Skocz do zawartości

shellby

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shellby

Osiągnięcia shellby

0

Reputacja

  1. Witam. Proszę o pomoc w sprawie prawidłowego ustawienia (łańcucha z napinaczem z elektronicznym regulatorem faz rozrządu) wałków rozrządu silnik 1.8 avv rocznik 2000. Czy posiada ktoś schemat?
  2. No i nie było 12V, przerwa na wejściu przewodu do wtyczki. Jest moc i dynamika ! Dzięki serdeczne
  3. Dzięki wielkie. Czyli do 1 pina wetknąć plus z voltomierza a minus do masy? Jak nie będzie 12v szukać po wiązce.
  4. Witam. Potrzebuje pomocy brak mi już siły. Brak mocy(dynamiki) cały czas wywala błąd 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania N75 przerwa lub zwarcie do masy. Najpierw wymiana na używany - bez zmian, zakup i montaż nowego u dilera, sprawdzenie wszystkich połączeń wężyków, na wtyczce 12v - bez zmian, nadal brak mocy i cały czas wywala błąd 1262. Sprawdzenie kierownicy turbiny, daje się przesuwać ręcznie za cięgno z gruszki. Tutaj mam pytanie ponieważ po odpaleniu i wprowadzaniu na wysokie obroty na postoju (luzie) gruszka nie porusza się ani trochę czy to normalne? I jeszcze pytanko zawór N75 to w sumie dwa? 1.Ten który jest popodpinany do EGRa i dolotu powietrza, 2. ten do gruszki, turbiny i rury łączącej z Intrcoolerem ( obydwa mam nowe ) ??? Jakie napięcia na wtyczkach?
  5. Czujnik znaleziony, wymieniony po wcześniejszej diagnozie Vagiem. Wszystko już jest ok. Dziękuję za pomoc.
  6. Witam. A4 1.8T 150PS Jak w temacie, zegar temp ani drgnie, silnik chodzi dobrze(nie przegrzewa się), ogrzewanie ok. Gdzie/jak szukać przyczyny, czujnik temp, zegar? Lokalizacja i jak sprawdzić.
  7. Witam. Mam na imię Wojtek, jestem od wczoraj posiadaczem A4 1.8T 150. Posiadam podstawowe wiadomości z zakresu mechaniki samochodowej, służę pomocą i mam nadzieję ze znajdę tutaj ciekawych ludzi i pomoc. *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...