (luzie) gruszka nie porusza się ani trochę czy to normalne? I jeszcze pytanko zawór N75 to w sumie dwa? 1.Ten który jest popodpinany do EGRa i dolotu powietrza, 2. ten do gruszki, turbiny i rury łączącej z Intrcoolerem ( obydwa mam nowe ) ??? Jakie napięcia na wtyczkach?
-
Czujnik znaleziony, wymieniony po wcześniejszej diagnozie Vagiem. Wszystko już jest ok. Dziękuję za pomoc.
-
Witam. A4 1.8T 150PS Jak w temacie, zegar temp ani drgnie, silnik chodzi dobrze(nie przegrzewa się), ogrzewanie ok. Gdzie/jak szukać przyczyny, czujnik temp, zegar? Lokalizacja i jak sprawdzić.
-
Witam. Mam na imię Wojtek, jestem od wczoraj posiadaczem A4 1.8T 150. Posiadam podstawowe wiadomości z zakresu mechaniki samochodowej, służę pomocą i mam nadzieję ze znajdę tutaj ciekawych ludzi i pomoc. *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich